انیمه اتک آن تایتان یکی از آثاری است که به دلیل پیچش‌های داستانی و شخصیت‌های خاکستری‌اش شناخته می‌شود. از این رو می‌توان نسبت به آن چه که در صورت اتحاد کاراکتر‌های مختلف رخ می‌داد، حدس و گمان‌هایی داشت. اگر دو شخصیت اصلی به جای دنبال کردن مسیر‌های متفاوت، برای انجام یک هدف خاص متحد می‌شدند، چه اتفاقی به وجود می‌پیوست؟ در این مطلب چنین سناریو‌یی را برای ارن و آرمین بررسی خواهیم کرد. با مجله بازار همراه باشید.

ارن یگر و آرمین آرلرت، دوستان دوران کودکی هستند که خیلی زود به قهرمانان اصلی انیمه Attack on Titan تبدیل شدند. این دو دوست صمیمی به شکل متفاوتی با مشکلات جهان دست و پنجه نرم می‌کنند. ارن به شدت تحت تاثیر میل به آزادی و انتقام قرار دارد. به همین دلیل او در مسیر تکامل خود رویکرد رادیکالی داشته و به خشونت و نابودی رو می‌آورد. در مقابل آرمین یک استراتژیست باهوش و روشن‌فکر است که به دنبال راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز و هم‌زیستی به دور از تنش می‌گردد. تقابل ایدئولوژیک آرمین و ارن به حدی می‌رسد که نتیجه آن درگیری فاجعه‌آمیز در فصل پایانی است.

انگیزه‌های ارن و عطش او برای آزادی

انیمه Attack on Titan

ارن در تمام زندگی‌اش به دنبال آزادی بوده است

در کل مانگا و انیمه اتک آن تایتان، ارن یگر میل سیری ناپذیری نسبت به محافظت از پارادایس و کسانی که این جزیره را خانه خود می‌دانند، دارد. در واقع او به حدی به این هدف خود پایبند مانده و متعهد است که تصمیم می‌گیرد رامبلینگ را شروع کند. این اتفاق فاجعه‌بار، با نابود کردن سایر مناطق دنیا، آزادی الدیایی را تضمین می‌کند.

معرفی شخصیت‌های انیمه اتک آن تایتان: ارن یگر

ارن باور قلبی و عمیقی دارد که تنها از طریق نابودی کامل دشمنان، آزادی واقعی برای جزیره پارادایس به وجود می‌آید. مسیر انتقام و نابودی که ارن در پیش گرفته، باعث می‌شود که دوستان و متحدانش از او فاصله گرفته و این شخصیت به فروپاشی اخلاقی نزدیک شود.

آرمین به دنبال هم‌زیستی

آرمین از اعماق وجودش باور دارد که هم‌زیستی و صلح، حتی در دنیایی که خشونت و بی‌رحمی حرف اول را می‌زند، قابل دستیابی است. آرمین به عنوان یک استراتژیست ماهر، همیشه به سراغ گزینه‌هایی می‌رود که از به راه افتادن حمام خون غیر‌ضروری جلوگیری کرده و در دراز مدت ثبات و امنیت را تضمین می‌کنند. او به همکاری و تفاهم بین الدیا و مارلی باور دارد. در طول Attack on Titan، آرمین هواره با تمایلات خشونت‌آمیز ارن مخالفت می‌کند. اما در مقطعی به دلایل مختلف، با ارن در یک مسیر قرار می‌گیرد.

معرفی شخصیت آرمین آرلرت از انیمه اتک آن تایتان

اگر ارن و آرمین دست به دست هم داده و یک اتحاد شکل می‌دادند، نیرویی غیر‌قابل شکست به وجود می‌آمد. مهارت‌های شگفت‌انگیز ارن در حالت تایتان، به ویژه پس از فعال کردن قدرت تایتان بنیان‌گذار، نیرویی عجیب را به وجود آورده که نیروی نظامی مارلی را به راحتی از بین می‌برد. در این میان، آرمین به کمک ذهن استراتژیست خود می‌توانست نقشه‌هایی بکشد که کمترین آسیب جانبی و بیشترین احتمال موفقیت را داشته باشند.

نقاط ضعف مارلی

انیمه حمله به تایتان

اتحاد ارن و آرمین زمینه‌ساز صلح

با همکاری ارن و آرمین، ضربات وارد شده به مارلی، با برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تر هستند. به این واسطه، شخصیت‌های اصلی می‌توانستند حرکات بعدی را پیش‌بینی کرده و نقاط ضعیف مارلی را شناسایی کند. با توانایی‌های ارن، آن‌ها می‌توانستند حملات متمرکزی انجام دهند که زیر‌ساخت‌های نظامی را ویران کرده و در عین حال تلفات غیر‌نظامی را به حداقل رساند. در چنین شرایطی نه تنها مارلی قادر به ادامه جنگ نبوده، بلکه افکار عمومی، جزیره پارادایس را به عنوان مخترع صلح پایدار می‌شناسند.

انیمه اتک آن تایتان: معرفی انواع تایتان‌ها

بزرگ‌ترین نتیجه همکاری ارن و آرمین، پتانسیل دیپلماتیک آن‌ها است. آرمین می‌تواند با نمایش قدرت خود و ارن، سایر مناطق دنیا را راضی به صلح کند وگرنه نابود خواهند شد. به این واسطه ارن و آرمین در موقعیتی قرارمی‌گیرند که از موضع بالا می‌توانند مذاکره کنند و به موجب آن امنیت جزیره پارادایس بدون رامبلینگ و نسل کنی تضمین می‌شود. اتحاد بین ارن و آرمین، مرحله جدیدی برای الدیا و مارلی به وجود خواهد آورد، مرحله‌ای از هم‌زیستی.

خط باریک بین ویرانی و دیپلماسی

حتی در زمان اتحاد و صلح، ارن و آرمین با دو‌راهی‌های اخلاقی غیر‌قبال حلی مواجه می‌شوند. تمایل ارن برای انجام اقدامات افراطی احتمالا با روحیات آرمین در تضاد بوده و در اتحاد آن‌ها تاثیر‌گذار است. زمانی این دو به موفقیت می‌رسند که بین اشتیاق ارن برای رسیدن به اهداف و آرزوی آرمین برای دیپلماسی، تعادل ایجاد شود. اگر آن‌ها در این امر به موفقیت رسیده بودند، ارن می‌توانست از فروپاشی شخصیتی دوری کند. هر دو کاراکتر برای ادامه مسیر، مجبور به سازش در رابطه با آرمان‌هایشان هستند که شخصیت‌پردازی آن‌ها را تغییر می‌دهد.

معرفی شخصیت‌های انیمه اتک آن تایتان: میکاسا آکرمن

آینده‌ای که می‌توانست به حقیقت تبدیل شود

آرمین، میکاسا و ارن در انیمه اتک آن تایتان

دنیایی به دور از خشونت و نابودی

اتحاد ارن و مارلی می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای در سرنوشت مارلی، پارادایس و کل جهان داشته باشد. به این واسطه جمعیت جهان و منابع بشری از ضرر فاجعه‌باری که رامبلینگ به وجود می‌آورد، مصون خواهند بود. در نتیجه جهان وضعیت متعادل‌تری دارد. اتحاد ارن و آرمین الهام‌بخش دیگران بوده و باعث می‌شود نسل‌های بعدی هم راه آن‌ها را دنبال کنند. با این حال، کاراکتر‌ها به لحاظ شخصیت‌پردازی تضعیف شده و متفاوت از قبل خواهند بود. برای مثال ارن اعتقاد شدیدی به آزادی داشت که در رابطه با آن کوتاه نمی‌آمد. اما حالا مجبور شده به شکل متفاوتی آن را دنبال کند.

انیمه اتک آن تایتان: رامبلینگ چیست؟

در صورتی که ارن و آرمین در یک اقدام مشترک علیه مارلی با هم متحد می‌شدند، دنیای مانگا و انیمه اتک آن تایتان در نهایت بسیار متفاوت از الان بود. نقاط قوت شخصیت‌ها و ایدئولوژی‌های متضاد، مسیری را ایجاد می‌کند که با وجود تضمین آزادی الدیایی‌ها، تاریک‌ترین لحظات Attack on Titan به موجب آن حذف می‌شوند. نظر شما درمورد اتحاد ارن و آرمین و تغییراتی که این امر به وجود می‌آورد، چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

Loading

source

توسط techkhabari.ir