واتساپ اکنون پس از تلاش‌های بسیارش به یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های متا تبدیل شده که می‌تواند روزانه کار میلیون‌ها کاربر را راه می‌اندازد؛ اما همین کافی نیست توسعه‌دهنگان وظیفه دارند همیشه برنامه خود را سرپا نگه دارند. بر همین اساس وب سایت این اپلیکیشن اعلام کرد که وضعیت واتساپ مجددا طراحی شده است.در ماه فوریه واتساپ تصمیم گرفت بخشی از بروزرسانی‌های آینده را در قسمت وضعیت به کاربران نشان بدهد. اکنون به نظر می‌رسد این قابلیت را بر تعداد بیشتری از کاربران نسخه بتا اندروید، آزمایش کند.


بیشتر بخوانید:


برای دیدن وضعیت واتساپ نیازی به لمس آن ندارید

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، وضعیت باز طراحی شده در نسخه 2.24.10.10 واتس اپ بتا دوباره ظاهر شده است.  WABetaInfo  نیز وعده داده طی هفته‌های آتی این بروزرسانی بزودی در دسترس کاربران بیشتر قرار خواهد گرفت.

بنابراین به نظر می‌رسد تا عرضه پایدار وضعیت واتساپ زمان زیادی باقی مانده است؛ اما اینکه واتساپ چگونه جواب منتقدان را می‌دهد هیجان‌انگیز است. چرا که با نمایش بخشی از بروزرسانی‌ها کاربران فضای کمتری برای دیدن کانال‌هایی که در آن عضو هستند، دارند.

از سوی دیگر نمایش به روزرسانی‌ها در وضعیت واتساپ آنقدرها هم بد نیست. کاربرانی که هر روزه از این پیامرسان استفاده می‌کنند، می‌دانند که تمام ویژگی‌های جدید کاربردی نیستند. بنابراین منطقی است که شما قبل از دریافت بروزرسانی‌ها بتوانید موارد دلخواهتان را انتخاب کند.

در واقع در نسخه جدید واتساپ، اگر کاربران بخواهند بروزرسانی‌های وضعیت را مشاهده کنند، نیازی به لمس کردن هر بروزرسانی ندارند. اما اگر کاربران بخواهند از حالت مشاهده خارج شوند و به صفحه اصلی بازگردند، بخش وضعیت همچنان شلوغ خواهد بود، چرا که بروزرسانی‌ها به صورت پیش‌فرض نمایش داده می‌شوند و این می‌تواند به کاهش کیفیت تجربه کاربری منجر شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قسمت وضعیت واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:androidpolice

source

توسط techkhabari