سئو سایت

عکس:
گتی
چرخش از دنیای مهندسی نرم‌افزار به جایی که اکنون هستم، و یک آژانس بازاریابی دیجیتال را اداره می‌کنم، یک انتقال کاملاً بود. اما پس از بیش از 12 سال حضور در این صنعت، هنوز چیزی را به یاد می آورم که یکی از مربیان به من گفت که بر نحوه برخورد من با تجارت تا به امروز تأثیر گذاشته است.
این داستانی بود در مورد اینکه چگونه زمانی که آنها برای اولین بار هتل Waldorf Astoria نیویورک را در دهه 1930 ساختند، رهبران علامتی برای به دست آوردن شلوغی و ترافیک پیاده روی آنها قرار ندادند و وقتی بلافاصله به نماد نمی رسید آن را پایین آوردند. وضعیتی که در نهایت به دست آورد. در عوض، آنها برای خلق چیزی با قدرت ماندگاری زمان گذاشتند، مکانی که تجمل را دوباره تعریف کرد و همه چیزهایی را که مردم درباره هتل ها می دانستند به سطح بالاتری برد.
این داستان برای من ماندگار شد و یادآوری مفیدی بود که ثبات همیشه نتایج بهتری نسبت به پریدن از جدیدترین مد به همراه خواهد داشت. این در مورد تعهد به چیزی، دیدن آن و داشتن یک رویکرد بلند مدت است. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از این توصیه برای کسب و کار خود استفاده کنید.
بدانید که اول بودن عالی است، اما ماندگار بودن بهتر است
روزنامه‌نگاران باتجربه می‌دانند که اگرچه اول بودن بخشی از کار است، بالاتر از آن درست کردن داستان است. همانطور که در کتاب راهنمای روزنامه نگاری رویترز آمده است، “دقت… همیشه بر سرعت اولویت دارد.”
در بازاریابی دیجیتال هم همینطور است. در حالی که وقتی یک اعلامیه بزرگ یا راه اندازی یک ابتکار جدید انجام می دهید جلب توجه آسان تر است، اما قدرت ماندگاری واقعی از آنچه در پشت صحنه می گذرد ناشی می شود – یعنی سخت کوشی، ثبات و استراتژی مناسب.
به عنوان مثال، سئو را در نظر بگیرید: مطمئناً، می‌توانید روش‌های کلاه سیاه را آزمایش کنید که سعی می‌کنند موتورهای جستجو را فریب دهند تا سایتی را ارزشمندتر یا معتبرتر از آنچه هست در نظر بگیرند. اما نه تنها این نادرست است. همچنین احتمالاً توسط موتورهای جستجو جریمه می شوید. ایجاد سئوی قوی زمان بر است، اما ارزش آن را دارد که ببینید برند شما به دلایل درست در رتبه های بالاتری قرار می گیرد.
روی هر باندی نپرید
محتوای ویدیویی، TikTok، هوش مصنوعی. بین فناوری به سرعت در حال تحول و الگوریتم های موتورهای جستجو که همیشه در حال تغییر هستند، فضای بازاریابی دیجیتال برای مدت طولانی راکد نمی ماند. اما این بدان معنا نیست که باید زمان و انرژی خود را برای هر مد جدیدی که ظاهر می شود، صرف کنید.
پرتاب منابع خود به سمت هر روند جدید نه تنها خطرناک است، بلکه می تواند تیم شما را به فرسودگی شغلی سوق دهد. خیلی خوب است که چیزهای جدید را امتحان کنید، اما در طول مسیر، ماموریت و ارزش های اصلی برند خود را فراموش نکنید. و اگر یک توسعه جدید به نظر می رسد که ممکن است قدرت ماندگاری داشته باشد و امتحان کردن آن خیلی پرهزینه نیست، آن را دنبال کنید.
روی اهداف بلند مدت تمرکز کنید
من می دانم که وقتی یک برنامه بازاریابی دیجیتال یا حتی یک شرکت کامل را اجرا می کنید، به راحتی درگیر کارهای روزمره می شوید. اما وقت گذاشتن برای بازبینی اهداف بلندمدت از گرفتار شدن شما در انجام کارهای روزانه جلوگیری می کند – و شما را متمرکز و ریشه در ماموریت خود نگه می دارد.
اهداف کسب و کار شما یک سال بعد چیست؟ پنج سال بیرون؟ امروز، ماه آینده و سه ماهه آینده چه کاری می توانید انجام دهید تا آن چیزها اتفاق بیفتد؟ این نوع تفکر به شما چشم انداز می دهد و به شما کمک می کند برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید.
حداقل هر سه ماه یکبار، با تیم بازاریابی خود صحبت کنید تا در مورد چگونگی پیگیری آن اهداف صحبت کنید تا بتوانید در صورت نیاز مجدداً تنظیم کنید و منابع خود را تا حد امکان بهینه کنید.
پروژه هایی که فوراً به موفقیت نمی رسند را رها نکنید
در حالی که یک مدل تنظیم و فراموش کردن آن ممکن است هنگام اجرای کمپین ها وسوسه انگیز باشد، تجربه من این است که آزمایش مداوم این است که چگونه بیشترین سود را برای پول خود به دست آورید – و بالاترین بازده سرمایه را داشته باشید.
آزمایش جنبه های خاصی از یک کمپین به روشن شدن آنچه که در بین مخاطبان شما طنین انداز است یا خیر کمک می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، همچنین شایان ذکر است که فقط به این دلیل که چیزی بهترین نرخ کلیک یا تعداد زیادی سرنخ را در این ماه برای شما به ارمغان نیاورده است، به این معنی نیست که در آینده نیز از بین نخواهد رفت.
بهش بچسب. به تکرار و آزمایش ادامه دهید و از بازدهی که از صبور بودن به دست می آورید شگفت زده خواهید شد. اگر بعد از چند ماه آزمایش هنوز نتایج مورد نظر خود را نمی‌بینید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که آن کمپین را کنار بگذارید و دوباره شروع کنید.
روی همیشه سبز بودن سرمایه گذاری کنید
در حالی که به‌موقع بودن می‌تواند به طنین‌اندازی تبلیغات یا کمپین کمک کند (مثلاً در طول تعطیلات یا فصل جدید)، اغلب محتوا و ابتکاراتی که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند همیشه سبز هستند. هنگام انتشار یک ویدیو، مقاله وبلاگ، محتوای خارج از سایت یا چیزی در این بین، ایجاد چیزهایی مرتبط، آموزشی و عملی می تواند نتایج مثبتی را برای شما به ارمغان بیاورد.
نه تنها این، بلکه محتوای همیشه سبز به شما این امکان را می‌دهد که هوشمندانه‌تر در مقابل سخت‌تر کار کنید و به شما پایه‌ای ماندگار می‌دهد که می‌توانید بر آن‌ها ادامه دهید. یکی از مثال‌های عالی این، صفحات ستون محتوا است. اینها مقالات یک مرحله‌ای در سایت شما هستند که موضوع گسترده‌ای را در صنعت شما پوشش می‌دهند و سپس به مقاله‌های تخصصی‌تر دیگر زیر همان چتر پیوند می‌دهند. این باعث اعتبار شما می شود و به سایت شما کمک می کند تا توسط موتورهای جستجو به عنوان یک مرجع در نظر گرفته شود.
مشتریان خود را همراهی کنید
این روزها، مردم همین الان خواهان نتیجه هستند. اما در بسیاری از جنبه های دیجیتال مارکتینگ، این به سادگی کار نمی کند. هر کس غیر از این می گوید در حال دستفروشی یک رویا است.
مطمئناً، هنگام کار با مشتریان جدید از طریق مواردی مانند راه‌اندازی ردیابی مناسب یا ایجاد کمپین‌های جستجوی پولی، می‌توانیم برنده‌های سریعی پیدا کنیم. اما کمک به مشتریان برای درک اینکه بازاریابی دیجیتال یک فرآیند یکباره نیست، بسیار مهم است – نتایج پایدار واقعی پس از ماه‌ها (و سال‌ها) کار اختصاصی و عملی به دست می‌آیند.
شما می خواهید برنامه بازاریابی دیجیتال شما برای مدت طولانی در دسترس باشد – نه فقط یک فلش در ظرف. همه چیز در مورد این است که ماموریت خود را در ذهن داشته باشید، به تصویر بزرگ فکر کنید و فرآیندهای قوی و ثابتی را ایجاد کنید که شما را برای پیروزی های بزرگ و حتی بازدهی بزرگ تر آماده می کند.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا من واجد شرایط هستم؟ Sam YadegarHawkSEM، به برندها کمک می کند تا آن را از طریق برنامه های بازاریابی دیجیتال متمرکز بر بازگشت سرمایه و نتایج محور برای بیش از 12 سال “درهم شکسته” کنند. مشخصات کامل اجرایی سام یادگار را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط techkhabari