عضو هیئت رئیسه مجلس امروز توضیحاتی را در خصوص جزییات فروش سربازی اعلام کرد.براساس گفته های وی مجلس طرح خرید سربازی را پیگیری می‌کند.

نادری عضو هیئت رئیسه مجلس امروز به جزییات فروش سربازی اشاره کرد و توضیحاتی را در این باره ارائه داد:«ما معتقدیم که سربازی باید حرفه‌ای شود، یعنی کسی که می‌خواهد سربازی نرود، باید پولش را بپردازد و اصطلاحا سربازی‌اش را بخرد؛ و قول می‌دهیم پیگیر این طرح باشیم.»

بیشتر بخوانید:سربازان متاهل دارای چهار فرزند از خدمت معاف می‌شوند

او ادامه داد:«سربازی هم باید بین چهار تا پنج سال باشد و کسی که می‌خواهد برود سربازی، بین چهار تا پنج سال برود و این برایش یک شغل باشد و بیگاری نکشد.»

نادری خاطرنشان کرد:«سربازی باید شغل محسوب شود و بعد از چهار الی پنج سال منِ سرباز اگر خواستم بمانم، یعنی اولویت جذب با منِ سربازی است که مثلا در سپاه یا فراجا یا ارتش خدمت کردم که پنج سال مهارت پیدا کرد و کسب مهارت با حقوق بالا. سرباز ما الان بلد نیست تیر بندازد. سرباز مثلا ۱۲ ماه، ۱۳ ماه خدمت کرده، می‌گوید من کلا ۱۰ تا ۱۲ تیر بیشتر شلیک نکردم.»

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان گفت:«ما این را حتما در مجلس دوازدهم دنبال می‌کنیم. دوستان بدانند، جوانان بدانند، یکی از کسانی که پای حل مشکل سربازی در مجلس دوازدهم خواهد ایستاد، بنده حقیر هستم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین عزیز تکراتو درباره جزییات فروش سربازی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

source

توسط techkhabari