در تازه‌ترین بخش از مانگا جوجوتسو کایسن که شماره ۲۶۸ آن محسوب می‌شود، سرنوشت سوکونا پیش از پایان این اثر نمایش داده شد.

از زمانی که گگه آکوتامی مانگا Jujutsu Kaisen را شروع کرد، سال‌ها می‌گذرد. این اثر محبوب و مشهور در روزهای پایانی خود به سر می‌برد و تنها چند شماره تا اتمام آن باقی مانده است. بر این اساس، تا پایان ماه میلادی جاری، پرونده جوجوتسو کایسن بسته و سفر یوجی ایتادوری به ایستگاه آخر می‌رسد. این هفته شماره جدید مانگا Jujutsu Kaisen منتشر و به یکی از بزرگ‌ترین سوالات این مجموعه پیرامون سوکونا پاسخ داده است.

ادامه مطلب داستان جوجوتسو کایسن را لو می‌دهد

این هفته تازه‌ترین بخش از مانگا جوجوتسو کایسن که شماره ۲۶۸ آن محسوب می‌شود، در دسترس قرار گرفته است. در قالب این مانگا، سرنوشت سوکونا نشان داده می‌شود. پادشاه نفرین‌ها از روز اول یک تهدید بزرگ بوده و ماه‌هاست که در قالب آرک داستانی Shinjuku Showdown ثابت کرده که تا چه اندازه قوی است. از گوجو گرفته تا اوکوتسو، سوکونا تعداد زیادی از جادوگرها را شکست داده، اما در مبارزه آخر با چالش سختی مواجه شده است.

انیمه و مانگا Jujutsu Kaisen

یوجی همچنان می‌خواد میزبان سوکونا باشد

بعد از بازگشت نوبارا کوگیساکی و اتحاد او با یوجی، ضربه نهایی به واسطه مگومی به سوکونا وارد شده است. یوجی همچنان توان مبارزه داشته و به کمک Black Flash، می‌تواند نفرین را از مگومی جدا کند. آن چه که از سوکونا باقی مانده، انباشته‌ای از گوشت نفرین‌شده است که یوجی می‌تواند به آن نزدیک شود. یوجی پیشنهاد می‌دهد که باری دیگر میزبان سوکونا باشد، اما همان‌طور که انتظار می‌رود پادشاه نفرین‌ها چندان استقبالی از آن نمی‌کند. او می‌خواهد که بمیرد. به همین دلیل سوکونا به خاکستر تبدیل شده و آرک داستانی Shinjuku Showdown به پایان می‌رسد.

شخصیت محبوب جوجوتسو کایسن چگونه برگشته است؟

به این واسطه پس از سال‌ها شرارت، سوکونا به عنوان پادشاه نفرین‌ها به دست یوجی ایتادوری شکست خورده و از بین می‌برد. به این واسطه شماره ۲۶۸ مانگا جوجوتسو کایسن آخرین بخش داستان اصلی بوده و بخش‌های بعدی این اثر روی نمایش شرایط دنیا بدون حضور سوکونا تمرکز دارند. شماره ۲۷۱ به عنوان آخرین بخش از مانگا Jujutsu Kaisen در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۳ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴) منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد شماره ۲۶۸ مانگا جوجوتسو کایسن و نمایش سرنوشت سوکونا در قالب آن چیست؟ آیا نحوه پایان داستان این شخصیت توانسته نظر شما را جلب کند؟ آیا از اتمام مجموعه Jujutsu Kaisen ناراحت هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

Loading

source

توسط techkhabari.ir