ماینکرفت (Minecraft) عنوانی است که بیش از ۱۵ سال است که وجود دارد و همچنان توانسته با جذب بازیکنان جدید و محبوبیت بیشتر در عرصه رقابت زنده بماند. میلیون‌ها بازیکن در هر سنی از کاوش در دنیای سندباکس آن و همه ماب‌های حاضر و آیتم‌های جالب در آن لذت می‌برند. در حالی که بازی در ابتدا ساده و آسان به نظر می‌رسد، بخش‌هایی از آن نسبتاً پیچیده است و در صورت عدم مدیریت صحیح گیم پلی می‌تواند شما را به دردسر بیندازد.

با وجود ماب‌های دشمن در همه جای محیط ماینکرفت، بازی می‌تواند کاملاً آزار دهند باشد. به همین دلیل است که هر مبتدی باید برخی از این قوانین ناگفته بازی را قبل از شروع یک جهان و یک بازی بزرگ بداند. اگر بازیکن تازه کار هستید٫ در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا ۵ قانون که هر بازیکن مبتدی باید بداند را یاد بگیرید.

هنگام شروع کار روی این اصول ماینکرفت تمرکز کنید

چیزهایی که در بازی ماینکرفت باید از آن‌ها اجتناب کرد.

چیزهایی که در بازی ماینکرفت باید از آن‌ها اجتناب کرد.

به دلیل ماهیت گسترده و بزرگ بازی ماینکرفت، قوانین متعددی وجود دارد که قبل از شروع باید بدانید. اما ما پنج مورد مهم را که نباید نادیده گرفت را در این مقاله فهرست کرده‌ایم، که حداقل با استفاده از آن‌ها می‌توانید از مرگ خود در بازی ماینکرفت جلوگیری کنید.

۱) هیچ وقت در دنیای جهنمی Nether نخوابید

شما در بازی ماینکرفت هیچ وقت در دنیای جهنمی Nether نباید نخوابید.

شما در بازی ماینکرفت هیچ وقت در دنیای جهنمی Nether نباید نخوابید.

بسیاری از بازیکنان از این مکانیک بازی بی اطلاع هستند، اما اگر یک تخت را در Nether قرار دهید و روی آن بخوابید، بلافاصله منفجر می شود و شما را می کشد. مهم نیست حتی اگر در یک پایگاه کاملاً محافظت شده Nether بخوابید. بازی اجازه نمی دهد که در ابعاد آتشین بخوابید. بنابراین هنگام شروع کار، تخت را از بعد زیرین دور نگه دارید.

۲) مستقیم حفاری نکنید

به هیچ وجه در بازی ماینکرفت مستقیم حفاری نکنید

به هیچ وجه در بازی ماینکرفت مستقیم حفاری نکنید

وقتی به دنبال سنگ‌های معدنی کمیاب مانند طلا یا دایموند در بازی ماینکرفت می‌گردید، منطقی است که تا آنجا که ممکن است حفاری‌هایتان عمیق باشد. ساده‌ترین راه برای انجام این کار، حفاری مستقیم است. اما این کار می‌تواند به زودی با اتفاقی وحشتناک شما را روبرو کند.

زیرا حفاری مستقیم می‌تواند شما را به یک حوضچه از گدازه یا همان لاوا و یا فقط یک غار بزرگ عمیق روبرو کند که در مورد دوم از ارتفاع بالایی پرت خواهید شد و جانتان را از دست خواهید داد. هر بلوکی در بازی می‌تواند آخرین بلوکی باشد که قبل از اینکه چیزی زیر خود پیدا کنید، استخراج می‌کنید. بنابراین همیشه الگوی حفاری خود را بصورت مورب پیش ببرید تا اگر با حفره‌ی بزرگی هم روبرو شدید٫ بتوانید خودتان را جمع کرده و از خودتان حفاظت کنید.

۳) دانجن اسپاونرها را در بازی ماینکرفت اصلا بریک نکنید

برای این که در بازی ماینکرفت بتوانید آسوده خاطر باشید و ماجراجویی‌هایتان خوب پیش برود٬ دانجن اسپاونرها در بازی ماینکرفت را بریک نکنید.

برای این که در بازی ماینکرفت بتوانید آسوده خاطر باشید و ماجراجویی‌هایتان خوب پیش برود٬ دانجن اسپاونرها در بازی ماینکرفت را بریک نکنید.

اولین کاری که بسیاری از بازیکنان وقتی که یک ماب اسپاونر در دانجن‌ها را پیدا می‌کنند٫ شکستن یا همان بریک کردن آن است، اما این کار درستی نیست. ماب‌ اسپاونرها می‌تواند یک راه عالی برای ساخت فارم XP در بازی ماینکرفت بدون نیاز به ساخت بیلدهای بزرگ و پیچیده باشد. این فارم‌های XP می‌توانند برای ارتقاء لول در بازی و بدست آوردن انچنتمنت‌های سطح بالا عالی باشند.

۴) ابزارها و سلاح‌هایی از جنس گلد یا همان طلا نسازید

طلا یا همان گلد را برای استفاده در اهداف دیگر در بازی نگه دارید.

طلا یا همان گلد را برای استفاده در اهداف دیگر در بازی نگه دارید.

طلا یا همان گلد یک مورد کمیاب در بازی است و کاربردهای بسیار خوبی دارد. اما تنها راهی که هرگز نباید از آن استفاده کرد ساخت ابزار و سلاح با آن است. شما می‌توانید زره یا همان آرمور، شمشیر، کلنگ و ابزارهای دیگر را با استفاده از طلا بسازید، اما نباید این کار را انجام دهید! ابزار و سلاح‌های ساخته شده از طلا چیز خاصی برای ارائه ندارند و دوام آنها تقریباً هیچ است. بنابراین با استفاده آن‌ها در ساخت ابزار گلد خودداری کنید، مگر اینکه نیاز اضطراری به آن داشته باشید.

یکی از بازیکنان ماینکرفت Manor Volcano از الدن رینگ را بازسازی کرده است

۵) همیشه سطل آب را همراه خود داشته باشید

همیشه یک سطل آب در بازی همراه خود نگه دارید.

همیشه یک سطل آب در بازی همراه خود نگه دارید.

چیزی به سادگی یک سطل آب در بازی سندباکس ماینکرفت می تواند نجات دهنده شما باشد. از این رو، هنگام کاوش در جهان یا استخراج زیرزمین، همیشه یک سطل آب همراه داشته باشید. به عنوان مثال، مواجهه با گدازه می‌تواند کشنده باشد، اما یک سطل آب می‌تواند شما را فورا نجات دهد. یا اصلا فرض می‌گیریم که در جایی بلند هستید، مثلاً کوه، و بر اثر اشتباهی سقوط کرده‌اید. خوب، سطل آب می‌تواند زندگی شما را در آن شرایط نیز نجات دهد.

البته قبل از رسیدن به زمین باید به اندازه کافی سریع از سطل آب آن استفاده کنید. ساخت یک سطل نسبتاً ارزان است و فقط یک فضای inventory را به خود اختصاص می‌دهد و همچنین آن را در حین کاوش به یک آیتم ضروری تبدیل می‌کند.

بازیکن ماینکرفت بیلد جالبی را با استفاده از گلدان‌های تزئین شده به اشتراک گذاشته است

در آخر باید گفت که این پنج قانون اشاره شده در مقاله مهم هستند و هر بازیکن تازه کار ماینکرفت باید قبل از شروع بازی آن‌ها را بداند. این قوانین همچنین برای مناطق جدید اضافه شده مانند تریال چمبرز نیز کار می‌کنند و بخاطر همین نباید آن‌ها را از یاد برد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا به نظر شما نکته‌ی مهمی مانده که یک بازیکن تازه کار باید بداند؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

source

توسط techkhabari.ir