یک از ترس های بزرگ که بعضی از دخترخانم ها برای ورود به بازار کار با آن روبرو هستند، عدم توانایی انجام کار است. این گروه برای حل این مشکل باید به سراغ کارهایی بروند که با روحیات آنها هماهنگی بیشتری دارد. به این ترتیب کمتر در کار با چالش روبرو شده و به راحتی از پس مشکلات بر می آیند.

یکی از شغل هایی پر طرفدار امروزی حضور در عرصه مارکتینگ است. یکی از مهارت های پولساز دخترانه در این حوزه می تواند تبدیل شدن به یک کارشناس سئو در مشهد یا هر شهر دیگری باشد. با کسب این مهارت حتی می توانید به صورت دورکار سر پروژه باشید.

در ادامه به معرفی سایر مهارت های پولساز دخترانه پرداخته ایم و ویژگی های هر یک را بیان کرده و خواهیم گفت از چه روش هایی می توان به درآمدهای چشمگیری بدون فعالیت های جسمی سنگین رسید.

معرفی انواع مهارت های پولساز دخترانه

بهترین مهارت های پولساز دخترانه عبارت هستند از:

متخصص سئو سایت

سئو سایت یکی از مشاغل عالی برای دخترخانم هایی است که محدودیت های فعالیت در خارج از منزل را دارند. این شغل نیاز به یک لپتاپ، دانش تخصصی و زمانی برای انجام دادن کارها حدودا ۱ تا چند ساعت دارد. دخترخانم ها می توانند با یادگیری این مهارت وارد فضای دیجیتال مارکتینگ شوند و با شرکت های زیادی در زمینه سئو همکاری داشته باشند.

سئو می تواند گزینه ای مناسب برای دانشجویان و خانم های خانه دار نیز باشید. در واقع شما نیازی نیست که برای انجام این کار طبق ساعات اداری فعالیتتان را آغاز کرده و به پایان برسانید. زمان انجام این کار کاملاً دست خودتان است و درآمدتان را نیز خود تعیین می کنید؛ در واقع هرچه سایت های بیشتری توسط شما سئو شوند، درآمدتان بالاتر می رود.

علاوه بر این شما می توانید در سایر حوزه های مارکتینگ چون طراحی سایت یا ادمینی اینستاگرام کسب مهارت کرده و از این کارها درآمد بالا کسب نمایید.

فن بیان (ورود به حوزه اجرا)

شاید تعجب کنید، اما فن بیان یکی از مهمترین مهارت های پولساز در قرن ۲۱ است. این روزها هر کسی بیان تاثیرگذار بیشتری داشته باشد، به خوبی می تواند رهبری عده ای را به دست بگیرد. اگر شما به عنوان یک دخترخانم جوان فن بیان خوبی داشته باشید، امکان فعالیت در شرکت های بازاریابی را دارید.

اکنون شما می توانید با فن بیانتان رهبری مشتریانتان را بر عهده بگیرید و آنها را مجاب کنید که خریدهایشان را از شما انجام دهند.

فن بیان برخلاف تصور بسیاری از افراد یک مهارت انتسابی نیست، بلکه اکتسابی بوده و با تمرین مهارتتان در آن بیشتر می شود. خوشبختانه دوره های فن بیان زیادی به زبان فارسی در حال برگزاری هستند. شما می توانید در این دوره ها شرکت کنید و مهارت هایتان را روز به روز افزایش دهید.

فن بیان یک مهارت پولساز در حوزه اجرا

کسب مهارت در حوزه خدمات آرایشی

خدمات آرایشی گستردگی زیادی دارد. این بخش شامل انواع کارهای کراتین و احیاء، رنگ مو، کوتاهی، آرایش، خدمات مراقبتی پوست مثل فیشیال، ناخن کاری و … می شود. هر یک از این لاین های آرایشی نیاز به مدت ها کسب تجربه دارند، اما بعد از داشتن مهارت کافی فوق العاده برایتان پولساز هستند.

اگر به کارهای آرایشگری علاقه ای دارید، توصیه می کنیم که هر یک از این کارها را به صورت تخصصی بیاموزید و زمان کافی برای یادگرفتن آنها بگذارید. بعد از یادگیری کافیست مشتریان خود را افزایش دهید و در ادامه از داشتن درآمدی عالی لذت ببرید.

بسیاری از آرایشگاه های زنانه به دنبال نیروی متخصص و حرفه ای هستند تا مشتریان خود را به او بسپارند. شما حتی اگر سالن برای ارائه خدمات ندارید، امکان کار کردن در سالن های بزرگ آرایشی به عنوان نیروی کار را دارید؛ بنابراین فرصت برای درآمدزایی در آرایشگری از هر طریقی وجود دارد.

فروشندگی، یک مهارت با درآمد بسیار بالا

شما می توانید با تولیدکنندگان در ارتباط باشید و به عنوان یکی از بازاریاب های آنها محصولاتشان را تهیه کرده و بین دوستان و آشنایان بفروشید. مثلا بسیاری از دخترخانم ها با تولیدی های لباس قرارداد می بندند و محصولات آنها را بین اقوام و آشنایان می فروشند. این کسب و کار خانگی کوچک نیاز به مهارت بالایی در فروشندگی دارد. شما باید رازهای ترغیب مشتریان را بیاموزید و آنها را به گونه ای متقاعد کنید که اگر محصولتان را تهیه نکنند، ضرر خواهند کرد.

فروشندگی هرچند در ظاهر ساده به نظر می رسد، اما گاهی کلافه کننده است. مثلا فرض کنید ساعت ها وقتتان را صرف یک مشتری کرده اید، اما او به محصولتان نه می گوید و تمایلی به استفاده از خدماتتان ندارد. اگر روحیه نه شنیدن را دارید و از سر و کله زدن با افراد مختلف هراسی ندارید، فروشندگی بهترین پیشنهاد برای شماست.

فروشندگی یک مهارت با درآمد بالا

بافندگی یک هنر پردرآمد

به جای فروش لباس می توانید بافنده لباس باشید. بسیاری از دختر خانم ها نه تنها در بافت لباس، بلکه در بافت کیف، کفش های مخصوص، عروسک و … نیز مهارت دارند. هرچه میزان مهارت های خود را در بافندگی افزایش دهید و توان تولید محصولات حرفه ای تری را داشته باشید، شانستان برای افزایش درآمدتان بیشتر می شود.

خوشبختانه بافندگی جزو آن دسته از کسب و کارهایی است که نیاز به صرف سرمایه اولیه ندارد و شما می توانید با پرداخت مبلغی ناچیز میل های بافتنی خود را تهیه کرده و وارد بازار کار شوید. برای بافندگی شما ابتدا باید مشتریان خود را بیابید تا به اندازه نیاز مشتریانتان اقدام به تولید محصول کنید.

بافندگی یک هنر پردرآمد

طراحی لباس، محبوبترین مهارت با درامد بالا بین دختران جوان

مد و لباس برای بسیاری از دختر خانم ها جذابیت دارد. شما می توانید وارد حوزه کاری طراحی لباس شوید و با طراحی لباس های جذاب در مزون ها روز به روز درآمدتان را افزایش دهید. بعد از اینکه مهارت کافی در این کار پیدا کردید، کافیست مزون خود را راه اندازی کرده و به سوی موفقیت های بیشتر قدم بردارید.

بلاگری، یکی از مهارت های پولساز برای دختران

بلاگری مهارتی عالی برای تمام دختر خانم هایی است که از سوی خانواده محدودیتی برای فعالیت در فضای مجازی ندارند. شما می توانید با زبان شیوا و مطالب سرگرم کننده خود روز به روز مخاطب های بیشتری در شبکه های اجتماعی به دست آورید و فرصتتان را برای کسب درآمد بالا ببرید.

اگر دنبال کنندگان شما زیاد باشند، بسیاری از کسب و کارها برای سپردن تبلیغاتشان به شما متمایل می شوند. شما با تبلیغات و فروش محصولات شخصی از طریق بلاگری می توانید درآمدهای فوق العاده ای به دست آورید.

البته شاید در شروع کار هیچ درآمدی نداشته باشید، بنابراین روی این کار به عنوان یک شغل پربازده در همان مراحل اولیه حساب باز نکنید. برای تبدیل شدن به یک بلاگر خوب، شما باید ابتدا مهارت هایی چون فن بیان و تولید محتوا را بیاموزید.

بلاگری یک مهارت پولساز مارکتینگ

مشاور زیبایی، یک مهارت پولساز جدید دخترانه

بسیاری از دخترخانم ها به زیبایی پوست و مو اهمیت می دهند و هر روز مطالب جدیدی را در این زمینه می آموزند. شما می توانید در شرکت های فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را به عنوان یک مشاور پوست و مو آغاز کنید.

البته در این زمینه نیاز به گذراندن دوره های حرفه ای نیز دارید تا از تمام مشکلات مرتبط با پوست و مو آگاه شوید. بعد از آگاهی کامل درباره این مشکلات و نحوه رفع آنها زمان آن رسیده که به عنوان مشاور در بازار کار حضور داشته باشید.

مهارت های پولساز دخترانه، کارهای راحت با درآمدهای عالی

مهارت های پولساز دخترانه زمینه پیشرفت را برایتان به وجود می آورند. بسیاری از دختر خانم ها محدودیت های خود را دلیل اصلی نداشتن درآمد می دانند، اما همانطور که متوجه شدید، شغل های زیادی برای آنها نیز وجود دارد که بدون نقض کردن محدودیت ها می توانند درآمدهای خوبی با کمک آنها کسب کنند.

توصیه می کنیم به عنوان یک دختر جوان ابتدا با یک مشاور کسب و کار مشورتی داشته باشید و سپس بر اساس راهنمایی های او پیش بروید تا شغلی کاملا متناسب با ویژگی های شخصیتی و شرایطتان انتخاب کنید.

source

توسط