قیمت هایما ۸S و هایما ۷X با افزایش محسوس توسط ایران خودرو اعلام شد. با اعلام قیمت جدید محصولات مونتاژی ایران خودرو ، فروش خودروها با قیمت جدید انجام می‌شود.

ایران خودرو روز گذشته قیمت جدید هایما S7 را اعلام کرد و دیدیم که این خودرو مونتاژی هم برچسب افزایش قیمت خورده یود. امروز نیز قیمت هایما ۸S و هایما ۷X که از بهترین خودروهای مونتاژی ایران و ایران خودرو است اعلام شده که در فروش‌های جدید با افزایش قیمتی معادل 52 میلیون و 500 هزار تومان فروخته خواهند شد. ضمناً بنابر گواهی اسقاط خودرو  افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ودیگر خودروسازان قابل مشاده است.

بیشتر بخوانید: فراخوان طرح پیش فروش محصولات سایپا [+ جزئیات و قیمت خودروها]

قیمت هایما ۸S و هایما ۷X اعلام شد

به اطلاع کلیه نمایندگی‌های محترم می‌رساند براساس مصوبه هیئت وزیران و با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره‌گذاری خودروهای مونتاژی شامل خانواده هایما ، از ۲۵ درصد گواهی اسقاط به یک و نیم گواهی اسقاط معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است لذا مبلغ معادل ارزش ریالی روز گواهی اسقاط در سیستم فروش پیاده‌سازی شده و آیتم ماده ۱۰ قانون ساماندهی خودروهای مونتاژی به مبلغ ۵۲۵ میلیون ریال رسیده بدیهی الزامی است.

قیمت هایما ۸S و هایما ۷X اعلام شد

براساس قراردادهای فروش پرداخت مابه‌التفاوت (ارزش گواهی اسقاط الزامات قانونی) برای تمامی تعهدات می‌باشد. شایسته است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع‌رسانی موضوع فوق به مشتریان شرکت ایران خودرو اهتمام ورزند.

نام محصول قیمت فروردین قیمت اردیبهشت
هایما ۸S ۱/۲۲۵/۷۳۲/۰۰۰ ۱/۲۷۸/۲۳۲/۰۰۰
هایما ۷X ۱/۴۹۶/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۵۴۸/۵۰۰/۰۰۰

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت جدید محصولات مونتاژی ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط techkhabari