سامسونگ همچنان به ارائه به روزرسانی One UI 6.1 به گوشی‌های هوشمندش ادامه می‌دهد. چرا که تا زمان معرفی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 و رونمایی از نسخه 6.1.1 One UI زمان زیادی ندارد. این بار نوبت به گلکسی M14 5G رسیده تا آن را دریافت کند.البته گلکسی M14 5G تقریبا جز آخرین دریافت‌کنندگان این به روزرسانی است. One UI 6.1 در هند در حال انتشار است و با شماره ساخت M146BXXU5CXE2 شناسایی می‌شود.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی M14 5G

به روزرسانی که اکنون گلکسی M14 5G همانی است که چندروز پیش به دست Galaxy F14 5G رسیده بود، چرا که این دو گوشی  به جز نام در تمام مشخصات یکسان هستند.

البته در جریان باشید نوع LTE گلکسی M14 هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده اما انتظار می‌رود که تا چند روز آینده آن را دریافت کند. هنگامی که این به روز رسانی در دسترس گوشی شما قرار گرفت، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، به روزرسانی نرم افزار، آن را دانلود و نصب کنید.

One UI 6.1 ویژگی‌هایی مانند گزینه‌های جدید برای قاب‌ها و تصاویر، ویجت‌های قفل اضافی، ویجت‌های هواشناسی آموزنده‌تر، امکان اشتراک‌گذاری با دستگاه‌های اندرویدی بیشتر، پشتیبانی از کلید عبور در اینترنت سامسونگ، گزینه‌های بیشتر محافظت از باتری، جستجوی بهبود یافته را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

منبع:sammobile

source

توسط techkhabari