چند روز پیش خبر این اوپن‌آی‌ای قصد راه‌اندازی موتور جستجوی مستقل به خود که رقیب گوگل نیز خواهد بود را شنیدیم. حالا رویترز گزارش‌کرده که این شرکت تا هفته‌ی آینده محصول جدیدش را معرفی خواهد کرد.طبق اعلام این شرکت، یک روز قبل از برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان 2024 I/O یعنی در تاریخ 24 اردیبهشت، موتور جستجوی رقیب گوگل پا به عرصه ظهور خواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید: 


رقیب گوگل به زودی از راه می‌رسد

این موتور جستجوی جدید از هوش مصنوعی بهره می‌برد به کاربران امکان می‌دهد از ChatGPT سؤال بپرسند. این چت‌بات با بهره‌گیری از منابع مختلف از جمله اخبار، پست‌ها و ویکی‌پدیا، پاسخ مناسب را به کاربران ارائه می‌دهد.

به گزارش‌ها، سایت جدید search.chatgpt.com در حال راه‌اندازی بوده و امکان استفاده از این موتور جستجو برای کاربران ChatGPT در دسترس است، البته با شرط پرداخت هزینه‌ی اشتراک.

در عین حال، گوگل نیز در حال بهبود مدل هوش مصنوعی خود، جمنای، است و تجربهٔ جستجوی مولد (SGE) را با همکاری توسعه‌دهندگان Search Labs آزمایش می‌کند. این شرکت همچنین قابلیت پاسخ‌گویی هوش مصنوعی را در صفحه‌ی نتایج جستجوی خود به صورت عمومی ارزیابی می‌کند و کاربران بدون نیاز به عضویت در Search Labs می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: reuters

source

توسط techkhabari