همزمان با آغاز گرما در ماه آخر بهار 1403، ساعت کاری جدید بانکها نیز مانند ادارات اعلام شد. ضمناً پس از ساعت کاری اعلامی اضافه کار به صورت دوکاری خواهد بود.

ساعت کار ادارات بنابر تصمیمات جدید از ساعت 6 صبح آغاز و نهایت تا ساعت 13 خواهد بود. در این خبر اما به ساعت کاری جدید بانکها اشاره نشده بود و کارمندان بانک و خانواده‌شان منتظر اعلام تصمیم نهایی در این خصوص بودند.

طبق مصوبه هیئت دولت، مقرر شده است که بانکها از ساعت 6 صبح کار را آغاز و نهایت تا ساعت 13 مشغول خدمت‌رسانی شوند. ضمناً برای اضافه کاری کارمندان بانک نیز گفته شده که پس از ساعت 13 ادامه کار فقط باید به صورت دورکاری انجام شودپ و این قانون از فردا لازم‌الاجراست.

بیشتر بخوانید: تعطیلی شنبه ها شامل حال کارمندان بانک هم می‌شود؟ [+ فیلم]

ساعت کاری جدید بانکها

شعبات بانک از فردا چهارشنبه، 16 خرداد 1403 از ساعت 6 صبح آماده خدمت‌رسانی هستند و تا پایان ساعت 13 این خدمت‌رسانی ادامه خواهد داشت. این تصمیم در راستای کنترل و صرفه‌جویی در مصرف برق گرفته شده و تمهیدات صورت گرفته برای ساعت کاری به اضافه کار از ساعت 13 به بعد به صورت دورکاری است.

براساس مصوبه هیئت دولت، دمای ادارات و بانکها بر روی دمای آسایش یعنی 24 درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌شود. طبق این مصوبه ادارات موظف شده در ساعات کاری مصرف برق را 30 درصد و پس از آن تا 60 درصد کاهش یابند.

ضمناً این نکته را باید بدانید که طبق مصوبه ذکر شده وسایل وسایل سرمایشی در ادارات و بانها از ساعت 13 باید خاموش شوند.

ساعت کاری جدید بانکها

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ساعت کاری جدید ادارات و بانکها چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source

توسط techkhabari