شرکت Ulefone ماه گذشته گوشی Armor 25T Pro را معرفی کرد و به زودی مدل جدیدی را با ویژگی‌های خاصی روانه بازار خواهد کرد. این شما و این گوشی فوق مقاوم Ulefone Armor 27T Pro .

گوشی فوق مقاوم Ulefone Armor 27T Pro مجهز به دوربین حرارتی FLIR با تکنولوژی MSX و VividIR است که قابلیت تشخیص امضای حرارتی تا 450 درجه سانتی‌گراد و دیدن در تاریکی، بازتاب نور، دود غلیظ و مه را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید:


دوربین‌های پیشرفته گوشی فوق مقاوم Ulefone Armor 27T Pro

این گوشی دارای یک دوربین شب ۶۴ مگاپیکسلی (OmniVision OV64B1B) و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (Samsung GN1) در پشت دستگاه است. همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی (Samsung GD1) در حفره نمایشگر قرار دارد.

ویژگی‌های نمایشگر و باتری

Ulefone Armor 27T Pro با صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی FullHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود و دارای باتری ۱۰۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی حالت جامد است که می‌تواند در دماهای بین -۳۰ تا ۵۵ درجه سانتی‌گراد کار کند. این گوشی از شارژ سیمی ۳۳ وات و شارژ بی‌سیم ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند و قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس نیز دارد.

گوشی فوق مقاوم Ulefone Armor 27T Pro با دوربین حرارتی و باتری 10600 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی فوق مقاوم Ulefone Armor 27T Pro

این گوشی از پردازنده Dimensity 6300 SoC به همراه ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X (با ۱۲ گیگابایت رم مجازی اضافی) و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد که تا ۲ ترابایت از طریق کارت microSD قابل افزایش است. سیستم‌عامل این گوشی Android 14 خواهد بود، هرچند هنوز مشخص نیست چند به‌روزرسانی اندروید دریافت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته Ulefone Armor 27T Pro می‌توان به گواهی IP68/69K، استاندارد نظامی MIL-STD-810H، حسگر اثر انگشت جانبی و uSmart Connector 2.0 اشاره کرد. این گوشی همچنین دارای کلید سفارشی، پورت USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، IR Blaster و NFC است.

قیمت و تاریخ عرضه

گوشی Ulefone Armor 27T Pro در رنگ مشکی و با قیمت حدود ۳۵۰ دلار (۳۲۵ یورو/۲۹۲۵۰ روپیه هند) عرضه خواهد شد. پیش‌فروش این گوشی از اوایل ماه اوت از طریق AliExpress آغاز می‌شود.

همچنین نسخه دیگری از این گوشی به نام Ulefone Armor 27 Pro عرضه خواهد شد که به جای دوربین حرارتی دارای دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی (SK Hynix Hi5022Q) است و با قیمت حدود ۳۰۰ دلار (۲۸۰ یورو/۲۵۰۷۰ روپیه هند) به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

source

توسط techkhabari