بهترین دوربین جهان متعلق به هواوی Pura 70 اولترا است. این گوشی در تست‌های انجام گرفته توسط وب‌سایت دگزومارک، به امتیاز 163 دست یافته است.

هوآوی در هفته‌های اخیر با سری پیورا 70 به خصوص مدل برتر آن یعنی Pura 70 Ultra حسابی سروصدا به پا کرده و امروز نیز وب‌سایت DXOMark این گوشی را پادشاه دوربین‌های موبایل خوانده و امیتاز 163 را برای دوربین‌های این گوشی ثبت کرده است. دوربین هواوی پورا 70 اولترا، یک دوربین همه کاره با عملکرد فوق‌العاده در شرایط مختلف عکاسی، چه در فضای بسته، چه در فضای باز و در تمام شرایط‌های نوری است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دوربین هواوی Pura 70 اولترا

وب‌سایت دگزومارک با بررسی‌های دقیق روی دوربین‌های گوشی هواوی Pura 70 Ultra نقاط قوت و ضعف این دستگاه را در اختیار کاربران قرار داده است. از نظر وب‌سایت DXOMark، دوربین این گوشی به جز ضعف‌های کمی که در ضبط ویدیو دارد، یک دوربین فوق‌العاده با قابلیت‌های مثال‌زدنی است.

هواوی Pura 70 اولترا

به طور کلی، Huawei Pura 70 Ultra سه دوربین دارد؛ یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی یک اینچی با دیافراگم متغیر F1.6 تا F4.0 و لرزش‌گیر، یک دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 و یک دوربین تله فوتو ماکرو 50 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.1 و لرزش‌گیر OIS. نقاط قوت کلیه این دوربین‌ها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • کیفیت بی‌نظیر: ثبت تصاویر با کیفیت استثنایی در بهترین حالت نوردهی، رنگ و فوکوس خودکار
  • زوم بی‌رقیب: این گوشی جزئیات را در هر سطحی از زوم در بهترین وضوح و کیفیت ثبت می‌کند و به طور کلی می‌توان گفت که استاندارد جدیدی را برای زوم تعیین کرده است.
  • حالت پرتره: ترکیب فوکوس خودکار سریع و دقیق با دیافراگم متغیر به معنای واقعی کلمه، پرتره‌های خیره‌کننده‌ای را ثبت کرده است. دوربین این گوشی با تاری طبیعی پس‌زمینه و جداسازی دقیق سوژه، عکس‌های به شدت زیبایی را خلق کرده است.
  • دوربین ماکرو: عملکرد دوربین ماکرو در عکاسی کلوزآپ و نزدیک تا حد زیادی بهبود یافته و تصاویر واضح با جزئیات استثنایی را تولید می‌کند.

البته همان‌طور که گفته شد، برخلاف عکاسی بی‌نظیر، یک‌سری ضعف‌هایی مانند ثبات و جزئیات پایین در محیط‌های کم نور، در فیلم‌برداری شناسایی شده که می‌تواند منجر به تجربه کاربری نه چندان جالب بشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین گوشی هواوی Pura 70 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source

توسط techkhabari