پایه میکروفون
AI-Micro کوچک RØDE فقط 20 گرم وزن دارد و می تواند دو میکروفون 3.5 میلی متری را که … [+] به رایانه ها، تلفن ها و تبلت ها متصل می شود، متصل کند.
RØDE روزی روزگاری برای ضبط صدا باید در استودیو بود. در اوایل موسیقی ضبط شده، زمانی که همه چیز مکانیکی بود، برای ضبط صدای ضبط شده گروه های کر و ارکستر تلاش زیادی لازم بود. حتی در عصر سیستم های ضبط برقی، نیاز به ضبط صوت های بزرگ قرقره به حلقه و بسیاری از تجهیزات دیگر وجود داشت.
خوشبختانه زمانه تغییر کرده است. اکنون می‌توانیم کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را در گوشی‌های هوشمند و ضبط‌کننده‌های دیجیتال جیبی ضبط کنیم. ما می‌توانیم تقریباً در هر نقطه‌ای با وضوح بالا که از کیفیت CD فراتر می‌رود، صدا بگیریم.
یکی از برندهایی که در زمینه ضبط صدای قابل حمل پیشرو است، شرکت استرالیایی RØDE است. این شرکت مستقر در سیدنی بر بازار میکروفون‌های ویدیویی و بسیاری از تجهیزات صوتی دیگر برای استفاده در فضای باز بزرگ تسلط دارد. RØDE به تازگی از انتشار AI-Micro، یک رابط دو کاناله فوق العاده فشرده خبر داده است که صدای با کیفیت بالا را در هر دستگاه تلفن همراه یا رایانه ضبط می کند.
RØDE AI-Micro دارای سه کابل است که مستقیماً به درگاه‌های iOS، Android و USB-A با … [+] صدای با وضوح بالا متصل می‌شوند.
RØDE AI-Micro جدید دارای دو ورودی میکروفون است که با پری‌امپ‌های با کیفیت بالا پشتیبان‌گیری می‌شوند و می‌توانند صدایی با وضوح بالا تا 24 بیت/48 کیلوهرتز ضبط کنند و خلاقان را قادر می‌سازد تا صدا را تقریباً در هر دستگاهی ضبط کنند. ورودی‌های AI-Micro دارای حسگر خودکار هستند، بنابراین می‌توانند فوراً تشخیص دهند که آیا میکروفون دارای فیش TRS یا TRRS است و سپس به طور خودکار ورودی را بدون نیاز به آداپتور تطبیق می‌دهد.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از شکستن کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 پناه می گیرند. ورودی به طوری که تقریباً هر میکروفونی با خروجی 3.5 میلی متری می تواند به AI-Micro متصل شود، از جمله VideoMics RØDE، lavaliers، به علاوه سیستم های بی سیم مانند RØDE Wireless GO. حتی با میکروفون های استریو مانند Stereo VideoMic Pro کار می کند. AI-Micro همچنین دارای یک جک هدفون پرقدرت است که می تواند نظارت و پخش صدای شفاف و با تأخیر صفر را ارائه دهد.
با وزن کمتر از 20 گرم، AI-Micro فوق العاده جمع و جور است و یک استودیوی ضبط جیبی ایده آل است که می توان آن را به هر جایی برد. AI-Micro که عمدتاً برای اتصال به تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها از طریق خروجی USB طراحی شده است، سازگار با دستگاه‌های macOS، Windows، iOS و Android است. همچنین با کابل‌های USB-A، USB-C و Lightning با کیفیت بالا عرضه می‌شود که راه‌اندازی آن را سریع و آسان می‌کند.
RØDEAI-Micro می تواند یک پادکست، صدای صوتی یا تقریباً هر محتوای صوتی را با استفاده از … تا دو میکروفون روی تلفن هوشمند ضبط کند.
RØDEThe AI-Micro با RØDE Connect، نرم افزار پادکست و پخش رایگان RØDE برای مک و ویندوز سازگار است. این امکان را می‌دهد تا چهار میکروفون با کنترل‌های سطح، دکمه‌های انفرادی و بی‌صدا، به‌علاوه پردازش صوتی با کیفیت استودیو با کلیک یک دکمه به رایانه متصل شوند. جلوه‌های پردازشی شامل یک، دروازه نویز، APHEX Aural Exciter افسانه‌ای، به‌علاوه جلوه‌های Big Bottom است. استفاده از AI-Micro با RØDE Connect به هر کسی امکان می‌دهد با یک میکروفون 3.5 میلی‌متری پادکست حرفه‌ای یا پخش زنده ضبط کند.
ورودی های AI Micro از RØDE می توانند به طور خودکار بین دوشاخه های جک TRS و TRRS حس کنند.
RØDERØDE Central یکی دیگر از برنامه های این شرکت استرالیایی است. به کاربران امکان می‌دهد AI-Micro را روی رایانه یا دستگاه تلفن همراه پیکربندی کنند، از جمله تنظیم بهره ورودی و سطح خروجی هدفون، و همچنین جابجایی بین حالت‌های کانال «ادغام شده»، «تقسیم» و «استریو»، به‌علاوه روشن کردن حالت بالا. فیلتر عبور برنامه تلفن همراه RØDE Reporter یکی دیگر از نرم افزارهایی است که می تواند AI-Micro را برای ضبط با کیفیت پخش در میدان توسط خبرنگاران و خبرنگاران چند رسانه ای پیکربندی کند.
این رابط جدید جدیدترین محصول RØDE است که هدف آن کمک به سازندگان و متخصصان صدا برای ضبط صدا در هر کجاست. این دارای برخی از ویژگی های واقعا قدرتمند در یک بسته سبک و فوق العاده فشرده است که استفاده از آن آسان است. به نظر می رسد که می تواند یک استودیوی ضبط جیبی عالی باشد.
قیمت و در دسترس بودن: AI-Micro اکنون در دسترس است و قیمت آن 79 دلار است.
اطلاعات بیشتر:
امکانات:

* رابط فشرده دو کاناله برای ضبط صدای با کیفیت بالا در رایانه و دستگاه های تلفن همراه
* سازگار با تقریباً هر میکروفون با خروجی 3.5 میلی متر، از جمله RØDE VideoMics، lavaliers، سیستم های بی سیم و میکروفون های استریو
* ورودی های سنجش خودکار برای اتصال میکروفون های TRS یا TRRS
* خروجی هدفون با قدرت بالا برای نظارت و پخش صدای واضح و با تأخیر صفر
* از طریق خروجی USB جهانی (کابل های USB-A، USB-C و Lightning ارائه می شود) به طور یکپارچه به رایانه ها، تلفن های هوشمند و تبلت ها متصل می شود.
* سازگار با مجموعه برنامه RØDE برای ویژگی ها و عملکردهای گسترده، پیکربندی در حال حرکت، به علاوه ضبط با کیفیت پخش در هر دستگاه
* طراحی و ساخته شده توسط RØDE در سیدنی، استرالیا
من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط techkhabari