خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از هوشمندانه ترین انتخاب هایی است که پزشکان یا صاحبان مطب های زیبایی میتوانند داشته باشند،زیرا این دستگاه از آخرین تکنولوژی بهره میبرد.

امروزه حذف موهای زائد مخصوصا برای خانوم‌ها یک مساله بسیار جدی است. روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد؛ اما هیچ کدام دارای تضمین صددرصدی نیستند. با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه لیزر موهای زائد تولید شده‌ است که با استفاده از لیزر، فولیکول مو را از بین می‌برد و از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری می‌کند. این راه می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای حذف موهای زائد باشد. دستگاه‌های مختلفی برای این کار وجود دارند، اما مسئله اصلی این است که کدام نوع از دستگاه‌های لیزر بیشترین قدرت و تاثیر برای از بین بردن موهای زائد دارد. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از باکیفیت‌ترین دستگاه‌هاست و یکی از معروف‌ترین دستگاه‌ها در این زمینه به شمار می‌آید. افراد می‌توانند در طی چند جلسه لیزر با به‌روزترین امکانات، تجربه پوستی زیبا را داشته باشند و همچنین دیگر هیچ موی زائدی در بدن خود نداشته باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در خصوص دستگاه لیزر تیتانیوم و همچنین دستگاه‌های لاغری در اختیار شما قرار دهیم.

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ۴ طول موج ۲۰۲۴

برند سازنده دراگون فلای ( DF ) و ( KM )
مدل دستگاه تیتانیوم پلاس – تیتانیوم پرو
توان های خروجی ۱۲۰۰ – ۱۶۰۰ – ۲۰۰۰ – ۲۴۰۰ وات
سیستم عامل + صفحه نمایش اندروید – ۴k لمسی
تعداد هندپیس تک هندپیس – دو هندپیس
مجوزهای بین المللی FDA آمریکا ، CE اروپا ، ISO-۱۳۴۸۵
مجوزهای داخلی دارای کد IRC برای هر دستگاه از اداره کل تجهیزات پزشکی
سیستم کولینگ تی ای سی – گردش آب – چیلر

معرفی مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر موی زائد دستگاه تیتانیوم است. برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم حتما به ویژگی‌های آن دقت داشته باشید تا بتوانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. مزیت‌هایی که این دستگاه دارد باعث شده است که افراد آن را به دیگر دستگاه‌ها ترجیح دهند. یکی از این مزیت‌ها شلیک همزمان طول موج‌ها به قسمت‌های مختلف و همچنین داشتن سیستم خنک‌کنندگی قوی است. می‌دانید که سیستم خنک‌کننده بسیار مهم می‌باشد و از سوختگی و گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند. دستگاه لیزر تیتانیوم با هر نوع پوستی و با هر رنگی سازگار است. و هیچ‌گونه عوارض جانبی برای شما عزیزان ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است که این دستگاه لیزر، برای رساندن پالس‌ها به هدف، فولیکول‌های مو را از بین میبرد و ایمنی پوست شما را نیز حفظ می‌کند. عملکرد این دستگاه، سریع‌تر از هر دستگاه دیگری است. به طور کلی اگر شما به دنبال روشی هستید که بتوانید در کمترین زمان ممکن موهای زائد بدن خود را از بین ببرید، می‎‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. همچنین برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توانید از سایت نویان طب مانلی استفاده کنید.

همچنین شرکت نویان طب مانلی دوره هایی با همکاری انرژی اتمی نیز برگزار میکند که جهت دریافت مدرک لیزر معتبر میتوانید به وبسایت این شرکت مراجعه فرمایید.

دستگاه لیزر تیتانیوم

ویژگی‌های مهم دستگاه لیزر تیتانیوم عبارت‌اند از:

  • بهره‌مندی از طول موج‌های مختلف: این دستگاه می‌تواند از سه طول موج متفاوت به صورت همزمان استفاده کند. این ویژگی به اپراتور لیزر اجازه می‌دهد تا سه عمق مختلف از بافت پوست ناحیه مورد نظر را برای درمان و حذف موهای زائد در نظر بگیرد. همچنین یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در زمان استفاده از این طول موج‌ها این می‌باشد که در طول موج چهارم نواحی تیره‌ای که در بدن دارید نیز رفع خواهد شد. بسیاری از خانم‌ها با تیرگی از برخی از نواحی بدن خود مانند زیربغل، آرنج، زانو و… روبه‌رو هستند که با استفاده از این دستگاه می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند و علاوه بر لیزر موهای زائد سفیدکنندگی نواحی تیره را نیز داشته باشند.
  • تسریع روند درمان: با ترکیب جذب و نفوذ در هر طول موج، فولیکول‌های مو در سطوح مختلف آسیب می‌بینند و دیگرهیچ موی زائدی در بدن خود نخواهید داشت.
  • مناسب برای تمامی پوست‌ها: دستگاه لیزر تیتانیوم برای هر نوع پوست و هر رنگی سازگار است و حتی بر روی پوست‌های برنزه که دیگر دستگاه‌ها قادر به درمان آن‌ها نیستند نیز تاثیر دارد.
  • مجهز به سیستم خنک‌کننده: دستگاه دارای سیستم خنک‌کننده پیشرفته است که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند و دیگر پوست شما را نخواهد سوزاند به همین دلیل با خیالی راحت میتوانید به از بین بردن موهای زائد خود فکر کنید.
  • قیمت مناسب: بدون شک می‌توان گفت این دستگاه دارای مناسب‌ترین قیمت نسبت به کیفیت بالایی که دارد است. شما میتوانید دیگر دستگاه‌های لیزر را با این مدل مقایسه کنید و قیمت مناسب آن را مشاهده نمایید. پس از نظر قیمت خیالی آسوده داشته باشید.

مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی

شرکت نویان طب مانلی معتبرترین وارد کننده و تولیدکننده تجهیزات پزشکی و زیبایی است، و همچنین دارنده بروزترین گواهی‌نامه‌های بین المللی در حوزه استاندارد و تجهیزات پزشکی می‌باشد. این شرکت در لیست تجهیزات زیبایی خود دستگاه تیتانیوم را قرار داده که شما می‌توانید آن را با بهترین قیمت و کیفیت از این سایت خریداری کنید. حال باید بدانید که اگر این دستگاه را از نویان طب مانلی خریداری کنید چه مزیت‌ها و ویژگی‌هایی برای شما خواهد داشت:

  • یک سال گارانتی
  • ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • نصب و آموزش رایگان
  • اعطای مدرک معتبر اپراتوری
  • ارسال رایگان به تمام نقاط کشور
  • امکان خرید قسطی بلند مدت
  • مشاوره رایگان جهت تمامی مراحل افتتاح مطب و کلینیک زیبایی
  • مشاوره جهت افزایش مشتریان مجموعه زیبایی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که در بالا گفته شد امکان خرید اقساطی این دستگاه می‌باشد. برای اینکه از شرایط اقساطی ما باخبر شوید با مشاوران ما تماس بگیرید آن‌ها شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کاری بسیار سخت می‌باشد و افراد را گیج می‌کند. برای اینکه بتوانید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را خریداری کنید باید به این نکات توجه کنید:

  • برگشتن سرمایه اولیه: دستگاه‌های لیزر قیمت بسیار بالایی دارند و ممکن است سرمایه‌ای که برای آن‌ها میگذارید دیرتر از حد انتظار شما بازگردد. پس توصیه ما انتخاب دستگاه لیزر با کیفیتی است که دارای قیمت مناسبی باشد تا بتواند سرمایه اولیه شما را زودتر بازگرداند.
  • دستگاه شما باید قانونی باشد: اگر دستگاه لیزری که تهیه میکنید به صورت غیر قانونی خریداری شده باشد ممکن است دستگاه شما ضبط شده و شما جریمه‌های هنگفتی را بابت آن بپردازید. به همین دلیل سعی کنید دستگاه‌های قانونی را خریداری کنید که این مشکلات برای شما ایجاد نشود.
  • قطعات باکیفیت: دستگاه لیزری را خریداری کنید که دارای قطعاتی باکیفیت است، در غیر این صورت دستگاه شما زود خراب می‌شود و شما هزینه‌های بسیاری را باید برای آن بپردازید.

معرفی برخی دیگر از محصولات نویان طب مانلی

نویان طب مانلی علاوه بر انواع دستگاه‌های معتبر برای لیزر تجهیزات پزشکی و زیبایی دیگری نیز دارد که عبارتند از:

دستگاه جوانسازی پوست

یکی دیگر از محصولات شرکت نویان طب دستگاه جوانسازی پوست می‌باشد. این دستگاه‌ها با تکنولوژی‌های مختلفی کار می‌کنند و در رفع چین‌وچروک، لایه‌برداری پوست، لیفت پوست و آبرسانی پوست بسیار موثر است. اگر می‌خواهید تجهیزات پزشکی خود را کامل کنید، بعد از خرید دستگاه لیزر موهای زائد، حتما دستگاه جوانسازی پوست را نیز خریداری کنید. اگر بهترین دستگاه جوانسازی پوست را داشته باشید، قطعا مشتریان زیادی برای جوانسازی و کلاژن سازی پوست خود به شما مراجعه می‌کنند. بهترین دستگاه‌های جوانسازی پوست عبارتند از: دستگاه هایفو، دستگاه آر اف فرکشنال، دستگاه co2 فرکشنال، که در حال حاضر بروز‌ترین و برترین انواع دستگاه‌های جوانسازی پوست هستند. برای اطلاع از قیمت دستگاه جوانسازی پوست، نحوه خرید دستگاه کلاژن پوست میتوانید با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید.

دستگاه کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ یک نوع تکنولوژی لیزری است که برای درمان مشکلات پوستی مانند جوش، جای جوش، تیرگی، لکه‌های قهوه‌ای و غیره استفاده می‌شود. همچنین با استفاده از این دستگاه می‌توانید جای خالکوبی و تاتو را نیز از بین ببرید. این نوع لیزر برای افرادی که پوست حساسی دارند مناسب است. از ویژگی‌های این نوع لیزر این است که تابش لیزر از طریق چندین پالس کوتاه ایجاد می‌شود و هیچگونه عوارضی برای پوست شما نخواهد داشت.

معمولا افرادی که در کار زیبایی و در کار لیزر موهای زائد هستند پس از لاین لیزر موهای زائد، لاین جوانسازی و ترمیم پوست را نیز به مجموعه خود اضافه می‌کنند، که در این مورد دستگاه کیوسوئیچ اولین و بهترین گزینه برای خرید دستگاه ریموو تاتو و رفع ضایعات پوستی است، که شرکت نویان طب مانلی بهترین مدل‌های آن را برای شما عزیزان ارائه کرده است.

برخی از مزیت‌های این دستگاه:

  1. کاهش جوش و جای جوش: دستگاه لیزر کیوسوئیچ با تکنولوژی لیزری خاص، جوش‌ها و جای ‌جوش‌های شما را از بین میبرد.
  2. رفع تیرگی و لکه‌های قهوه‌ای: این دستگاه می‌تواند تیرگی‌ها و لکه‌های قهوه‌ای روی پوست شما را نیز به طور کامل رفع کند.
  3. کاهش علائم پیری: اگر از این دستگاه به صورت منظم استفاده کنید می‌توانید علائم پیری پوست را کاهش دهید.
  4. کاربری در پوست حساس: این دستگاه برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است و عوارض جانبی کمتری دارد.

محصولات نویان طب مانلی

دستگاه لاغری

خرید دستگاه لاغری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی می‌باشد. زیرا افراد زیادی برای لاغری به شما مراجعه می‌کنند و خرید دستگاه لاغری موضعی می‌تواند برای شما بسیار سودمند باشد. باید بگوییم که کاهش وزن و لاغری سریع از طریق رژیم غذایی و فعالیت های ورزشی، نیازمند زمان و تلاش زیاد است و اگر می‌خواهید لاغری را در مدت زمان کوتاهی تجربه کنید و به یک اندام ایده آل برسید، استفاده از دستگاه های لاغری موضعی بهترین راه حل است.

انواع دستگاه‌های لاغری در مجموعه ما عبارتند از:

  1. دستگاه لاغری ems
  2. دستگاه لاغری کرایولیپولیز
  3. دستگاه آر اف کویتیشن ترکیبی

برای انتخاب بهترین دستگاه لاغری، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • بررسی امکانات و قابلیت‌ها: دستگاه‌های لاغری امکانات مختلفی دارند. قبل از خرید دستگاه اطلاعات کامل آن را خوانده و از امکانات آن باخبر شوید.
  • برند و کیفیت: از برندهای معتبر و دستگاه‌های با کیفیت استفاده کنید. نویان طب مانلی باکیفیت‌ترین آن‌ها را برای شما ارائه کرده‌است.
  • هزینه: قیمت دستگاه‌های لاغری متفاوت است. بر اساس بودجه خود، دستگاه مناسب را انتخاب کنید.
  • مقایسه قیمت: قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد. قیمت‌ها را با سایت ما مقایسه کنید و از مناسب بودن قیمت‌های ما مطمئن شوید.
  • ضمانت و خدمات پس از فروش: ضمانت و خدمات پس از فروش برای هر دستگاهی نیاز است.

نتیجه‌گیری

برای کارهای زیبایی که در مطب خود انجام می‌دهید باید بهترین دستگاه‌ها را خریداری کنید. اگر شما از دستگاه‌های بی‌کیفیت برای مراجعین خود استفاده کنید به مرور آ‌ن‌ها را از دست خواهید داد. به همین دلیل سعی کنید بروزترین و باکیفیت ترین دستگاه‌ها را برای خود خریداری کنید.

شماره تماس کارشناسان نویان طب مانلی: ۰۹۱۲۹۰۹۶۳۵۸

جهت مشاهده وبسایت این شرکت در گوگل عبارت “نویان طب مانلی” را سرچ کنید.

source

توسط techkhabari.ir