این روزها کسب و کارها برای مدیریت امور خود از پیام رسان ها استفاده می کنند. بنابراین طبیعی است که مخاطبین زیادی نیز داشته باشند. ذخیره تعداد زیادی از شماره تلفن ها زمان بر و دشوار است. علاوه بر این، اکثر کاربران تمایلی به ذخیره حجم زیادی از شماره تلفن در برنامه های پیام رسان ندارند. تلگرام یکی از اپلیکیشن های پیام رسان است که امکان ارسال پیام بدون ذخیره شماره مخاطب را فراهم می کند. برای این منظور از دو روش می توان استفاده کرد که در ادامه این دو روش را به شما آموزش می دهیم.

 

روش های ارسال پیام در تلگرام بدون ذخیره شماره

اگر می خواهید موفق به ارسال پیام در تلگرام بدون ذخیره شماره برای مخاطبین و مشتری های تان شوید، یکی از دو روش زیر را دنبال کنید.

بیشتر یاد بگیرید: چه کسانی در تلگرام پیام من را خوانده اند؟

ارسال پیام در تلگرام بدون ذخیره شماره با نوشتن لینک در مرورگر

برای ارسال پیام در تلگرام بدون ذخیره شماره تماس و تنها با نوشتن لینک در مرورگر، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. ابتدا شماره تلفن مخاطب خود را یادداشت کنید یا کپی کنید. (در کلیپ برد ذخیره کنید).
  2. یک مرورگر باز کنید. فرقی نمی کند روی سیستم یا گوشی از چه مرورگری استفاده می کنید.
  3. کلمه t/me، کد کشور و شماره تلفن را بنویسید (به عنوان مثال: t.me/+919998891821).
  4. پس از نوشتن مثال بالا در مرورگر و فشردن کلید Enter، صفحه چت تلگرام برای ارسال پیام به مخاطب برای شما باز می شود.

دقت کنید که اگر در ایران هستید باید حتما فیلتر*ش*کن تان وصل باشد.

ارسال پیام در تلگرام بدون ذخیره شماره

ارسال پیام در تلگرام با ایجاد لینک و ذخیره آن در پیام های ذخیره شده

برای این روش باید به تلگرام تان و بخش پیام های شخصی خودتان یا saved messages  درسترسی داشته باشید. در این قسمت قرار بگیرید و لینکی مشابه آن چه در یالا توضیح دادیم دوباره درست کنید. با استفاده از عبارت t.me/، کد کشور و شماره تلفن مخاطب پیوند ایجاد کنید. عبارتی مانند t.me/+919888098880 را در قسمت پیام بنویسید و برای خود ارسال کنید. آنچه می نویسید تبدیل به یک لینک می شود. در نهایت با زدن این لینک وارد صفحه چت مخاطب مورد نظر خود می شوید و می توانید پیام مورد نظر خود را ارسال کنید.

بیشتر یاد بگیرید: چطور تلگرام را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟

محدودیت های ارسال پیام در تلگرام بدون ذخیره شماره تماس

در حال حاضر تلگرام به شما اجازه نمی دهد از روش های گفته شده به صورت انبوه و تکراری و پشت سر هم استفاده کنید. به دلیل پروتکل های امنیتی، تلگرام اجازه باز شدن لینک های متعدد با یک حساب کاربری را در حجم زیاد نمی دهد. اگر این عمل بیش از حد انجام شود، با پیامی حاوی متن زیر مواجه می شوید:

  •   (کاربر یافت نشد) User not found
  •  (کاربر دارای اکانت در تلگرام نیست) The specified number does not have an account on the Telegram messaging platform

با وجود این محدودیت ها، چگونه می توانیم بدون ذخیره شماره در تلگرام، تعداد زیادی پیام برای مخاطبین ارسال کنیم؟

 

چگونه محدودیت های ارسال پیام های زیاد را دور بزنیم؟

در ساده ترین حالت، می توانید با ایجاد حساب های کاربری زیاد، محدودیت های ارسال پیام در تلگرام را دور بزنید که کاری زمان بر است. با این حال، می‌توانید از ابزارهایی که به‌طور خاص برای این منظور طراحی شده‌اند، استفاده کنید که می‌توانند به‌طور خودکار پیام‌های انبوه را در تلگرام بدون ذخیره شماره تماس ارسال کنند. یکی از این ابزارهای کاربردی، ربات ارسال کننده پیام انبوه تلگرام v-User است. این ربات مجموعه ای از ربات های مختلف است که هر کدام عملکردهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال، آنها می توانند تصاویر، فیلم ها، لینک ها و غیره را به همراه پیام مورد نظر ارسال کنند یا نام کاربری همه اعضا را از گروه های تلگرام استخراج کنند. ربات ارسال کننده انبوه تلگرام v-User ابزار بسیار مفیدی است، به ویژه برای صاحبان مشاغلی که به دنبال افزایش تعامل با مشتری و افزایش فروش خود با ارسال پیام های تبلیغاتی و خودکارسازی این فرآیند هستند.

منبع کمکی:

source

توسط