پس از عرضه Redmi A3 در ماه فوریه، اکنون شیائومی روی ردمی A3x کار می‌کند تا آن را به هند و بازارهای بین‌المللی عرضه کند. گوشی هوشمند شیائومی امروز خیلی بی سروصدا در لیستی از وب سایت جهانی شیائومی رونمایی شده است.بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ردمی A3x به تراشه Unisoc T603 مجهز خواهد شد. این چیپست با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و رنگبندی ردمی A3x

گوشی هوشمند جدید شیائومی صفحه نمایش 6.71 اینچی 720×1650 LCD با حداکثر روشنایی 500 نیت و نرخ تجدید 90 هرتز را ارائه داده و به دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 10 واتی مجهز است؛ اما ظاهرا آدابتور برق آن به صورت جداگانه در برخی مناطق خاص به فروش می‌رسد.

گوشی جدید شیائومی از ابتدا اندروید 14 را با وعده دو به روز رسانی اصلی اندروید و سه سال وصله امنیتی اجرا می‌کند. ابعاد آن 168.4 x 76.3 x 8.3 میلی متر است و در رنگ‌های مشکی نیمه شب، سفید مهتابی و سبز شفق قطبی عرضه خواهد شد.

مشخصات و رنگبندی ردمی A3x

حسگر اثر انگشت ردمی A3x در کنار دکمه پاور قرار دارد. این محصول توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را داشته و جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز داخل آن قرار گرفته است.

در واقع ردمی A3x در مقایسه با نسل قبلی خود ردمی A3 ، فقط تراشه متفاوت‌تری دارد؛ البته A3x حداکثر 4 گیگابایت رم را جایگزین 6 گیگابایت کرده و همین تفاوت‌ها باعث شده که نسبت به نسل قبلی خود خوش قیمت‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: 

منبع:gsmarena

source

توسط techkhabari