روش هارد ریست A06 ساده‌تر از چیزی‌ست که بسیاری از کاربران تصور می‌کنند. اگر می‌خواهید با روش ریست فکتوری Galaxy A06 بدون داشتن رمز آشنا شوید، تا انتهای این مقاله در کنار ما باشید.

Galaxy A06 یکی از جدیدترین تلفن‌های هوشمند سامسونگ است که در زمان نگارش این مقاله، یک هفته از زمان عرضه آن در بازار ایران می‌گذرد. این گوشی جدید که در واقع یک ریبوت برای Galaxy A05 به حساب می‌آید، به خاطر بهره‌مندی از نسخه جدید سیستم عامل اندروید و همچنین بهینه‌تر بودن عملکرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، احتمالا بتواند جایگاه پررنگی را در بازار داخلی به دست آورد.


بهترین اسپیکر انکر

در این بین، ممکن است برخی کاربران به دلایلی مانند فراموشی رمز عبور یا الگوی صفحه، نیاز به هارد ریست A06 سامسونگ داشته باشند؛ هنگ کردن دستگاه به دلایل مختلف هم می‌تواند دلیل دیگری باشد که برای ریست فکتوری سامسونگ A06 اقدام می‌کنید.

اما روش انجام این کار چگونه است؟

آموزش روش هارد ریست A06 سامسونگ 

برای هارد ریست (Hard Reset) گوشی Galaxy A06 سامسونگ، ابتدا باید دستگاه را به صورت کامل خاموش کنید. برای این کار، کلید پاور را نگه داشته و بعد از نمایش دادن علامت پاور، روی آن ضربه بزنید. اگر برای خاموش کردن گوشی از شما رمز عبور خواسته شد و آن را نداشتید، در حالتی که صفحه گوشی روشن است، کلیدهای پاور + کلید کاهش حجم صدا برای 20 ثانیه به صورت هم‌زمان نگه دارید تا موبایل خاموش شود.

بعد از خاموش شدن گوشی، مراحل زیر را گام به گام برای انجام هارد ریست A06 دنبال کنید:

  1. در حالتی که موبایل خاموش است، کلیدهای پاور + کاهش حجم صدا را به صورت هم‌زمان نگه دارید تا دستگاه روشن شود. معمولا در این حالت، گوشی یک ویبره هم می‌زند. توجه داشته باشید که نباید کلیدها را رها کنید.
  2. به محض نمایش داده شدن لوگو سامسونگ، انگشت خود را از روی کلید کاهش حجم صدا برداشته و کلید افزایش حجم صدا + پاور را نگه دارید تا صفحه ریکاوری باز شود. در صفحه ریکاوری، با استفاده از کلیدهای صدا می‌توانید گزینه‌های مختلف منو را انتخاب کنید.
  3. روی گزینه wipe data رفته و با فشردن کلید پاور، آن را انتخاب کنید.
  4. در صفحه بعدی باید عملیات ریست فکتوری گوشی A06 را تایید کنید.
  5. بعد از پایان فرمت، به صفحه قبلی بازگشته و گزینه Restart را انتخاب کنید.

چند نکته مهم پیش از هارد ریست گوشی سامسونگ گلکسی A06

اگرچه ریست کردن گوشی آ ۰۶ سامسونگ کمتر از 10 دقیقه زمان می‌برد، اما بد نیست نکات زیر را پیش از انجام کار، مد نظر داشته باشید:

  • ریست شدن گوشی، باعث حذف تمامی اطلاعات شده و امکان بازگردانی آنها نیز وجود نخواهد داشت.
  • در صورت فعال بودن FRP (قفل معروف گوگل)، نیاز به جیمیل و کلمه عبور آن خواهید داشت.
  • هارد ریست A06، هیچ آسیبی به آن نمی‌زند.
  • هارد ریست دستگاه باعث ابطال گارانتی آن نیز نخواهد شد.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا در مورد روش هارد ریست A06 بدون داشتن رمز صحبت کنیم. اگر در هر کدام از مراحل دچار مشکل شدید، در بخش نظرات اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان، مشکل را حل کنیم.

source

توسط techkhabari.ir