آپدیت HyperOS برای شیائومی 12T پرو و شیائومی 11 لایت فایوجی منتشر شد. این آپدیت با وصله امنیتی ژوئن 2024 همراه است و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد.

شیائومی به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 را برای بسیاری از دستگاه‌های خود عرضه کرده و با این حرکت گام‌ بزرگ و مهمی را در جهت بهبود امنیت و عملکرد این دستگاه‌ها برداشته است. این به‌روزرسانی، به طور خاص، کاربران گوشی‌های هوشمند تحت برندهای شیائومی، ردمی و پوکو را هدف قرار می‌دهد.

هدف از این به‌روزرسانی، محافظت بیشتر از دستگاه‌ها در برابر آسیب‌پذیری‌های موجود در نرم افزار و بهینه‌سازی کلی عملکرد سیستم است. حال، شیائومی، آپدیت جدید HyperOS را در اختیار کاربران گوشی‌های شیائومی 12 تی پرو و ​​شیائومی 11 Lite 5G NE ساکن در اروپا قرار داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت HyperOS برای شیائومی 12T پرو و شیائومی 11 لایت فایوجی

به‌روزرسانی HyperOS در گوشی‌های Xiaomi 12T Pro و Xiaomi 11 Lite 5G NE به طور قابل توجهی امنیت سیستم را بهبود می‌بخشد. این به‌روزرسانی در این دو گوشی به ترتیب دارای شماره‌ ساخت OS1.0.5.0.ULFEUXM و OS1.0.5.0.UKOEUXM است و در حال حاضر فقط در دسترس کاربران HyperOS Pilot Tester قرار دارد اما به زودی برای عموم کاربران عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، شیائومی 12 تی پرو با سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ HP1 خود در میان گوشی‌های هم‌رده گل سرسبد است. این دوربین با رزولوشن بالا به کاربران اجازه می‌دهد تصاویری با جزئیات فوق‌العاده و واضح بگیرند. این نوآوری در فناوری دوربین، مزیت بزرگی برای علاقه‌مندان به عکاسی محسوب می‌شود و شیائومی 12T Pro را از سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار متمایز می‌کند. علاوه بر این، پردازنده به کار رفته در این گوشی کارایی بالایی دارد و باتری بادوام آن نیز باعث افزایش محبوبیت این دستگاه در میان کاربران شده است.

از سوی دیگر، شیائومی 11 Lite 5G NE با طراحی باریک و شیک توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. این دستگاه علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد به دلیل ویژگی‌های سخت‌افزاری قدرتمندش بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. ساختار سبک و نازک این گوشی قابلیت حمل آن را آسان کرده و پردازنده قدرتمند در کنار صفحه نمایش باکیفیت، تجربه کاربری را بسیار لذت‌بخش کرده است. به طور کلی، شیائومی 11 Lite 5G NE به‌عنوان یک گزینه ایده‌آل برای کاربران شیک پسند شناخته می‌شود.

آپدیت امنیتی ژوئن 2024 نه تنها امنیت دستگاه‌ها را بهبود می‌بخشد، بلکه بهبود عملکرد و یک‌سری ویژگی‌های جدید را هم به همراه دارد. کاربران با به‌روزرسانی دستگاه‌های خود هم تجربه روان‌تری خواهند داشت و هم از ایمن بودن دستگاه‌ها، آسوده خاطر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت HyperOS برای شیائومی 12T پرو و شیائومی 11 لایت فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source

توسط techkhabari