رئیس سازمان امور تملیکی اعلام  کرد که طبق دستور باید مراحل فروش فوری اموال کوروش کمپانی را انجام داد. گفتنی‌ست که تعداد زیادی خودرو گران‌قیمت، گوشی و غیره از این کمپانی در تملیک دولت است.

یعید می‌دانیم کسی وجود باشد که از ماجرای کلاهبرداری بزرگ و چندهزار میلیارد تومانی کوروش کمپانی خبر نداشته باشد. این فروشنده موبایل که با حمایت چهره‌های سرشناس ایرانی پروبال گرفت، پس از آنکه ادعایی مبنی بر فروش گوشی آیفون 12 به قیمت 20 میلیون تومان مطرح کرد، در یک روز شوم ماجرای کلاهبرداری‌اش لو رفت. مالک کوروش کمپانی نیز به صورت شبانه از کشور خارج شده و طبق اخبار در کشور امارات ساکن شده و خوش می‌گذراند.

پیش‌تر پلیس اینترپل گفته بود که به دنبال این کلاهبردار بزرگ است ولی هنوز خبری از دستگیری وی در دست نیست. ضمناً مدتی قبل تمامی اموال این شرکت توسط دولت مصادره و در سازمان اموال تملیکی قرار دارند. حال خبر رسیده که دستور فروش فوری اموال کوروش کمپانی داده شده است. جزئیات خبر را در ادامه نوشته بخوانید.

بیشتر بخوانید: مالک موبایل موسوی آمل و اسپانسر سابق باشگاه استقلال دستگیر شد

دستور فروش فوری اموال کوروش کمپانی صادر شد

سید عبدالمجید اجتهادی، رئیس سازمان امور تملیکی کشور در صدور دستور فروش فوری اموال مصادره شده کوروش کمپانی خبر داد.

وی افزود:

«اموال کوروش کمپانی در تهران و قشم بعد از توقیف در اختیار سازمان قرار گرفته و دستگاه قضا تأکید کرده هرچه سریع‌تر این اموال به فروش برسد.»

دستور فروش فوری اموال کوروش کمپانی صادر شد

اجتهادی اضافه کرد: «املاک ضبط شده این شرکت شامل خودرو، گوشی موبایل، املام و غیره است که در ماه جاری پس ارزشگذاری به فروش خواهند رسید.»

رئیس سازمان امور تملیکی خاطرنشان کرد:

«اموال کوروش کمپانی در خارج کشور نیز شناسایی و تعیین تکلیف خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص فروش اموال توقیف شده کوروش کمپانی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source

توسط techkhabari