گوشی جدید HMD با اسم رمز Tomcat در پایگاه اطلاعاتی Geekbench قرار گرفت. این گوشی به احتمال زیاد به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام مجهز خواهد بود.

HMD، شرکت مادر نوکیا، اخیرا سه گوشی هوشمند ساده و ابتدایی با قابلیت تعمیر را به بازار عرضه کرده است. این سه گوشی اچ‌ام‌دی پالس، اچ‌ام‌دی پالس پلاس و اچ‌ام‌دی پالس پرو نام دارند و هر سه از پردازنده UNISOC T606 استفاده می‌کنند. اکنون، به نظر می‌رسد که این شرکت بلافاصله پس از عرضه سری پالس، در حال کار بر روی یک دستگاه قدرتمندتر است. این دستگاه در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ نیز قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی جدید HMD

گوشی جدید برند HMD با اسم رمز Tomcat در وب‌سایت بنچمارک Geekbench لیست شده است. طبق اطلاعات موجود در این وب‌سایت، این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 965 و 2625 را کسب کرده و به یک پردازنده هشت هسته‌ای با ساختار 4+4 مجهز شده است. فرکانس پایه برای دو هسته برابر 1.96 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتز است.

گوشی جدید HMD

اگرچه در لیست گیک‌بنچ به طور مستقیم به نام چیپست اشاره نشده، اما پارامترهای ذکر شده در بالا همگی با اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام مطابقت دارند. حتی امتیازهای دریافتی این گوشی در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای مشابه Snapdragon 7s Gen 2 هستند.

این چیپست از 4 هسته Cortex-A78 و 4 هسته Cortex-A55 تشکیل شده و از پردازنده گرافیکی Adreno 710 استفاده می‌کند. این چیپست 4 نانومتری از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند دوربین 200 مگاپیکسلی، فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه، فیلمبرداری با کیفیت 1080p و سرعت 120 فریم بر ثانیه و HDR چند فریمی پشتیبانی می‌کند. البته این که به چه میزان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های چیپست استفاده شود، به شرکت سازنده وابسته است.

با اینکه Snapdragon 7s Gen 2 یک چیپست رده بالا نیست، اما در مقایسه با تراشه‌هایی مانند یونیساک T606 یا اسنپدراگون 680 بسیار قدرتمند است. بنابراین این گوشی هوشمند می‌تواند به عنوان یک دستگاه متوسط ​​رو به بالا به بازار معرفی شود؛ درست مانند نوکیا 8.3 از سال 2020 که به چیپست Snapdragon 765G 5G مجهز شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید HMD چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source

توسط techkhabari