قرص ایمدین یاور ما در نبرد با پیری است. پیری و کهولت سن فرآیندی است که برای همه اتفاق می‌افتد و هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد فقط می‌توان ظواهرش را کمتر کرد. محصولات زیادی در بازار وجود دارد که کمک می‌کند جوانتر دیده شوید. این محصولات از کرم و انواع مکمل‌ها گرفته تا روش‌های تهاجمی‌تر مانند جراحی، لیفت صورت و بسیاری موارد دیگر متغیرند و هر کدام طرفدارهای خاص خود را دارند. خرید قرص ایمدین از خوشگل شو یکی از کارهای موثر و بی‌خطری است که می‌توانید برای زیبایی بیشتر خود انجام دهید. ایمدین شما را جوان‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. امروزه که انواع روش‌ها به افراد توصیه می‌شود تا پوست بهتری و شاداب‌تری داشته باشند، مصرف قرص‌های جوانسازی پوست گزینه‌ای آسان‌تر و به صرفه‌تر است. البته نباید فراموش کرد که قرص‌هایی مانند قرص ایمدین نیاز به رعایت نکات متعددی نیز دارند.

قرص ایمدین اصل

قرص ایمدین در میان مکمل‌های کلاژن ساز محبوبیت بسیار زیادی دارد و افراد سطح رضایت بالایی را از آن گزارش می‌کنند. در ایران نیز مکمل ایمدین مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته، اما قبل از خرید ایمدین از خوشگل شو نیاز است درباره تمام ویژگی‌ها، تاثیرات، مواد تشکیل دهنده و عملکرد چنین قرص معجزه آسایی بدانید. از طرفی باید دید آیا عوارض جانبی احتمالی برای این قرص تعریف شده یا خیر و بهترین روش مصرف برای نهایت بهره وری از قرص ایمدین چیست؟ در این مقاله سعی می‌کنیم با عرضه تمام اطلاعات دقیقی که یک خریدار به آنها نیاز دارد، شما را در روند شناخت محصول همراهی کنیم تا بتوانید خریدی امن‌تر و ممطئن تر انجام دهید. قرص ایمدین در بازار کمیاب است و علتش هم دلایلی مانند تحریم‌ها معرفی شده که اجازه توزیع گسترده این قرص را در کشور نمی‌دهد اما ما در خوشگل شو این قرص کمیاب و ارزشمند را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

قرص ایمدین چیست؟

قرص ایمدین به عنوان یکی از محصولات دارویی شرکت فایزر در آمریکا شناخته می‌شود. احتمالاً اسم فایزر برای شما آشناست و در دوران کرونا یکی از بهترین واکسن‌ها را این شرکت تولید کرد. در زمینه محصولات پوست و زیبایی نیز فایزر همین قدر محبوب و سرشناس است. برند ایمدین زیر مجموعه فایزر برای رده‌های سنی مختلف، آقایان و خانم‌ها به صورت جداگانه قرص‌های کلاژن ساز و جوان کننده تولید می‌کند. با توجه به اعتبار گسترده‌ای که این شرکت دارویی دارد آنها تاثیرگذاری محصولات خود را در میان مصرف کنندگان از طریق ۱۲ مطالعه مختلف بررسی کردند. نتایج همه این تحقیقات در چندین مجله علمی معتبر چاپ شده است.

قرص ایمدین با بهره وری از انواع عصاره‌های گیاهی ترکیبی قدرتمند از دل طبیعت ساخته تا با روند طبیعی پیری مقابله کند. آنتی اکسیدان های موجود در این قرص به دلیل اینکه از مواد گیاهی گرفته شده‌اند، بی ضرر و ایمن هستند. رنگ قرص‌های ایمدین متفاوت است و برای مثال رنگ زرد مناسب افراد ۳۵ و ۴۰ سال است. ایمدین بنفش را به افراد بالای ۲۵ سال توصیه می‌کنند. لازم است بدانید در ایران به دلیل مشکلات موجود نمی‌توان به راحتی انواع قرص‌های ایمدین را پیدا کرد و بیشتر رنگ زرد آن که مناسب سنین بالای ۴۰ و ۵۰ سال است، یافت می‌شود. اما به طور کلی ماهیت قرص ایمدین در انواع مختلف شباهت زیادی دارد و اگر ترکیباتشان را دقیق‌تر بدانید می‌توانید مطمئن‌تر برای خرید قرص ایمدین از خوشگل شو اقدام نمایید.

قرص ایمدین زرد

مزایای قرص ایمدین

قرص ایمدین زرد یا همان مدل تایم پرفکشن که برای افرادی بالای ۴۰ سال توصیه می‌شود باعث کلاژن سازی پوست می‌شود. ترکیبات گیاهی امگا ۳ و ویتامین C در این قرص با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارند به تولید کلاژن در پوست کمک می‌کنند. درباره کلاژن باید گفت که پروتئینی در بدن است که به مقدار زیاد در پوست و سپس مفاصل یافت می‌شود. پس از ۳۰ سالگی فرآیند تولید کلاژن کاهش می‌یابد و به طور کامل بعد از ۴۰ سالگی متوقف می‌شود. اینجاست که روند پیری خود را خیلی زود در پوست افراد نشان می‌دهد و بدن نیاز دارد که کلاژن را از منبع بیرونی دریافت کند. قرص ایمدین این با تحریک فرآیند کلاژن سازی باعث می‌شود پوست جوان‌تر شود و مصرف کنندگان این قرص نیز احساس جوان‌تر شدن پوستشان را تأیید کردند. قرص ایمدین کلاژن سازی را افزایش داده و پوست شاداب‌تر می‌شود. با توجه به ترکیبات موجود در این قرص همه می‌توانند از آن استفاده کننده و فقط برای بالای ۴۰ سال نیست. . زینک در قرص ایمدین عاملی است که به سنتز کلاژن و ترمیم DNA کمک می‌کند و پوست را شاداب‌تر و سالم‌تر می‌نماید. پوست‌های دارای آکنه و مستعد جوش با کمک زینک التهاب‌شان کاهش می‌یابد و جوش‌ها پس از مدتی ناپدید می‌شوند. البته این ویژگی به جلوگیری از جوش‌های بعدی نیز کمک می‌کند. به طور کلی زینک را ترمیم‌کننده و بازسازی کننده پوست می‌شناسند که تاثیرات بسیار مفیدی بر روی پوست دارد.

مزایای قرص ایمدین فقط محدود به پوست نمی‌شود و مواد موجود در آن برای سلامت مو و حتی ناخن‌ها نیز مفید است. به طور کلی ویتامین C و ترکیبات آنتی اکسیدانی باعث خنثی سازی رادیکال‌های آزاد می‌شوند و تاثیراتش بر روی موها رشد بیشتر و تقویت مو است. در مورد ناخن‌ها وجود زینک باعث استحکام بیشتر آنها شده و از شکستن ناخن‌ها جلوگیری می‌کند. در اثر عوامل مختلف ریزش مو در فرد ایجاد می‌شود و مصرف مکمل‌های این چنینی به جلوگیری از ریزش مو هم کمک خواهد کرد. پس نباید تصور کرد که این قرص فقط برای پوست کاربرد دارد و در واقع ترکیبات مفیدش برای هر کسی مزایای متعددی به همراه خواهد داشت.

مکانیزم عملکرد قرص ایمدین

قرص ایمدین با عملکرد خاص خود تاثیرات مثبتی را بر سلامت پوست، مو و ناخن می‌گذارد که در ادامه این روش‌ها را می‌بینید:

  • کلاژن سازی: قرص ایدمین با تزریق ویتامین C به افزایش تولید کلاژن در پوست کمک می‌کند.
  • خنثی کردن تاثیرات منفی اکسیداتیو: رادیکال‌های آزاد یا استرس اکسیداتیو تولید کلاژن را در بدن کاهش می‌دهند و آنتی اکسیدان ها می‌توانند آنها را از بین ببرند. قرص ایمدین با ترکیب دو عصاره گیاهی هسته انگور و گوجه فرنگی این آنتی اکسیدان های مفید را به پوست می‌رساند.
  • تأمین مقدار زیادی زینک: زینک هم مانند عصاره‌های گیاهی خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. بعلاوه باعث استقامت بیشتر ناخن‌ها، ترمیم پوست، جلوگیری از ریزش مو، کلاژن سازی در پوست و ضخامت بیشتر موها می‌شود.

قیمت قرص ایمدین

قیمت قرص ایمدین اصل در حال حاضر در بازار متغیر است و ممکن است هر فروشگاهی آن را با قیمت متفاوتی عرضه نماید. لازم است با مقایسه قیمت‌های مختلف در بازار و اطمینان یافتن از اصل بودن محصول اقدام به خرید آن نمایید. مسلماً بعضی تفاوت قیمت‌های منطقی به دلیل هزینه‌های حمل و نقل و ارسال قرص است اما تفاوت خیلی زیاد ممکن است به معنی اصل نبودن محصول باشد. هیچ اطلاعاتی درباره قرص ایمدین تقلبی وجود ندارد بنابراین باید مراقب باشید و گول افراد سود جو را نخورید. خوشگل شو فروشگاهی است که می‌توانید قرص ایمدین اصل را از آن خریداری نمایید.

خرید اینترنتی قرص ایمدین

قرص ایمدین به سختی در داروخانه‌ها پیدا می‌شود و باید خرید اینترنتی قرص ایمدین را انجام دهید. فروشگاه‌های معتبری مانند خوشگل شو تجربه خریدی امن و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورند. از طرفی ما به دلیل وارد کردن مستقیم این محصول قیمت استاندارد را به شما عرضه می‌کنیم. خرید حضوری قرص ایمدین گاهی وقت گیر است و به جستجوی زیادی نیاز دارد پس بهتر است با خیالی راحت و صرفه جویی در زمان خود برای خرید قرص ایمدین از فروشگاه خوشگل شو به صورت اینترنتی عمل نمایید.

source

توسط