سامسونگ نه تنها در ایران، بلکه در جهان برند بسیار محبوبی به‌شمار می‌آید که از گذشته تا به امروز با تولید محصولاتی بسیار متنوع و باکیفیت توانسته است نظر افراد زیادی را جلب کند. به‌ویژه این کمپانی در زمینه تولید و طراحی گوشی‌، بسیار هوشمندانه عمل کرده است و سالانه مدل‌های بسیار جدید و متنوعی را ارائه می‌دهد تا افراد با هر بودجه‌ای بتوانند محصولی خوب و کاربردی داشته باشند.

در حال حاضر گوشی‌های سری اس اولترا سامسونگ در بازار ایران محبوبیت بیشتری دارند. البته مدل‌های سری A نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند؛ اما کاربران از نظر مشخصات فنی، ساختاری و طراحی ظاهری، این سری از گوشی‌های سامسونگ را بیشتر قبول دارند.

علاوه بر سامسونگ که برند بسیار معروف و معتبری است، در بازار ایران گوشی‌های آیفون نیز فروش خوبی دارند و حتی می‌توان گفت نسبت به سامسونگ محبوبیت آن‌ها بیشتر است. اما این به معنای پایان سلطنت کمپانی سامسونگ در بازار ایران نیست؛ بلکه کیفیت محصولات هر دو کمپانی در سطحی قرار گرفته‌اند که می‌توانند از هر لحاظ با یکدیگر رقابت کنند.

در بازار ایران آیفون‌ محبوبیت بیشتری دارد یا سامسونگ؟

بازار آیفون ایران

اگر قصد خرید اینترنتی موبایل را دارید، قطعا در هنگام انتخاب میان گوشی‌های دو برند آیفون و اپل دچار سردرگمی خواهید شد؛ زیرا هرکدام از این کمپانی‌ها ویژگی‌هایی را روی گوشی‌های خود پیاده می‌کنند که در مدل‌های دیگر نخواهید دید؛ اما با این وجود بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از محصولات کمپانی اپل استفاده کنند. شاید دلیل این انتخاب طراحی ظاهری، سرعت انتقال داده‌ها، نوع سیستم عامل، کیفیت ثبت تصاویر و بسیاری از ویژگی‌های دیگری باشد که اپل برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. درنهایت این کاملا به سلیقه شما بستگی دارد که چه برندی برایتان مناسب است.

خرید محصولات سامسونگ از فروشگاه پیندو

پیندو یک فروشگاه اینترنتی بسیار بزرگ است که خرید و فروش بی‌واسطه کالا از طریق آن انجام می‌شود. به این‌صورت که شما می‌توانید به‌عنوان مشتری، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید یا اینکه فروشگاه داشته باشید و محصولات خود را به فروش برسانید. البته تمام این معاملات بدون واسطه انجام‌ می‌شوند و خریدار و فروشنده به‌طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند. همین موضوع نیز باعث شده است تا مسیر خرید آسان شود و کاربران بیشتری از خدمات این مجموعه استفاده کنند. هدف اصلی پیندو نیز همین است؛ ایجاد مسیری هموار برای خرید و فروش کالاهای نو و به‌روز، بدون دغدغه و محدودیت‌. از مزیت‌های دیگر این فروشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیندو از جمله فروشگاه‌هایی است که در ازاء ارائه خدمات خود کارمزدی دریافت نمی‌کند. بنابراین هم صاحبان مشاغل فضایی رایگان برای شروع کسب‌و‌کار خود دارند و هم خریداران محصولات مورد نیاز خود را با قیمت کف بازار خریداری می‌کنند.

  • در پیندو همان‌طور که گفته شد، خرید و فروش بی‌واسطه انجام می‌شود و کاربران از طریق پیام‌‌رسان‌های فوری، تماس صوتی و حتی تصویری با یکدیگر در ارتباط هستند و معاملات را به این ترتیب شکل می‌دهند. این قابلیت به‌ویژه در هنگام خرید اینترنتی گوشی سامسونگ یا هر نوع کالای دیجیتال دیگری می‌تواند کارآمد باشد.

  • پیندو برای جلب اعتماد مشتریان از زمان ثبت سفارش تا دریافت کالا به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شماست. بنابراین می‌توانید هرگونه پرسش، بازخورد یا شکایتی را به کارشناسان مجموعه اعلام کنید تا پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

  • تخفیف‌هایی که پیندو برای کاربران در نظر می‌گیرد، به‌صورت امتیاز، بازگشت وجه نقد و… است که باید در بازه مشخص‌شده از آن‌ها استفاده کنید. این تشویقی‌ها به پاس قدردانی از همراهی کاربران در نظر گرفته شده‌اند و به نوعی باعث افزایش فروش صاحبان مشاغل نیز می‌شوند.

  • درگاه‌های پرداخت در فروشگاه پیندو بسیار متنوع است. شما می‌توانید هزینه نهایی را به‌صورت اینترنتی و از طریق درگاه‌های بانکی موجود بپردازید یا با انتخاب گزینه پرداخت درب منزل، به‌صورت نقدی این کار را انجام دهید. البته در این مجموعه امکان پرداخت از طریق ارز دیجیتال یا استفاده از سرویس BNPL نیز وجود دارد.

  • در پیندو کالاهای بسیار متنوعی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید در زمینه کالای دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات‌، لوازم صنعتی و اداری و مواد غذایی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد دو غول بزرگ بازار یعنی اپل و سامسونگ صحبت کردیم تا بتوانید برای خرید گوشی اپل آیفون یا سامسونگ تصمیم بگیرید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها محصولات اپل فروش خوبی دارند و سامسونگ به پایان سلطنت خود نزدیک شده است؛ در صورتی‌که این کمپانی در طول سال، محصولات متنوعی را با قیمت‌های مناسب تولید می‌کند و همین موضوع نیز باعث جذب مخاطبان زیادی شده است.

در هر صورت اگر قصد خرید گوشی‌های این دو کمپانی را دارید، فروشگاه اینترنتی پیندو فضایی را ایجاد کرده است تا خرید این نوع محصولات به سادگی انجام شود. در این فروشگاه هم تنوع کالاهای اساسی بسیار بالاست و هم فروشندگان مختلفی در آن فعال هستند که بهترین محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

source

توسط