سری شیائومی 14T در کنار گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ به زودی در بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد. در این سری، دو مدل پایه و پرو وجود خواهد داشت.

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه سری شیائومی 14T و گوشی تاشو MIX Flip در بازارهای جهانی است. به لطف افشاگری‌های پی‌درپی، از بیشتر مشخصات این گوشی‌ها آگاه هستیم و می‌دانیم که شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو با تراشه‌های قدرتمند MediaTek و تاشو MIX Flip با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به بازار عرضه می‌شوند.

طرفداران شیائومی مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی از این گوشی‌ها هستند. حال، با اینکه هنوز مدتی تا زمان عرضه باقی مانده، کاربری به نام Erencan Yilmaz در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) از ثبت شدن Xiaomi 14T ،Xiaomi 14T Pro و Xiaomi MIX Flip در پایگاه داده و اطلاعات IMEI خبر داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات سری شیائومی 14T و شیائومی میکس فلیپ

ظاهر شدن سری Xiaomi 14T و MIX Flip  در پایگاه اطلاعاتی GSMA IMEI نشان می‌دهد که این دستگاه‌ها در آینده نزدیک معرفی خواهند شد. در این پایگاه اطلاعاتی، سه شماره مدل مختلف نمایان شده است؛ 2406APNFAG ،2407FPN8EG و 2405CPX3DG. شماره مدل اول متعلق به شیائومی 14T، شماره مدل دوم متعلق به شیائومی 14T Pro و آخرین شماره مدل متعلق به MIX Flip است.

این سه شماره مدل مربوط به نسخه‌های جهانی هستند و این مسئله فروش اولیه در بازارهای جهانی را تایید می‌کند. طبق اظهارات Erencan Yilmaz، سری Xiaomi 14T در کنار گوشی تاشو شیائومی MIX Flip برای خرید در سراسر جهان در دسترس خواهند بود. البته لازم است این نکته را اضافه کنیم که این گوشی‌های هوشمند در هند به فروش نخواهند رسید.

سری شیائومی 14T
Xiaomi 14T Pro

برای آشنایی بیشتر با این سه گوشی، بهتر است مروری بر مشخصات فاش شده آنها داشته باشیم. مدل برتر سری شیائومی 14 تی یعنی شیائومی 14 تی پرو، دارای تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 مدیاتک خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند نسبت به نسخه چینی آن یعنی Redmi K70 Ultra بسیار بهتر باشد. زیرا این گوشی در مقایسه با ردمی K70 Ultra، از مزایای مختلفی مانند دوربین تله فوتو اختصاصی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم برخوردار خواهد بود. این در حالی است که ردمی K70 اولترا نه دوربین تله فوتو دارد و نه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

سری شیائومی 14T
Xiaomi 14T

از سوی دیگر، مدل اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه این سری، یعنی Xiaomi 14T، در کد منبع HyperOS شیائومی با اسم رمز degas و شماره مدل داخلی N12A مشاهده شده است. مشخصات شیائومی 14T آن‌طور که باید و شاید فاش نشده، اما انتظار می‌رود که از  ویژگی های مشابه با Xiaomi 14T Pro، اللخصوص تراشه قدرتمند مدیاتک، برخوردار باشد.

سری شیائومی 14T
Xiaomi MIX Flip

حال به سراغ شیائومی MIX فلیپ می‌رویم. این گوشی تاشو دارای ماژول دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Light Hunter 800 و دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی OV60A خواهد بود. این سنسور با داشتن قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری به مراتب از رقبای خود بهتر خواهد بود. شایان ذکر است که این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود که زمان عرضه سری 14T شیائومی و MIX Flip بین ماه‌های آگوست و سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. سری 15 شیائومی نیز در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های سری شیائومی 14T و شیائومی میکس فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source

توسط techkhabari