چکیده : شاید نام این صرافی برایتان ناآشنا باشد، اما نگران نباشید. این صرافی هنوز در بین ایرانیان شناخته شده نیست و این مقاله جزو اولین مطالب آموزشی فارسی برای معرفی آن به حساب می‌آید. این پلتفرم مزایای بسیاری دارد. مواردی مثل بونوس، کارمزد پایین و پاداش‌های مختلف برای معاملات و سایر موارد.

 

شاید نام این صرافی برایتان ناآشنا باشد، اما نگران نباشید. این صرافی هنوز در بین ایرانیان شناخته شده نیست و این مقاله جزو اولین مطالب آموزشی فارسی برای معرفی آن به حساب می‌آید. این پلتفرم مزایای بسیاری دارد. مواردی مثل بونوس، کارمزد پایین و پاداش‌های مختلف برای معاملات و سایر موارد.

در این مقاله، به بررسی و تحلیل صرافی توبیت، ویژگی‌های برجسته آن و ارزهای دیجیتال قابل معامله در این صرافی می‌پردازیم. همچنین، به‌طور دقیق امکانات امنیتی و سایر خدمات ارائه شده توسط صرافی را بررسی خواهیم کرد.

توبیت، متمایز از دیگر صرافی‌ها

صرافی toobit صرفاً یک صرافی‌ ساده برای خرید و فروش کریپتو یا معاملات ارز دیجیتال نیست، بلکه یک مجموعه کامل است که برای معاملات فیوچرز، معاملات اسپات، معاملات فرابورس و موارد دیگر طراحی شده است. این پلتفرم خود را متعهد به عدالت، شفافیت و نوآوری در فناوری بلاک چین کرده است و به گونه‌ای طراحی شده که از ابتدا عمق بازار و نقدینگی مناسبی را ارائه دهد و همچنین تضمین می‌کند که همه کاربران، به یک اکوسیستم معاملاتی آزاد و کارآمد دسترسی داشته باشند.

آمار و ارقام

در زمان نگارش این محتوا، رتبه این صرافی در میان صرافی‌های جهان ۲۰ است (طبق رده‌بندی کوین مارکت کپ). حجم معاملات انجام شده در بخش معاملات فیوچرز این صرافی، حدود ۱۳٫۵ میلیارد دلار است که عدد قابل توجهی است. در حالی که این عدد برای BingX حدود ۵ میلیارد دلار است. با نگاهی به این اعداد، متوجه بزرگی و کیفیت کار این پلتفرم می‌شویم.

این صرافی در سال ۱۴۰۱ تأسیس شده و طی حدود ۲ سال، خود را به رتبه ۲۰ رسانده است، در حالی که تمامی صرافی‌های بالاتر از Toobit، در سال ۱۳۹۷ یا پیش از آن تأسیس شده‌اند. طبق توضیحاتی که دادیم و آمار و ارقامی که خدمت شما ارائه کردیم، می‌توان برای این صرافی آینده درخشانی را پیش‌بینی کرد و ثبت‌نام در این صرافی‌، می‌تواند گزینه‌ای مناسب و هوشمندانه برای شما باشد.

toobit

ویژگی‌های صرافی

این صرافی، به عنوان یک پلتفرم نوپا با تکیه بر امنیت و حریم خصوصی، نوآوری و تمرکز بر نیاز کاربر، تجربه‌ای منحصر به فرد از معاملات رمزارز را به وجود می‌آورد. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های شاخص صرافی Toobit خواهیم پرداخت.

  • تنوع معاملات بالا: طیف گسترده‌ای از ابزارها و مکانیزم‌های معاملاتی را ارائه می‌شوند، از جمله معاملات اسپات، معاملات فیوچرز دائمی با اهرم‌های بالا تا ۱۵۰ برابر و کپی تریدینگ. همچنین، بیش از ۱۰۰ توکن معاملاتی با کیفیت را برای انتخاب در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • امنیت و حریم خصوصی: Toobit از یک سیستم حفاظتی چند لایه پیشرفته و نظارت دائمی برای محافظت از دارایی‌های کاربران استفاده می‌کند. این صرافی به حریم خصوصی کاربران نیز اهمیت می‌دهد و متعهد به محافظت از اطلاعات شخصی آنها است.
  • نوآوری و تمرکز بر کاربر: این صرافی به دنبال ایجاد یک سیستم معاملاتی عادلانه، شفاف و کارآمد است که در آن نیازهای کاربران در اولویت قرار دارد. این صرافی با ارائه امکاناتی مانند کپی تریدینگ، به کاربران کم‌تجربه کمک می‌کند تا با دنبال کردن استراتژی‌های معامله‌گران حرفه‌ای، به سودآوری برسند.

در مجموع Toobit با ارائه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و خدمات، به نظر می‌رسد پلتفرمی امن و قابل اعتماد برای معاملات ارزهای دیجیتال باشد. با این حال، به دلیل عدم وجود تأییدیه ذخایر، مهم است که کاربران قبل از سرمایه‌گذاری در این صرافی، تحقیقات خود را انجام دهند و احتیاط کنند.

از کدام ارزهای دیجیتال در Toobit پشتیبانی می‌شود؟

این صرافی با ارائه طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال، محلی مناسب برای معاملات رمزارزها است. این پلتفرم معاملاتی، با بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال لیست‌شده، میزبان رمزارزهای محبوب و شناخته‌شده‌ای مانند بیت‌کوین، اتریوم، سولانا، ماتیک، ایپ‌کوین، لایت‌کوین، دوج‌کوین، آوالانچ، پولکادات و شیبا اینو و همچنین ارزهای دیجیتال نوظهور و کم‌حجم است. این تنوع بی‌نظیر، توبیت را از سایر صرافی‌ها متمایز می‌کند و طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران با علایق و ریسک‌پذیری‌های مختلف را به خود جذب می‌کند.

یکی از امکانات عالی صرافی، لیست کردن تعداد قابل توجهی از ارزهای دیجیتال کم‌حجم و نوظهور است. این ارزها که در آغاز راه خود قرار دارند، می‌توانند پتانسیل رشد چشمگیری داشته باشند و Toobit با ارائه بستری مناسب برای معامله آن‌ها، به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

به‌طور کلی، فرآیندی شفاف و ساده برای لیست کردن ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است و همین موضوع سبب شده تا شاهد حضور تعداد بی‌شماری از رمزارزها در این صرافی باشیم. تنوع خوب ارزها، این پلتفرم را به انتخابی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به معاملات ارزهای دیجیتال مبدل نموده است.

معرفی بیستمین صرافی برتر دنیا

نظر نهایی درباره این صرافی

خلاصه بحث آن که پس از مدت‌ها و تجربه تحریم‌‌ها و محدودیت‌های مختلف، صرافی آمده که بدون نیاز به احراز هویت، تغییر آی‌پی و… فضایی مناسب و بهینه را برای انجام معاملات برای ما ایرانیان مهیا کرده است و در عین حال، خود نیز در میان صرافی‌های خوب دنیا جایی پیدا کرده است.

صرافی Toobit در میان بهترین گزینه‌های موجود در بازار قرار گرفته است و در تکاپوی رقابت با رقبای هم‌تراز خود مانند بینگ ایکس و بیت یونیکس است. بسیاری از صرافی‌های خارجی از اعتماد و اعتبار بالایی برخوردارند و خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهند که شامل خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال، جابجایی وجه، سرمایه‌گذاری، اعطای وام و انجام معاملات در حجم زیاد می‌شوند.

مزایا و پاداش‌های بیشتر و بهتر

آکادمی بهزاد شامی، فرصتی را فراهم کرده است که با استفاده از آن، تجربه استفاده از صرافی toobit برای شما به مراتب بهتر و خوشایندتر خواهد شد. اگر با لینک مربوط به آکادمی ثبت‌نام کنید، کارمزد معاملات شما از ۰٫۰۶ به ۰٫۰۳ یا ۰٫۰۴ کاهش می‌یابد.

اما این تنها مزیت موجود نیست، بلکه با ثبت‌نام از این طریق، شما به کانال سیگنال، ربات دستیار معامله‌گر و ربات مدیریت سرمایه به شکلی رایگان دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با برخورداری از این مزایا، علاوه بر ذخیره سرمایه خود، به سودآوری و مدیریت معاملات خود هم کمک کنید. کافی است پس از ثبت‌نام با لینک آکادمی بهزاد شامی، به پشتیبانی آکادمی پیام دهید تا دسترسی به این موارد برای شما فراهم شود.

سلب مسئولیت رپورتاژ: این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد

source

توسط techkhabari.ir