سرویس Character.AI یکی از اولین سرویس هایی است که امکان چت مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کاربران فراهم آورده است. به کمک این برنامه ها کاربران می توانند شخصیت های معروف را شبیه سازی کنند. به هر حال هیچ کس دوست ندارد تجربه اش را Character.AI به دست دیگران بیفتد. به همین دلیل توصیه می کنیم که یاد بگیرید تا با حذف چت با هوش مصنوعی حریم خصوصی تان را بپایید.

به لطف امکانات Character.AI شما این امکان را دارید که چت هایتان را یکجا پاک کنید و از حریم خصوصی خود مراقبت کنید. از همه مهم تر چت های زیاد در این سرویس های هوش مصنوعی می تواند منابع گوشی تان را مختل کند پس خوب است که با حذف چت با هوش مصنوعی فضای گوشی را آزاد کنید. حتی ممکن است بخواهید دستگاه خود را بفروشید! پس لازم است که نسبت به چت ها حساس باشید.

خوب است که در کنار Character.AI کار کردن با چت جی پی تی را هم یاد بگیرید: نحوه آپلود فایل در چت جی پی تی!

نحوه حذف چت با هوش مصنوعی در Character.AI

  1. ابتدا وارد سایت Character.AI  شوید وارد حساب کاربری تان شوید.
  2. چت و سطری که می خواهید پاک کنید را انتخاب کنید.
  3. دقت کنید که اگر مدت زیادی است که به سرویس سر نزده اید ممکن است که چت هایتان به آرشیو رفته باشد. باید آرشیو را بازیابی کنید و در آن جا تمام چت هایتان را حاضر می بینید.
  4. روی سه نقطه در بالا کلیک کنید و History را انتخاب کنید. اگر مکالمات قدیمی تان اینجا هستند آن ها را انتخاب کنید تا در لیست فعال فعلی قرار بگیرند.
  5. با در دسترس بودن چت های ذخیره شده، اکنون می توانید پیام هایی را که دیگر نمی خواهید ذخیره شوند حذف کنید. به خاطر داشته باشید که باید هر پیام را یکی یکی حذف کنید. هر پیام دارای یک نماد سه نقطه است که اگر مکان نما را در سمت راست صفحه خود قرار دهید ظاهر می شود. برای نمایش یک منوی کشویی، که شامل گزینه Delete پیام است، نماد را انتخاب کنید. این گزینه را انتخاب کنید، پاپ آپ Delete را تأیید کنید. با این کار باید پیام از سرویس چت با هوش مصنوعی تان پاک شود.

 حذف چت با هوش مصنوعی

 حذف چت با هوش مصنوعی

چند نکته در مورد حذف چت با هوش مصنوعی

  • اگر در چت هایتان چیزهایی است که لازم است بعدا دوباره به آن ها سر بزنید حتما از آن بکاپی در جایی نگهداری کنید. مثلا می توانید اسکرین شات بگیرید.
  • سرویس‌های هوش مصنوعی مانند Character.AI از تعاملات قبلی شما با پلتفرم برای شخصی‌سازی تجربه‌تان استفاده می‌کنند. حذف سابقه چت می تواند الگوریتم هوش مصنوعی و نحوه تعامل ربات چت با شما را در آینده تغییر دهد.
  • دقت کنید که تضمینی نیست که همه دیتاها واقعا از سرور شرکت (شرکت ارائه کننده سرویس هوش مصنوعی که با آن کار می کنید) حذف شود. شاید به ظاهر آن قسمت از چت شما حذف شود ولی گاهی سیاست های شرکت ارائه کننده چنین است که محتوا را نگه دارد یا کلا بعد از مدتی آن ها را حذف کند. مطمئن شوید که در مورد موضع شرکت در مورد استفاده و پشتیبان گیری به خوبی آشنا هستید. شما می توانید با مطالعه شرایط و خدمات شرکت این کار را انجام دهید. مطالعه قسمت حریم خصوصی در سایت ارایه دهنده یک روش مناسب برای اطمینان از این قضیه است.
  • اگر چیزی که می خواهید بنویسید خیلی حساس و حیاتی است بهتر است که اصلا آن را ننویسید. باید به سرویس های هوش مصنوعی به عنوان یک دوست تقریبا نا مطمین نگاه کنید.

آیا شما تجربه چت کردن با سرویس های هوش مصنوعی دارید؟ از کدام سرویس بیشتر استفاده می کنید و چه مزایایی تا کنون برای شما داشته است؟ نظر خود را در پایین همین صفحه از گویا آی تی با ما به اشتراک بگذارید.

منبع کمکی:

source

توسط