با حکم رئیس جمهور، شبکه نمایش خانگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی واگذار شد. این حکم بر انتخاب اعضای شورا در کمیته تدوین سیاست‌های و ضوابط حاک بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمیش خانگی تمرکز دارد.

به گزارش تکراتو به نقل از خبرگزاری ایرنا، ابراهیم رئیسی، در یک نامه رسمی به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صداوسیما و شورای عالی فضای مجازی، مصوبه 14 آذر 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی را اطلاع‌رسانی کرد. این نامه به مسائل مرتبط با انتخاب اعضای شورا در کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط مرتبط با صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی اختصاص دارد.

شبکه نمایش خانگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی واگذار شد

با توجه به این مصوبه، شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراهیم سوزنچی، سید سعیدرضا عاملی و سید مرتضی میرباقری را به‌عنوان اعضای حقیقی این شورا منصوب کرده و همچنین محمدرضا جعفری جلوه و فرشاد مهدی‌پور را به‌عنوان اعضای صاحب نظر در زمینه رسانه برای فراگیری در کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط مرتبط با صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی انتخاب کرده است.

شبکه نمایش خانگی

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی واگذاری شبکه نمایش خانگی به شورای عالی انقلاب چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

source

توسط techkhabari