لپ تاپ جزء لوازم الکترونیکی حساس و فوق‌العاده کاربردی محسوب می‌شود؛ بنابراین باتوجه به هزینه زیادی که می‌بایست برای آن بپردازید، لازم است تا آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید. همچنین در زمان خرید باید قطعات و اجزای اصلی لپ تاپ را مورد بررسی قرار دهید. به‌هرحال اگر قصد خرید یک لپ تاپ خوب با امکانات عالی را دارید؛ اما نمی‌دانید معتبرترین مرکز کدام است، ما به شما ۱۰ مرکز خرید معتبر را معرفی می‌‌کنیم. برخی از این فروشگاه‌ها یک برند و برخی دیگر چندین برند لپ تاپ و سرفیس لپ تاپ، تبلت یا لوازم دیگر را ارائه می‌دهند. در لیست بهترین لپ تاپ فروشی تهران نام فروشگاه‌هایی چون پارسیان می، آداک، لپ تاپ روز، آیتاب، رایتی سیتی، لیون، مقداد آی تی و… به‌چشم می‌خورند که شما می‌توانید به‌صورت حضوری و غیرحضوری به خرید بپردازید.

۱٫مرکز پارسان می مناسب برای خرید لپ تاپ در تهران

برترین فروشگاه خرید لپ تاپ‌، پارسان می است. در این فروشگاه بزرگ که به‌عنوان بهترین لپ تاپ فروشی تهران نیز از آن یاد می‌شود، انواع لپ تاپ و قطعات اصلی آن از مک بوک ایر m3 تا انواع سرفیس لپ تاب و تبلت به فروش می‌رسند. علاوه‌بر این تجهیز، در این مجموعه بزرگ انواع موس، کیبورد، انواع سرفیس، لوازم جانبی دیجیتالی، کنسول‌های بازی، لپ تاپ‌های استوک و دسته دوم به همراه قطعات جانبی و… نیز وجود دارند. تمامی این کالاها باکیفیت و اصل هستند و شما می‌توانید با خیالی آسوده برای خرید هر یک اقدام نمایید. بنابر نظرات کاربران می‌توان دریافت که این فروشگاه موفق به جلب اعتماد مشتریان خود شده است.

خرید در این فروشگاه به دو صورت حضوری و غیرحضوری امکان‌پذیر است. از جمله ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به ارائه ضمانت ۷ روزه گارانتی در صورت خرید اینترنتی و امکان ۴۸ ساعت زمان برای تست در خریدهای حضوری اشاره کرد. برای خرید از این فروشگاه معتبر تنها کافیست در سایت ثبت نام کرده و سپس سفارش خود را به ثبت برسانید. شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید خرید خود را از این فروشگاه خرید انجام دهید.

همانطور که در سایت این مجموعه آمده است:

تمامی محصولات اپل و تمامی محصولات مایکروسافت، در سایت پارسان می، با بهترین قیمت و تضمین اصالت و کیفیت، آماده فروش و عرضه در بازار می‌گردد. قیمت مناسب محصولات عرضه شده در سایت پارسان می، به دلیل حذف واسطه‌های موجود در زنجیره عرضه و تقاضا بواسطه خرید مستقیم می‌باشد، که این خود می‌تواند یکی از عوامل افزایش یا کاهش قیمت‌های کالا باشد. سادگی در جستجوی کالا و انجام مراحل انتخاب کالا تا خرید از دیگر مزایای خرید از سایت فروشگاه اینترنتی پارسان می است.

آدرس: تهران، پائین‌تر از میدان ولیعصر(عج)، خیابان شهید ولدی، مجتمع کامپیوتر ولیعصر، برج اداری شمالی، طبقه ۸، واحد ۴۶

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۵۳۷۹۰

آرک موس

۲٫فروشگاه آداک

فروشگاه اداک با ۱۸ سال سابقه فروش به‌صورت حضوری و اینترنتی در زمینه انواع لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی در لیست بهترین لپ تاپ فروشی تهران جای دارد. تنوع برندهای لپ تاپ، قیمت مناسب، کیفیت بالا، امکان بازگشت مرجوعی کالا به مدت ۱۰ روز و اصالت کالا از ویژگی‌های خرید از این فروشگاه معتبر هستند. در صورت خرید اینترنتی، ارسال رایگان وجود داشته و محصلو خریداری شده در یک بسته‌بندی قابل اطمینان ارسال می‌گردد. این فروشگاه از چهار شعبه دیگر نیز در تهران برخوردار بوده که به ارائه خدمات فروش لپ تاپ و سایر لوازم دیجیتالی می‌پردازند.

این مجموعه خود در وبسایتش خود را چنین معرفی کرده است:

شرکت آداک فناوران آینده با بیش از ۲۱ سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و تامین محصولات در حوزه I.T یکی از بزرگترین فروشندگان لپ تاپ، موبایل، تبلت، کامپیوترهای یکپارچه (All in one) و… در سطح کشور می باشد.

پس از سالها حضور در بازار و با داشتن ۴ شعبه در بزرگترین مراکز کامپیوتر تهران (مرکز کامپیوتر ایران و بازار کامپیوتر رضا)، همچنین تامین کننده لپ تاپ در دیجیکالا (با عنوان آداک شاپ در بخش مرکز فروشندگان این سایت به عنوان فروشنده برگزیده)، به منظور ارج نهادن به مشتریان گرامی در سراسر ایران و تسهیل در امر خرید آنها و همگام سازی با تغییرات سریع بازار، شرکت آداک فناوران آینده فروشگاه اینترنتی خود را در سال ۱۳۹۷ راه اندازی کرد.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از طالقانی، مرکز کامپیوتر ایران، طبقه همکف، واحد ۴۴۸ (مرکزی)

۳٫فروشگاه لپ تاپ روز

در این فروشگاه انواع لپ تاپ براساس کاربردها و گرافیکی که دارند، به فروش می‌رسند. شما می‌توانید در این مجموعه لپ تاپ‌هایی برای بازی‌های سنگین، مهندسی، کارهای سبک، دانشجویی، کارهای برنامه‌نویسی و… را براساس نیاز خود خریداری نمایید. این فروشگاه از سال ۱۳۹۲ در زمینه فروش مشول به فعالیت است و از آن با عنوان بهترین لپ تاپ فروشی تهران یاد می‌شود.

  • آدرس: تهران، پایین‌تر از میدان ولیعصر، کوچه فیروزه

۴٫فروشگاه افراشاپ

این فروشگاه با ۲۸ سال تجربه فعالیت در زمینه فروش اختصاصی لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، لوازم جانبی و…، با عنوان بهترین لپ تاپ فروشی تهران شناخته می‌شود و همچنین نخستین وب سایت آنلاین برای فروش محصولات دیجیتالی است. برای راحتی کار مشتریان، امکان فروش قسطی نیز در این سایت وجود دارد.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان طالقانی، پاساژ بزرگ ولیعصر، مجتمع اداری جنوبی، طبقه پنجم، واحد ۷۶

۵٫فروشگاه آیتی سیتی

این فروشگاه با ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش انواع لپ تاپ، تبلت و… با برندهای مختلف فعالیت می‌کند. ایسوس، لنوو، اپل، دل، مایکروسافت و… از برندهای محصولات این فروشگاه هستند. فروش در آیتی سیتی به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌گیرد. در نوع اینترنتی با مشخص کردن جزئیات لپ تاپ (میزان رم، حافظه، کارت گرافیک و…) می‌توانید لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

آدرس: خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد، مجتمع پایتخت، بلوک A، طبقه همکف، واحد ۶

۶٫لیون کامپیوتر

از فروشگاه‌های محبوب دیگر لیون کامپیوتر بوده که تمرکز اصلی آن در زمینه فروش لپ تاپ، کامپیوتر و تبلت به همراه لوازم جانبی آن است. قیمت مناسب، تنوع زیاد و شرایط فروش قسطی و همچنین مهلت تست سه ماهه از جمله ویژگی‌هایی هستند سبب گردیده‌اند تا این مجموعه در لیست بهترین لپ تاپ فروشی تهران قرار گیرد.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، کوچه جاوید، پلاک ۲۴

۷٫فروشگاه مقداد آی تی

در معرفی مقداد آی تی آمده است:
مجموعه مقداد آی تی – یکی از اولین و معتبر ترین فروشگاه های آنلاین کشور- در آغاز با فروش عمده قطعات کامپیوتر و لپ تاپ، کار خود را آغاز نمود. بعد از موفقیت و جلب رضایت مشتریان با نیاز سنجی و درایت مدیریت محترم، تصمیم به خدمت رسانی به تمام هموطنان در سراسر ایران عزیزمان گرفت که  در راستای این سیاست گذاری، سایت Meghdadit.com در سال ۱۳۸۶ راه اندازی گردید.

در این فروشگاه انواع لپ تاپ، کامپیوتر، ماشین‌های اداری، تبلت و… به‌صورت اینترنتی به فروش می‌رسند. محصولات و لپ تاپ‌های این فروشگاه از کیفیت و اصالت برخوردار هستند. امکان خرید اقساطی نیز در این فروشگاه مهیا است. همچنین کالاها از گارانتی بازگشت وجه نیز برخوردار بوده که اطمینان بیشتری برای خرید به خریدار می‌دهد.

  • آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه مدائن، پلاک ۷، ساختمان مقداد آی تی

۸٫فروشگاه بهینه پردازش

فروشگاه بهینه پردازش تنها در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت دارد. شما می‌توانید در این فروشگاه قیمت لپ تاپ‌ها را مشاهده کرده و آن را با قیمت‌های بازار مقایسه نمایید. سپس با آگاهی از قیمت‌ها در همین سایت خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه شرایط قسطی را نیز میسر ساخته و با ارائه گارانتی و ارسال رایگان اطمینان خاطر بیشتری جهت خرید به خریداران می‌دهد.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر

۹٫فروشگاه اینترنتی لپتاپیفای

در فروشگاه لپتافای، لپ تاپ‌های استوک و دسته دوم با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسند. این لپ تاپ‌ها باکیفیت، تضمینی و اصل هستند. این فروشگاه امکان تست ۱۵ روزه را برای اطمینان خریدار در نظر گرفته ‌است.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، چهارراه طالقانی ولیعصر، مجتمع نور تهران، طبقه اول، واحد ۹۰۲۴

۱۰٫فروشگاه تاپ رایان

فروشگاه تاپ رایان با بیش از یک دهه سابقه در زمینه فروش لپ تاپ، تبلت، لوازم جانبی و…، محصولات مختلف با برندهای متنوع مانند اپل، سامسونگ، دل، اچ‌پی و… را به فروش می‌رساند. گارانتی بازگشت وجه ۲۴ ساعته، مشاوره رایگان، اصالت و ضمانت و امکان فیلتر کردن اطلاعات جهت دستیابی به محصول مورد نظر در سایت از جمله ویژگی‌های این فروشگاه هستند.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به بزرگمهر، بن‌بست گلساز، پلاک ۲، طبقه منفی ۱

سخن پایانی

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی، امروزه لپ تاپ یکی از وسایل ضروری در هر منزل یا کسب‌‌وکار است. اگر شما نیز قصد خرید یک لپ تاپ خوب، اصل و با قیمت مناسب را دارید، ما مراجعه به فروشگاه‌هایی چون پارسان می، آداک، افراشاپ و… را که در لیست بهترین لپ تاپ فروشی تهران قرار دارند، به شما پیشنهاد می‌دهیم. این فروشگاه‌ها به دو صورت حضوری و غیرحضوری محصولات و لپ تاپ‌های خود را به فروش می‌رسانند. امکان بازگشت کالا، اصالت و گارانتی و شرایط تست محصول از نشانه‌های معتبر بودن فروشگاه هستند. تمامی این فروشگاه‌ها جزء بهترین‌ها بوده و شما می‌توانید باتوجه به نوع نیاز خود، برای خرید یک لپ تاپ با کیفیت و امکانات عالی اقدام نمایید.

source

توسط techkhabari.ir