ویوو از هوش مصنوعی برای معرفی یک ویژگی جدید و خلاقانه بهره می‌گیرد. قابلیت جالب دوربین ویوو X100s برای ادیت و ویرایش تصویر را تماشا کنید.

با اینکه گوشی ویوو X100s هنوز معرفی نشده، اما خیلی وقت است که افشای اطلاعات و شایعه‌پراکنی‌ها درباره مشخصات و ویژگی‌های آن آغاز شده است. این شایعات، با دریافت گواهی از وب‌سایت‌های نظارتی مختلف، قوت بیشتری گرفته‌اند. امروز نیز یک مقام رسمی از شرکت سازنده یعنی Han Boxiao، مدیر محصولات ویوو در چین، به ویژگی جالبی در X100s اشاره کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت اختصاصی دوربین ویوو X100s

ویژگی جدیدی که Han Boxiao در سخنان خود به آن اشاره کرده، حالت پرتره چهار فصل نام دارد. در این حالت از هوش مصنوعی برای پردازش هوشمند تصویر و تغییر پس‌زمینه عکس‌های پرتره برای مطابقت با چهار فصل سال (بهار، تابستان، پاییز و زمستان) استفاده می‌شود.

Boxiao در ادامه تصاویر پردازش شده و تغییر یافته با استفاده از این حالت را به نمایش گذاشته است. توانایی هوش مصنوعی در تغییر عکس‌های پرتره و مطابقت آنها با فصول مختلف، بسیار زیبا و شگفت انگیز است.

در این تصاویر نه تنها پس‌زمینه تغییر یافته، بلکه نور و سایه‌های صورت و محیط اطراف نیز متناسب با فصل انتخابی تنظیم شده‌اند. به گفته Boxiao، همه اینها به لطف فناوری تصویربرداری AIGC ویوو است.

انتظار می‌رود که این گوشی از تنظیمات دوربین مشابه با ویوو ایکس 100 (Vivo X100) برخوردار باشد. یعنی در پنل پشت، یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 به همراه یک لنز فوق عریض 15 میلی‌متری و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ 70 میلی‌متری با فاصله کانونی 15 تا 70 میلی‌متر وجود خواهد داشت.

با این وجود، طراحی ویوو X100s کمی از X100 با لبه‌های خمیده متفاوت بوده و ظاهری صاف‌تر و تخت‌تر خواهد داشت. طبق اطلاعات موجود در AnTuTu، این گوشی از پردازنده دایمنسیتی 9300 پلاس و طبق گواهی 3C، از سرعت شارژ 120 وات برخودار خواهد بود.

انتظار می‌رود که Vivo X100s در ماه می به بازار عرضه شود. شایعه شده است که در رویداد معرفی این گوشی، دستگاه‌های دیگری مانند Vivo X100s Pro و X100 Ultra نیز وجود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین ویوو X100s و قابلیت جالب آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gzimochina

source

توسط techkhabari