عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) با عرضه شدن در سال ۲۰۱۱ توانست مسیری را شروع کند که به یک باره همه چیز را عوض کرد. عنوانی که در نگاه اول ساده به نظر می‌رسید و از لحاظ گرافیکی آنچنان حرفی برای گفتن نداشت٫ در حال حاضر توانسته به پرفروشترین بازی تاریخ ویدئو گیم تبدیل شده و بسیاری از بازیکنان را جذب خود کند. این عنوان را اگر خوب بشناسید٫ حتما می‌دانید که بازیکنان خلاقی دارد که هر کدام توانسته‌اند بیلدهای شگفت انگیزی در بازی ماینکرفت بسازند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. یکی از نمونه‌های بارز این بیلدها کوه اورست ساخته شده در ماینکرفت با ابعاد بزرگ بود که می‌شد نقاط مختلف آن را کشف کرد.

همینطور هم خبر دارید که پلتفرم ردیت تبدیل به بستری بزرگ برای بازیکنان ماینکرفت شده که آن‌ها در آن می‌توانند کارهای خود٫ بیلدهایی که ساخته‌اند و اتفاقات عجیبی که برایشان رخ داده را با دیگر طرفداران بازی به اشتراک بگذارند. حال جدیدا یکی از بازیکنان ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام endlessmessenger پستی را به همراه دو تصویر در این پلتفرم به اشتراک گذاشته و در آن با عنوان کردن این که آیا می‌شود اندازه اقیانوس‌ها را در بازی بزرگ‌ کردن یا خیر٫ بحث جالبی را شروع می‌کند.

این کاربر در پست خود اظهار داشت: «از نسخه ۱.۶، اقیانوس‌ها اساساً به گودال تبدیل شده‌اند. هر گونه احساس دوری یا سفرهای طولانی در سراسر اقیانوس‌های بازی ماینکرفت به طور کامل از بین رفته است. آیا راهی برای افزایش اندازه اقیانوس‌ها در نسخه بدراک وجود دارد؟». این سوال به نوعی خاص و جالب بود٫ چون کم‌تر کسی به بیوم‌های پر از آب ماینکرفت اشاره می‌کند و کم‌تری کسی می‌خواهد در آن جاها ماجراجویی داشته باشد٫ بیشتر بازیکنان دوست دارند کوه‌ها را ماین کرده و به اعماق نفوذ کنند و یا این که در روی زمین یا در دنیای جهنمی ندر به دنبال داستان‌های شوم باشند.

نمای بالا از جزایر و اقیانوس‌های بازی ماینکرفت

نمای بالا از جزایر و اقیانوس‌های بازی ماینکرفت

کاربران زیادی از این پست استقبال کردند و این پست در مدت زمان کمی توانست تعداد زیادی لایک و کامنت دریافت کند. یکی از کاربران در واکنش به این پست اظهار داشت که باید حد وسطی تعیین شود٫ یعنی جهان بازی نه زیاد پر از خشکی باشد و نه این همه جا را آب‌های اقیانوس فرا بگیرد. کاربری به نام Sad_Pear_1087 هم اظهار نظر جالبی کرد و گفت که اگر دو انتخاب داشته باشیم٫ یعنی: اقیانوس‌ها و جزایر یا سرزمین‌های وسیع با دریاها٫ من مورد دوم را انتخاب خواهم کرد. چون حس حد وسط مانندی دارد این امکان در آن فراهم است تا هم در خشکی و هم در دریا بشود ماجراجویی کرد.

ماینکرفت | دراپ شدن کمانی توسط اسکلتون که تیرش تمام نمی‌شود

در آخر کاربری هم گفت که می‌شود اندازه اقیانوس‌ها را بزرگ‌تر کرد٫ اما وقتی نمی‌توان با کشتی بزرگی در آن به دریانوردی پرداخت٫ دیگر چگونه می‌شود؟ با در نظر گرفتن نظر این کاربر باید گفت که این منطقی است٫ البته هر بازیکنی با در نظر گرفتن مدل بازی کردنش٫ باید اقدام به تغییر اندازه کند و طبیعتا نمی‌توان برای همه یک نسخه آماده کرد. نظر شما در این باره چیست؟ شما با کدام مدل راحت هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: reddit


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

source

توسط techkhabari.ir