پایه میکروفون
RØDE Wireless PRO جدید احتمالاً پیشرفته ترین سیستم میکروفون بی سیم شخصی برای سازندگان محتوا … [+] است. با قابلیت های پیشگامانه ضبط شناور 32 بیتی، سطوح صدا را می توان در پردازش پس از تنظیم تنظیم کرد.
RØDE برند صوتی استرالیایی RØDE بازار میکروفن‌ها را برای استفاده ویدیویی به دام انداخته است و امروز RØDE یک سیستم میکروفون بی‌سیم کاملاً جدید را برای فیلمسازان و تولیدکنندگان محتوا معرفی کرد.
پس از راه‌اندازی اخیر میکروفون بی‌سیم ME ارزان قیمت RØDE، این شرکت ادعا می‌کند که Wireless PRO جدید قوی‌ترین میکروفون بی‌سیم با ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که در هیچ میکروفون بی‌سیم دیگری یافت نمی‌شود – چه رسد به یک سیستم فشرده.
RØDE Wireless PRO دارای همان فرم فشرده محصول Wireless GO این شرکت است. کیت دو کاناله شامل دو فرستنده و یک واحد گیرنده با استفاده از انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتز سری IV RØDE است. کدک تأخیر نزدیک به صفر از رمزگذاری 128 بیتی استفاده می کند و می تواند سیگنال های صوتی پایدار را در فواصل تا فاصله 260 متری (850 فوت) خط دید ارائه دهد.
میکروفون‌های Wireless PRO جدید RØDE شامل دو واحد فرستنده و یک گیرنده است. هر فرستنده [+] شامل 32 گیگابایت حافظه داخلی است.
واحد RØDEEach Wireless PRO یک گیره یکپارچه برای چسباندن به لباس مجری دارد و شامل میکروفون های همه جانبه است. Wireless Pro با تمام دوربین‌ها، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌ها و سایر دستگاه‌های صوتی از طریق آنالوگ 3.5 میلی‌متری TRS و خروجی‌های دیجیتال USB-C سازگار است.
برای اطمینان از اینکه سازندگان محتوا می‌توانند تقریباً در هر شرایطی صدای واضح ضبط کنند، RØDE Wireless PRO دارای قابلیت ضبط شناور 32 بیتی است. ضبط شناور به کاربران امکان می دهد بدون قطع کردن سیگنال صوتی مستقیماً روی فرستنده ضبط کنند. ضبط شناور یک ویژگی پیشرفت در میکروفون های بی سیم پوشیدنی است و ضبط پشتیبان تمیز را تضمین می کند. ویژگی شناور 32 بیتی نیاز به تنظیم سطوح بهره را قبل از ضبط از بین می برد زیرا می توان آن را در پس پردازش تنظیم کرد.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی توسط FROMFORBES ADVISORByAmy DaniseEditor بهترین برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor هر واحد فرستنده RØDE Wireless PRO دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌تواند بیش از 40 ساعت صدا ضبط کند. دکمه‌های اختصاصی روی فرستنده‌ها، شروع ضبط را آسان می‌کنند. برای سازندگانی که می‌خواهند صدا را مستقیماً روی دوربین خود ضبط کنند، Wireless PRO طیف وسیعی از ویژگی‌ها را برای ضبط صدای واضح ارائه می‌دهد. برای مثال، فناوری GainAssist RØDE از الگوریتم‌های هوشمندی برای تنظیم خودکار سطوح بهره در پرواز استفاده می‌کند و خطر قطع شدن را کاهش می‌دهد.
واحدهای فرستنده RØDE Wireless PRO دارای ورودی قفل 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون Lavalier هستند. کیت … [+] با دو میکروفون Lavalier II RØDE ارائه می شود، اما یک میکروفون همه جهته نیز در هر فرستنده تعبیه شده است.
RØDE واحدهای فرستنده پرو بی سیم دارای یک کنترل خروجی انعطاف پذیر با دامنه بهره 30 دسی بل هستند. خروجی قابل تنظیم به کاربران امکان می دهد خروجی میکروفون را با حساسیت ورودی دوربین خود مطابقت دهند. تنظیمات از پیش تنظیم شده نیز برای راه اندازی سریع و آسان با مجموعه ای از دوربین ها گنجانده شده است. RØDE یک ویژگی کانال ایمنی را برای امنیت بیشتر اضافه کرده است که نسخه دوم سیگنال صوتی را با 10dB کمتر از کانال اصلی خروجی می دهد. اگر سیگنال اولیه میکروفون خیلی داغ شود و شروع به قطع کردن ورودی دوربین کند، این کانال پشتیبان مفید است.
RØDE ادعا می کند که ویژگی های ضبط پیشرفته تعبیه شده در Wireless PRO باعث می شود ضبط های خراب به گذشته تبدیل شوند. میکروفون‌ها را می‌توان طوری تنظیم کرد که «صدای عالی» را در هر محیطی ارائه دهد، حدس‌ها را از فرآیند ضبط حذف کرده و فیلمسازان را قادر می‌سازد تا بر جنبه‌های خلاقانه‌تر فرآیند تولید تمرکز کنند.
برای تکمیل ویژگی ضبط شناور 32 بیتی و روی برد Wireless PRO، Wireless PRO دارای قابلیت‌های پیشرفته همگام‌سازی کد زمانی است که همگام‌سازی صدا را در مراحل پس از تولید آسان‌تر می‌کند. کد زمانی داخلی نیاز به سیستم های کد زمانی خارجی پیچیده و گران قیمت را از بین می برد. مولد کد زمانی داخلی Wireless PRO می تواند صدا را با هر دوربینی به طور یکپارچه همگام کند. تنظیمات کد زمانی را می توان به راحتی با استفاده از نرم افزار RØDE’s Central بر روی رایانه یا تلفن هوشمند تنظیم کرد.
گیرنده RØDE Wireless PRO دارای یک صفحه نمایش هوشمند است که وضعیت اتصال فرستنده … [+] واحد و همچنین عمر باتری باقیمانده در هر واحد را نشان می دهد.
RØDEThe RØDE Wireless PRO دارای بسیاری از ویژگی های حرفه ای دیگر، از جمله قفل کردن کانکتورهای Lavalier برای میکروفون های Lavalier خارجی است. تشخیص برق پلاگین در واحد گیرنده به طور خودکار با دوربین میزبان متصل خاموش و روشن می شود و عمر باتری میکروفون را در محل افزایش می دهد.
خروجی 3.5 میلی متری در واحد گیرنده Wireless PRO همچنین به عنوان خروجی هدفون برای نظارت بر صدا هنگام ضبط آن کار می کند. خروجی می تواند با یک هدست یا دیگر میکروفون TRRS «راوی»، از جمله یک لاوالیر کار کند. حالت های ضبط ادغام شده و تقسیم شده، حذف نشانگر و دکمه های قابل تنظیم وجود دارد. این ویژگی های پیشرفته RØDE را قادر می سازد تا به طور منطقی ادعا کند که Wireless PRO جدید احتمالا قدرتمندترین و مقرون به صرفه ترین سیستم میکروفون بی سیم در بازار است.
RØDE Wireless PRO دارای لوازم جانبی جامعی است، از جمله یک کیف شارژ هوشمند که از فرستنده‌ها و گیرنده‌ها محافظت می‌کند و تضمین می‌کند که هر واحد همیشه کاملاً شارژ و آماده کار است. این کیس همچنین می‌تواند هر گونه ضبط ذخیره‌شده روی دستگاه‌های فرستنده را به رایانه‌ای در استودیو یا در محل صادر کند.
کیت RØDE Wireless PRO شامل یک جعبه شارژ است که می‌تواند برای انتقال ضبط‌ها نیز استفاده شود … [+] ذخیره شده در حافظه داخلی دو واحد فرستنده.
کیت بی‌سیم PRO RØDE با دو میکروفون RØDE Lavalier II و گیره‌های مغناطیسی MagClip GO RØDE ارائه می‌شود که فرستنده‌ها را قادر می‌سازد تقریباً در هر مکانی نصب شوند. همچنین شامل سه شیشه جلو خزدار برای ضبط در شرایط باد است. تمامی کابل های لازم برای اتصال به دوربین، گوشی و سایر دستگاه ها و یک قاب برای ایمن نگه داشتن لوازم جانبی در آن گنجانده شده است.
این محدوده میکروفون بی سیم جدید در مقر RØDE’s Sydney در استرالیا طراحی و تولید شده است. RØDE ادعا می کند که هیچ میکروفون دیگری چنین طیف گسترده ای از ویژگی های قدرتمند را ارائه نمی دهد یا نمی تواند صدای عالی را با هر برنامه ضبط تضمین کند. این احتمالاً یک ادعای منصفانه و سنجیده است زیرا Wireless PRO همه باکس هایی را که سازندگان محتوای حرفه ای در سال های اخیر درخواست کرده اند، علامت گذاری می کند.
قیمت و در دسترس بودن: 399 دلار.
اطلاعات بیشتر:
مشخصات فنی:

* اصل آکوستیک: مبدل فشار پیش قطبی شده.
* الگوی قطبی: همه جهته.
* محدوده فرکانس: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
* حداکثر SPL: 123.5dB SPL.
* نویز معادل (A-Weighted): 22dBA.
* نسبت سیگنال به نویز: 72 دسی بل.
* ورودی های آنالوگ: 3.5 میلی متر قفل TRS (TX).
* خروجی های آنالوگ: 3.5 متر TRRS (RX).
* برد انتقال: 260 متر (خط دید).
* اتصال دیجیتال: USB-C.
* حداقل سیستم عامل: macOS 10.15، Windows 10 و بالاتر، iOS 14، Android 11.
* برق مورد نیاز: باتری های لیتیوم یونی که از طریق USB-C (5V، 0.4A) شارژ می شوند.
* زمان کار: تا 7 ساعت.
من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط techkhabari