کنسول بازی قسطی از گزینه‌های بسیار خوب در دنیای پر رقابت امروز برای خرید است. در گذشته بخشی از قابلیت کامپیوترها به گیم و بازی‌های کامپیوتری وابسته بود. اما پس از گذشت چندی با پیچیده شدن دنیای بازی‌ها و ایجاد فضای رقابتی در این بین، کنسول بازی پا به دنیای گیمرها گذاشت. در حال حاضر هر روز برند و نام جدیدی از کنسول بازی به بازار عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید با انواع کنسول بازی قسطی و مشخصه‌های هر کدام آشنا شوید.

PS5 قسطی

در سایت نخل مارکت برای آن دسته از بازی‌دوستانی که قصد خرید پلی استیشن ۵ قسطی دارند چهار طرح عالی در نظر گرفته شده است. شما با خرید PS5 قسطی از بین باندل‌های سایت نخل مارکت می‌توانید با پرداخت ماهیانه بدون سود بانکی و حتی بدون نیاز به پیش‌پرداخت به کنسول مورد علاقه خود برسید.

اگر قیمت‌هایی را که در این باندل‌ها لحاظ شده‌اند با محتویات‌شان مقایسه کنید می‌بینید که خرید PS5 اقساطی حتی پایین‌تر از قیمت نقدی برای‌تان تمام می‌شود!

چطور کنسول پلی استیشن ۵ قسطی بخریم؟

در نخل مارکت می‌توانید پس از انتخاب طرح مورد نظر خود اقدام به اعتبارسنجی کنید. شما در این اعتبارسنجی در بخش گفت‌وگوی زنده سایت نخل مارکت با کارشناسان فروش ما صحبت خواهید کرد تا آن‌ها شما را راهنمایی کنند تا بتوانید در اسرع وقت به هدفی که دارید برسید.

پس از این مرحله نیز از شما یک سری مدارک دریافت می‌کنیم که پس از تایید آن‌ها در کم‌ترین زمان ممکن محصول را با ارسال رایگان به دست‌تان می‌رسانیم.

این را هم اضافه کنیم که برای خرید PS5 اقساطی هیچ پیش‌پرداختی از شما توسط سایت نخل مارکت دریافت نمی‌گردد و پرداخت اولین قسط شما ۱ ماه پس از دریافت باندل شروع می‌شود. یعنی ابتدا کنسول را دریافت می‌کنید سپس در ماه بعد اولین قسط را می‌پردازید.

 ایکس‌ باکس قسطی

اگر طرفدار کنسول‌های بازی هستید اما نمی‌توانید آن‌ها را خریداری کنید، می‌توانید خرید ایکس ‌باکس قسطی را انجام دهید. کنسول ایکس‌باکس (XBOX) محصولی بی‌نظیر محسوب می‌شود که توسط شرکت مایکروسافت طراحی و ساخته شده است. پشتیبانی از DirectX، عناوین انحصاری مانند هیلو، امکان بازی به‌صورت آنلاین، سخت‌افزار بسیار قدرتمند، ایکس‌باکس لایو، کنترلری با ارگونومی مناسب و… از جمله ویژگی‌های برجسته و بارز این محصول محسوب می‌شوند.

نینتندو سوییچ قسطی

کنسول بازی جدید نینتندو سوییچ تنوع بسیار زیادی در بازی‌های خود داشته و قادر به پوشش تمامی سلیقه‌ها است. این کنسول جایگاه ویژه‌ای در بین کنسول‌های بازی دارد. نینتندو سوییچ درحال حاضر یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های بازی موجود در بازار است. با این وجود قیمت بالای آن ممکن است باعث شود بسیاری افراد از داشتن آن محروم شوند. بنابراین نینتندو سوییچ قسطی گزینه‌ای بسیار مناسب برای گیمرهایی است که در موقعیتی خاص توانایی خرید نقدی ندارند.

خرید قسطی کنسول بازی نینتندو سوییچ

کنسول بازی نینتندو سوییچ قسطی فشار مالی را از دوش شما برداشته  به این ترتیب شما می‌توانید به صورت اقساطی کنسول مورد نظر خود را خریداری کنید. البته باید دقت کنید که برای خرید اقساطی کنسول بازی حتما از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام کنید. بسیاری از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین امکان خرید قسطی را فراهم کرده‌اند و به این ترتیب شرایط را برای خریداران آسان تر کرده‌اند. مهم‌ترین مزیت کنسول نینتندو سوییچ قسطی این است که نیازی به پرداخت تمام وجه به صورت یکجا وجود ندارد.

شما در هنگام خرید قسطی کنسول بازی نینتندو سوییچ بخشی از مبلغ را در ابتدا پرداخت کرده و بقیه اقساط آن طی مدت زمان مشخصی پرداخت می‌شود. در برخی موارد هم هنگام خرید اقساطی نیازی به پرداخت مبلغ اولیه نیست و شما می‌توانید بدون پیش پرداخت اقدام به خرید کنید.

توضیحات راجع به خرید باندل قسطی در فروشگاه نخل مارکت

این روش برای کسانی که دسته چک معتبر دارند مناسب است. در خرید باندل قسطی با چک، دیگر نیازی بر معرفی ضامن معتبر و یا دادن سفته نیست و چک شما در منزلهء ضامن شما برای خرید اقساطی است.

مدارک مورد نیاز برای خرید باندل قسطی:

در مرحله اول برای اعتبار سنجی برای خرید باندل قسطی، اطلاعات مورد نیاز را ارسال کنید

  1. ارسال کد ملی شخص خریدار
  2. شماره تماس به نام شخص خریدار

پس از تایید اعتبار سنجی شما، مدارک زیر مورد نیاز است

  1. عکس از کارت ملی (ترجیحاً عکس اسکن شده از کارت ملی)
  2. کارمندان: ارسال آخرین فیش حقوقی مهر شده
  3. کسب و کار آزاد: عکس از جواز کسب شخص خریدار
  4. ارسال چک صیادی

نکته: تاریخ اولین چک ۳۰ روز پس از ثبت فاکتور می باشد.

فروش باندل قسطی بدون ضامن

اگر ضامن معتبر ندارید نگران نباشید! در فروشگاه نخل مارکت امکان خرید باندل قسطی بدون ضامن وجود دارد. شما می توانید با چک صیادی معتبر و ارائه فیش حقوقی یا جواز کسب خرید اقساطی انجام دهید.

فروش باندل قسطی با سفته

برای خرید باندل قسطی فقط با چک معتبر امکان پذیر است و با ارائه سفته شرایط اقساطی وجود ندارد.

تحویل چک و دریافت کالا

شما می توانید چک های خود را از طریق پست برای ما ارسال کنید و پس از آن کالای شما ارسال خواهد شد.

یکی از مزایای خرید باندل قسطی از فروشگاه نخل مارکت این است که شما بدون نیاز به پیش پرداخت می توانید خرید کنید و همینطور اولین قسط خود را یک ماه پس از ثبت فاکتور پرداخت کنید.

در این صفحه می توانید برای خرید باندل های اقساطی پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو با پرداخت چک یا سفته و بدون ضامن اقدام نمایید.

سوالات بیشتر یا دیدگاهتان را نسبت به باندل قسطی با نخل فمیلی برای ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط techkhabari.ir