خط Civi شیائومی برای اولین بار از زمان تأسیس خود در سال‌ها پیش، چین را به مقصد دیگری را ترک می‌کند. اکنونFlipkart  یک میکروسایت تیزر اختصاصی از شیائومی 14 سیوی که 12 ژوئن در هند عرضه می‌شود، منتشر کرده است.برهمین اساس برخی از مشخصات دستگاه جدید شیائومی در اختیار کاربران قرار گرفته است. احتمالا این همان Civi 4 Pro است که ماه مارس در چین معرفی شده.

میکروسایت منتشر شده بیانگر آن است که شیائومی 14 سیوی دارای «سیستم دوربین حرفه‌ای لایکا» با برد 15 تا 50 میلی‌متر خواهد بود که به خوبی با سیستم دوربین سه‌گانه Civi 4 Pro متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 50 تله فوتو MP 2x ترکیب می‌شود.


بیشتر بخوانید:


شیائومی 14 سیوی دوربین‌های دوگانه سلفی 32 مگاپیکسلی دارد

Flipkart همچنین وعده «HDR سینمایی 25 میلی‌متری»، عکس‌های فوق عریض 15 میلی‌متری با میدان دید 120 درجه، دوربین‌های سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی + 32 مگاپیکسلی با گوریلا دقیقا مشابه به نمایشگر چهار منحی شناور Civi 4 Pro را داده است. شیشه Victus 2 در بالا، نرخ نو سازی 120 هرتز و وضوح “1.5K”.

شیائومی 14 سیوی به سیستم دوربین حرفه‌ای لایکا مجهز است [+مشخصات و تاریخ عرضه]

این دستگاه از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8s نسل 3 (دقیقاً مانند سیوی 4 پرو) بهره برده و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی انرژی آن را تامین می‌کند که با شارژ سیمی سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد شد.

این گوشی 7.4 میلی متر ضخامت داشته و قاب پشتی آن دارای بافت چرم مصنوعی با فناوری نانو است که باید 6 برابر بیشتر از نسل قبلی مقاوم باشد. شیائومی 14 سیوی در رنگ‌های آبی کروز، سبز ماچا و مشکی سایه‌ای عرضه خواهد شد.

به هر حال همه این مشخصات کاملاً با مشخصات Civi 4 Pro مطابقت دارند؛ بنابراین به نظر می‌رسد شایعات مبنی بر تغییر نام تجاری درست از آب درآمده است. تنها چیزی که هنوز مشخص نیست قیمت آن است که احتمال می‌رود تا عرضه رسمی در 12 ژوئن مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره شیائومی 14 سیوی و مشخصاتش چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

source

توسط techkhabari