زمانی که بحث کلکسیون جمع کردن به میان می‌آید، تعدادی از طرفداران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. از اکشن فیگور گرفته تا کارت‌های کامیاب، دنیای چنین آیتم‌هایی برای کلکسیونر‌ها محدودیت ندارد. در قبال علاقه‌مندان مانگا، آن‌ها برای به دست آوردن هر چیزی که در قفسه فروشگاه‌ها وجود ندارد، دست به هر کاری می‌زنند. طبق تازه‌ترین اخبار، یکی از طرفداران ناروتو برای خرید اولین نسخه چاپ شده از این اثر، مبلغی هنگفتی پرداخت کرده است.

بر اساس پست منتشر شده از سوی Beckett Collectibles در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، یکی از طرفداران مجموعه Naruto اولین نسخه از جلد اول این اثر را با پرداخت ۲۰ هزار دلار خریداری کرده که مبلغی بی‌سابقه و یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود. به این واسطه، شماره اول مانگا ناروتو به عنوان گران‌ترین اثر تمام دوران لقب گرفته است.

احتمالا مانگای جدیدی از خالق ناروتو در راه است

اگر از طرفداران مانگا هستید، بدون شک پرداخت چنین مبلغی تعجب‌آور و غیر‌قابل باور خواهد بود. با این مبلغ می‌توان یک ماشین ۲۰۲۴ خریداری یا یک خانه رهن کرد. پرداخت مبالغی همچون ۲۰ هزار دلار برای صنعت مانگا اتفاق جدیدی است، اما این امر در دنیای کمیک‌ها مرسوم و رایج است. برای مثال اولین شماره از کمیک Action Comics که سوپرمن در قالب آن معرفی می‌شود، بیش از ۲ میلیون دلار ارزش دارد.

مانگا Naruto

مانگا Naruto

در حال حاضر، در ژاپن و کشورهایی از جمله ایالات متحده آمریکا، چاپ اول مانگا‌های مختلف به خصوص ناروتو در قالب حراجی به فروش می‌رسند. روند چاپ مانگا Naruto به سال ۲۰۰۰ بر‌می‌گردد و پیش از این نسخه‌های مختلف این اثر با قیمت ۵۰۰ دلار و در برخی موارد با قیمت ۱۰۰۰ دلار به فروش رسیده‌اند. بر این اساس، مجموعه‌های مشهور حتی ناروتو هم قیمت بالایی ندارند.

دوچرخه‌های رسمی انیمه ناروتو معرفی شد

کلکسیون کردن آیتم‌ها مطمئنا یک سرگرمی جذاب، اما گران‌قیمت است. ویژگی‌های مختلف موجب می‌شوند که قیمت یک آیتم به شکل سر‌سام‌آوری بالا برود. مانگا برای چندین دهه از این دام دوری کرده است، اما با رشد جهانی این صنعت، جنبه‌های مختلف آن در مسیر گران شدن قرار گرفته‌اند. اگر‌چه که قیمت ۲۰ هزار دلاری مانگا ناروتو در حال حاضر تعجب‌آور است، اما به زودی یک رقم عادی محسوب خواهد شد.

نظر شما در رابطه با خرید چاپ اول مانگا ناروتو با قیمتی در حد و اندازه‌های یک خودرو چیست؟ پرداخت چنین مبالغی چه تاثیری در صنعت مانگا خواهد داشت؟ آیا به جمع‌آوری مانگا علاقه داشته و تا‌کنون چه آثاری را به کتابخانه خود اضافه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

Loading

source

توسط techkhabari.ir