هدفون دی جی
برند RØDE به دلیل ساخت برخی از محبوب‌ترین میکروفون‌های جهان شناخته شده است، در حالی که Mackie به خاطر میکسرهای 1602 و D8B و بلندگوی SRM450 افسانه‌ای است.
RØDE/MACKIE برند صوتی استرالیایی RØDE Microphones LLC از خرید برند صوتی حرفه ای آمریکایی Mackie خبر داده است. این خرید نشان دهنده فصل جدیدی در تکامل برند RØDE است که شرکت مادر، The Freedman Group را به عنوان یک شرکت صوتی حرفه ای با کاتالوگ محصولاتی که طیف گسترده ای از راه حل های صوتی را برای تولید محتوا، خانه و استودیو در بر می گیرد، تأسیس می کند. ضبط، پخش و تولید صدای زنده.
از سال 1989، مکی به طراحی و تولید محصولات صوتی حرفه ای، از جمله میکسرها و بلندگوها برای مصارف خانگی، استودیویی و صحنه پرداخته است. مکی با تمرکز بر کیفیت و مقرون به صرفه بودن “مثل یک تانک” نام خود را به ثبت رسانده است. محصولاتی مانند میکسرهای 1602 و D8B و بلندگوهای SRM450 کلاسیک شدند و Mackie را به عنوان یک برند معتبر در صنعت ضبط و صدای زنده معرفی کردند. این شرکت محصولاتی مانند سری ProFX میکسرهای فشرده، سری Thump از بلندگوهای برقی، به علاوه سری محبوب CR مانیتورهای تولید دسکتاپ تولید می کند.
پیتر فریدمن AM موسس و رئیس گروه Freedman است و این را در مورد این خرید می‌گوید: «از اینکه به Mackie در فهرست برندهای صوتی نمادین The Freedman Group خوش آمد می‌گویم، بسیار هیجان‌زده هستم. آنها افسانه های واقعی هستند، با شجره ای از تخصص صدای زنده که به سادگی بی بدیل است. امروزه، RØDE و Mackie هر دو در زمینه صدا پیشرو هستند، و ما اشتیاق یکسانی برای ایجاد محصولات نوآورانه و با کیفیت بالا با تمرکز بر مشتری قوی داریم. با این خرید، گروه Freedman اکنون یک شرکت برتر فناوری صوتی است که محصولات در سطح جهانی را به طیف گسترده‌تری از مشتریان، از تولیدکنندگان محتوا تا حرفه‌ای‌هایی که در تولید زنده کار می‌کنند و هر کس در این بین، ارائه می‌کند.
پیتر فریدمن و الکس نلسون این قرارداد را با دست دادن امضا کردند.
RØDE/MACKIEFreedman افزود: “Mackie یکی از داستان های موفقیت بزرگ در زمینه صوتی حرفه ای است و من برای مدت طولانی آنها را تحسین کرده ام. سابقه من در تولید صدای زنده است. این چیزی است که من همیشه به آن علاقه داشتم، از زمانی که در سال 69، تام جونز را در هتل شورون در سیدنی دیدم. پدرم هنری سیستم صوتی را در آنجا نصب کرد و همچنین بسیاری از مکان‌های دیگر در سراسر شهر. صدای زنده جایی است که من دندان هایم را به صورت صوتی قطع می کنم، بنابراین احساس می کنم بخشی از حرفه من در حال تکمیل شدن است.
اطلاعات بیشتر از ForMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز با بهره 5 درصدی سپتامبر 2023به‌وسیله کسیدی هورتون مشارکت‌کننده«با گرگ مکی قبل از اینکه حتی کسب‌وکار الهام‌بخش RØDE را شروع کنم، آشنا شدم و به او نزدیک شدم. داستان منشا آنها به طرز عجیبی شبیه ماست. هر دو برند به روش خاص خود به دموکراتیک کردن ضبط DIY کمک کردند، Mackie با میکسرها و بلندگوهای خود و RØDE با میکروفون های ما. ما مسیر مشابهی را به اشتراک گذاشتیم و امروز هر دو برند در کاری که انجام می‌دهیم پیشرو هستند، بنابراین من بسیار هیجان‌زده هستم که این دو نماد صوتی را کنار هم قرار دهم.
الکس نلسون، مدیرعامل مکی گفت: «کل تیم مکی از پیوستن نیروها به پیتر، دیمین و خدمه باورنکردنی آنها هیجان زده هستند. من که سال‌ها در صنعت صوتی کار کرده‌ام، همیشه RØDE را برایم ارزش قائل بوده‌ام. توانایی تولید و رهبری فناوری آنها در صوت حرفه ای بی نظیر است و من فکر می کنم که آنها شریکی عالی برای کمک به مکی هستند تا با ورود به یک فصل جدید هیجان انگیز در تاریخ خود، گسترش یابد. همچنین زمان بندی نمی توانست بهتر باشد. ما یک نقشه راه محصول باورنکردنی در پیش داریم، که برخی از اطلاعیه های بزرگ را برای منتهی به NAMM ’24 اعلام خواهیم کرد. این زمان بسیار هیجان‌انگیزی برای مکی است و ما نمی‌توانیم از انجام همه این کارها در کنار تیم RØDE خوشحال باشیم.»
پیتر فریدمن بر روی جلد مجله فوربس استرالیا در این ماه ظاهر شد.
FORBESGreg Mackie، بنیانگذار Mackie و افسانه صنعت صوتی، احساسات مشابهی را به اشتراک گذاشت: “من نمی توانم شرکتی بهتر از RØDE برای مکی فکر کنم.”
این خرید فرصت های رشد زیادی را برای RØDE Microphones LLC ارائه می دهد. این نشانه این است که RØDE در حال سرمایه گذاری در آینده است. در چند سال گذشته، شرکت استرالیایی شاهد توسعه و تولید نسل دوم کنسول‌های میکس RØDECaster Pro 2 و یک برند فرعی کاملا جدید RØDE Unify X بود که بازار بازی را با کنسول Streamer X و میکروفون‌های USB هدف قرار داده بود.
مشاوره حقوقی برای RØDE توسط Skadden، Arps، Slate، Meagher & Flom و Gilbert + Tobin، با مشاوره مالی از PwC ارائه شد. بودجه توسط Amicaa & Carlyle با مشاور حقوقی Baker McKenzie تامین شد. فروشنده Transom Capital Group مشاوره حقوقی از Kirkland & Ellis و مشاوره مالی از Lincoln International دریافت کرد.
اطلاعات بیشتر: و
من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط techkhabari