اوبه ورمیج یکی از بازیسازهای سابق شرکت راک‌استار است که به مدت ۱۷ سال در این کمپانی مشغول به کار بوده و در طول این مدت روی نسخه‌های مختلفی از بازی‌های GTA کار کرده است. اما او حالا یک بازی جدید ساخته که اصلا شباهتی به GTA ندارد و حتی می‌توان گفت که متفاوت‌ترین تجربه ممکن را در مقایسه با بازی‌های GTA ارائه می‌دهد. بازی Plentiful یک تجربه آرامش‌بخش است که در آن باید به محیط‌ها شکل بدهید و دنیای خودتان را بسازید.

اگر اخبار دنیای بازی را در چند ماه اخیر دنبال کرده باشید، احتمالا اسم ورمیج را بارها شنیده‌اید. او در مصاحبه با رسانه‌های مختلف، از رازهای پشت پرده در توسعه بازی‌هایی مثل GTA 3 و GTA: Vice City و همچنین GTA: San Andreas گفته و حتی چندی پیش درباره بازی آینده راک‌استار یعنی GTA 6 اظهار نظر کرده بود. ورمیج حالا یک بازی جدید معرفی کرده که نسبت به ساخته‌های قبلی او خیلی متفاوت به‌نظر می‌رسد. در بازی Plentiful که گیم‌پلی آرامی دارد، شما باید شرایطی را فراهم کنید که طبیعت بتواند به رشد خودش ادامه دهد و امکان زندگی کردن برای ساکنین دنیای بازی فراهم شود.

بازی Plentiful

در نگاه اول به این بازی، این‌طور به نظر می‌رسد که با یک اثر ساده با سبک هنری خاص و نه‌چندان چشمگیر مواجه هستیم. حتی صفحه استیم بازی Plentiful حاوی تصاویر و ویدیوهایی که جلب توجه کنند، نیست. مخصوصا وقتی این بازی را با عناوینی مثل GTA که ورمیج قبلا در ساخت آنها نقش داشته مقایسه می‌‌کنیم، تفاوت زیادی به چشم می‌آید. بازی‌های جی‌تی‌ای دارای جهانی به شدت پیچیده و پرجزییات هستند و راک‌استار و تیک-تو برای آنکه بیشترین سود را از این بازی‌ها کسب کنند، کمپین‌های تبلیغاتی عظیمی برای هر نسخه از آنها به راه می‌اندازند. اما ورمیج برای بازی جدیدش به‌جز قرار دادن یک ویدیو، تعدادی عکس و چند جمله توضیحات کوتاه، هیچ‌گونه تبلیغات و سروصدایی نکرده است.

معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی‌های موبایل آفلاین

به نظر نمی‌رسد که ورمیج عجله خاصی برای انتشار بازی جدیدش داشته باشد. خودش گفته است که هر وقت بازی به‌‌طور کامل آماده شد، منتشر می‌شود. اما صرف نظر از ضعف تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بازی Plentiful ایده جالبی دارد که می‌تواند سرگرم‌کننده و جذاب باشد. اینکه شما می‌توانید با تغییراتی که در محیط بازی ایجاد می‌کنید، جریان آب‌ها را هدایت کنید و برای مثال رودخانه، برکه یا دریاچه بسازید. سپس می‌توانید درختان و گیاهانی را خریداری کنید و در حاشیه رودخانه‌ها و برکه‌ها بکارید. غذای ساکنین دنیای بازی هم از همین گیاهان و درختان تامین می‌شود.

ورمیج اخیرا گفته بود که انتظار زیادی از بازی GTA 6 که قرار است در پاییز سال ۲۰۲۵ منتشر شود ندارد و معتقد است که این بازی تفاوت چندانی با بازی GTA 5 نخواهد داشت.

منبع: Gamesradar


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان

بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ ویدیو گیم / بهترین DLC بازی‌ها

Loading