گوشی‌های آینده سامسونگ Galaxy Z Fold6 و Z Flip6 برای دریافت گواهینامه FCC مورد آزمایش قرار گرفتند که خبرهای خوبی به دنبال نداشت.در طی این تست‌ها مشخص شد که دو گوشی Galaxy Z Fold6 و Z Flip6 از اتصالات 5G، Wi-Fi، بلوتوث، NFC و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. البته ارتباط Wi-Fi آنها فقط با شبکه‌های Wi-Fi 6 سازگار بوده و از نسخه Wi-Fi 7 پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما گلکسی زد فولد 6 با شماره مدل SM-F956B  از قابلیت UWB برخوردار است.


بیشتر بخوانید:

 Galaxy Z Fold6 و Z Flip6 از Wi-Fi 7 پشتیبانی نمی‌کنند

در حالی این دو گوشی از نسخه 7 وای‌فای پشتیبانی نمی‌کنند که مدل‌های 2023 با این ویژگی سازگارند و این نکته برای مدل‌های تولیدی در سال 2024 کمی تعجب آور است.

نکته جالب این است که آزمایشگاه، گوشی Galaxy Z Fold6 را در حالت‌های بسته، نیمه باز و کاملاً باز تست کرده است. این کار به دلیل تغییر موقعیت آنتن‌های MIMO ضروری است.

 Galaxy Z Fold6 و Z Flip6 از Wi-Fi 7 پشتیبانی نمی‌کنند

گوشی Samsung Galaxy Z Flip6 مجهز به دو باتری است؛ یکی برای سلول اصلی با ظرفیت 2790 میلی‌آمپر ساعت و دیگری باتری ثانویه با ظرفیت 1097 میلی‌آمپر ساعت. این ظرفیت‌ها جمعاً به 3887 میلی‌آمپر ساعت می‌رسند که بیشتر از 3591 میلی‌آمپر ساعت مدل Z Flip5 (با ظرفیت معمول 3700 میلی‌آمپر ساعت) است.

این دو گوشی از نظر شارژدهی هم مورد تست قرار گرفتند که مشخص شد، این شرکت همچنان به رویه‌ی سابق خود مبنی بر پشتیبانی از شارژرهای 25 واتی سیمی و 15 واتی بی‌سیم وفادار است. بهرحال همه‌ی این اطلاعات تا زمان برگزاری Galaxy Unpacked به طور قطع تائید یا رد نمی‌شوند. باید منتظر ماند و دید در این رویداد چه خواهد گذشت.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

source

توسط techkhabari.ir