حذف یکجا پستها اینستاگرام برای کسانی که عادت داشته اند تا همیشه فیدی شلوغ داشته باشند تا چندی پیش امکان پذیر نبود. اما حالا می توانید به لطف آخرین بروزرسانی هایی که در اینستاگرام رخ داده است موفق به انجام دو کار زمان بر در یک لحظه و کمتر از ۳۰ ثانیه شوید.

  • حذف یکجا پستها اینستاگرام
  • آرشیو کردن همه پست ها با یک کلیک

در ادامه این مطلب گویا آی تی به شما یاد می دهد که چگونه با یک کلیک تمام پست های اینستاگرام را حذف یا یکجا آرشیو کنید.

نحوه حذف یکجا پستها اینستاگرام با یک کلیک

این روند را گام به گام توضیح می دهیم پس با دقت گام ها و مراحل را روی اپلیکیشن اینستاگرام خود در هر پلتفرمی که هستید دنبال کنید:

وقتی که انتخاب تان تکمیل شد روی یکی از دو گزینه های archive یا delete طبق خواسته خود کلیک کنید تا خروجی طبق درخواست شما اعمال شود.

 

بیشتر یاد بگیرید: آموزش جستجوی فیلتر پیری در اینستاگرام

محدودیت آرشیو کردن یکجا پست اینستاگرام برای چند پست است

در حال حاضر اینستاگرام محدودیتی برای این موضوع در نظر نگرفته است. اما برای این که کارایی نرم افزار حفظ شود و دچار باگ یا خطا یا قفل شدن برنامه نشوید بهتر است یک تعداد متوسط را در نظر بگیرید و طبق آن فرآیند حذف یکجا پستها اینستاگرام یا آرشیو کردن یکجا پست اینستاگرام را انجام دهید.

آیا حذف پست های اینستاگرام بر تعاملات یا فالورهای صفحه اثر می گذارد

نمی توان گفت که حذف کردن پست ها به طور مستقیم روی تعاملات یا تعداد فالورهای پیج تاثیر دارد. اما اگر پست شما یک پست همیشگی بوده که تعاملات دریافتی روی آن عالی بوده و تقریبا در اکسپلور همیشه مشاهده می شده است و تعداد فالورهای جذب شده توسط آن عالی بوده است احتمالا روی رشد صفحه تان تاثیر منفی خواهد داشت! یعنی آن فرصت هایی که باید این پست قرار بوده روی پیج شما ایجاد بشود قطع می شود.

آیا می توانم پست های حذف شده اینستاگرام را برگردانم

بله! اینستاگرام قابلیتی دارد به نام Archive که پست های حذف شده را تا مدتی مشخص نگه می دارد. در صورتی که در این بازه زمانی پست ها را ریکاوری کنید می توانید دوباره با نظم قبلی پست ها را در فید خود مشاهده کنید. برای اینکه دقیقا بدانید برگرداندن پست حذف شده اینستاگرام چگونه است روی لینک کلیک کنید و این آموزش را بخوانید.

منبع کمکی:

وبسایت gadgetsnow

وبسایت techcrunch

وبسایت thepreviewapp

source

توسط techkhabari.ir