مسجد جامع ایاصوفیه، استانبول ترکیه 2023
Selika Josiah Talbott مانند بسیاری در سراسر جهان، من به گذشته نگاه می‌کنم و به سال 2023 فکر می‌کنم. برای من، سال مورد بررسی بلافاصله باعث شد که سفرهایم را بررسی کنم و احتمالاً تنها نیستم. 49 درصد از آمریکایی ها امسال سفر کرده اند و طبق آمار سازمان جهانی گردشگری، 975 میلیون نفر بین ژانویه تا سپتامبر 2023 به خارج از کشور سفر کرده اند.
مکان‌هایی که می‌رویم دیدی را ایجاد می‌کنند که نه تنها کجا بوده‌ایم، بلکه چگونه ذهن‌مان را گسترش داده‌ایم، با افراد جدید تعامل کرده‌ایم و در نگاهمان به جهان رشد کرده‌ایم. سفر آگاهی شما را نسبت به چیزهایی که ممکن است قبلاً هرگز مورد توجه قرار نگرفته باشد، باز می کند و درک ما از آداب و رسوم و فرهنگ را گسترش می دهد.
ما نیز متأسفانه زمانی که تماس تلفنی مربوط به از دست دادن یکی از عزیزان را دریافت می‌کنیم، اغلب در هنگام سقوط به سفر می‌رویم. بلافاصله به احترام، تسلیت و شرکت در جشن زندگی می رویم. سفر یک اتصال دهنده به خواسته ها و خواسته های ما و همچنین جامعه و بنیاد ما است.
پس کجا رفتم در سال 2023 من از 6 کشور در 3 قاره و بیش از یک سوم ایالات متحده، از جمله آلاسکا و هاوایی و همچنین جزیره محل تولد مادر عزیزم، جامائیکا، بازدید کردم.
آنچه واضح است این است که مهم نیست ما اهل کجا هستیم، چه شهر استانبول با 16 میلیون نفر جمعیت تا یک روستای کوچک در آنکوریج، این است که مردم فرصتی برای تجربه کامل زندگی – تحرک، دریافت و ارسال کالا یا خدمات می خواهند. و مهمتر از همه انتقال اطلاعات
اطلاعات بیشتر برای YOUWWE نتایج خام برندگان و نمرات در 13 مه 2024 خطر باخت بزرگ در GameStop و سایر Meme StocksNetflix مجموعه‌های «That 90s Show» قسمت 2 و 3 Dates Wildlife Conservattion Center, Girdwood, AK
سلیکا جوزیا تالبوت در سراسر جهان، این سال بسیار سختی بوده است، به ویژه در مکان های جنگ زده. به نظر می رسد حرکت حیاتی اطلاعات با جابجایی ضروری کالاها و تجهیزات اضطراری برابری می کند.
دراز و کوتاه این است که تحرک بخشی ضروری از زندگی ماست، چه در آرامش و آسایش نسبی زندگی کنیم، چه در بحبوحه جنایات حقوق بشری یا جنگ به سختی زنده بمانیم. در همه این فضاها، تک تک آنها، تحرک بخش بزرگی از تجربه ما از زندگی، عشق، اجتماع، معاشرت، دوستی و آزادی را ایفا می کند.
برای من و احتمالاً شما فراموش نمی کنم که دسترسی به تحرک نه تنها به دنبال خوشبختی، بلکه گاهی به ابزاری سیاسی برای تعیین نتیجه زندگی یا مرگ دوستان و دشمنانمان تبدیل شده است.
با نگاهی به سال 2024، عهد می‌کنم که اعتقادم را با تأکید بیشتری در مورد اهمیت تحرک برای جامعه ما به اشتراک بگذارم. هدف من نه تنها برقراری ارتباط، بلکه آموزش، التماس و الهام بخشیدن به کسانی است که فرصتی برای افزایش دسترسی به تحرک برای مردم در سراسر جهان دارند. تحرک به عنوان ابزاری برای خیر و نه به عنوان سلاحی برای آسیب.
وقتی نگاه می کنیم که هر روز چگونه وقت خود را می گذرانیم، به افرادی که با آنها برخورد می کنیم و اینکه چقدر جابجایی برای آنها آسان یا دشوار است فکر کنیم. سپس از این دانش استفاده کنید. سهم خود را برای تشویق همه به دسترسی به حمل و نقلی که امکان تحرک مقرون به صرفه، کارآمد و پایدار را فراهم می کند، انجام دهید.
برای همه شما در سال 2024 بهشت ​​تحرک را آرزو می کنم که در آن جابجایی ممنوع نیست، جایی که حمل و نقل مقرون به صرفه و کارآمد است، جایی که رویاهای شما پایدار هستند، و آزادی از آن شماست.
حمل و نقل تحرک است و تحرک آزادی است.
سال نو مبارک!
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. Selika Josiah TalbottFollowingمن یک استراتژیست نوآور، رهبر فکری و سخنران هستم که به تعیین جهت آینده صنعت حمل و نقل کمک می کنم. من با استارت آپ ها، تولید کنندگان و تنظیم کننده ها مشورت و مشاوره می دهم. من در مورد سیاست های تحرک در مورد وسایل نقلیه خودران و الکتریکی و سوخت های جایگزین سخنرانی می کنم، تحقیق و آموزش می دهم. مشاور ارشد سابق DOT ایالات متحده، معاون مدیر کمیسیون وسایل نقلیه موتوری ایالت نیوجرسی با بیش از 18 سال تجربه به عنوان وکیل. حمل و نقل تحرک است و تحرک آزادی است ™ ">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط techkhabari