لپ تاپ یکی از دستگاه‌هایی است که امروزه همه با آن سر و کار دارند و حداقل در هر خانه یک لپ ‌تاپ وجود دارد. در مواقعی ممکن است افراد مجبور به جابجایی لپ ‌تاپ به محلی دیگر شوند یعنی بخواهند از خانه آن را به محل کار انتقال دهند؛ در این صورت نیازمند یک کیف لپ ‌تاپ هستند. حتی اگر نیاز به جابجایی لپ تاپ نباشد باز هم باید پس از اتمام کار با آن، آن را درون کیف مخصوص بگذارید و نگهداری کنید تا از هرگونه آسیب و اتفاق دور باشد.

قیمت لپ تاپ بسیار بالاست و نباید در حفظ و نگهداری آن سهل انگاری کنید. با خرید کوله پشتی لپ تاپ یا کیف لپ تاپ حمل و جابجایی لپ تاپ برایتان آسان می‌شود و بدین صورت در یک فضای امن قرار خواهد گرفت. اگر برای انتخاب کوله پشتی لپ‌ تاپ مایل به مقایسه ویژگی‌های آن هستید پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه شوید.

با توجه به موقعیت و نیازتان ویژگی‌های یک کوله خوب را انتخاب کنید

زمانی که گفته می‌شود با توجه به موقعیت و نیازتان ویژگی‌های یک کوله را انتخاب کنید منظور این است که بررسی کنید که چه شغل و چه نیازهایی دارید. به عنوان مثال اگر شما یک فرد فریلنسر هستید که باید مدام لپ تاپ خود را به همراه داشته باشید و به جاهای مختلف جابجا بروید، باید یک کیف یا کوله پشتی برای لپ تاپ خود انتخاب کنید که سبک وزن و با بند دوشی بلند بوده و دارای بخش‌های مختلفی باشد.

در این صورت حمل آن ساده‌ و راحت‌تر خواهد بود و همچنین می‌توانید شارژر و لوازم جانبی دیگری را در کنار آن حمل کنید. اگر در یک خانواده پر جمعیت زندگی می‌کنید که احتمال دارد بچه‌ها به سراغ لپ تاپ شما بیایند و لپ تاپ شما در معرض آسیب و خطر قرار بگیرد، بهتر است با خرید کیف و کوله پشتی لپ ‌تاپ از آن محافظت کنید.

چرا باید از کوله پشتی لپ‌تاپ استفاده کنیم؟

استفاده از کوله پشتی‌ لپ تاپ مزایایی دارد که ممکن است کیف لپ‌ تاپ نداشته باشد. کوله پشتی‌ها بزرگتر هستند و با دو بند راحت می‌توان آنها را بر روی دوش انداخت و حمل کرد به طوری که وزن آن میان دو شانه تقسیم شده و فشاری به شانه‌ها و گردن وارد نخواهد کرد. این در حالی است که کیف‌های لپ‌ تاپ با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند تنها دارای یک بند بلند هستند که آن را باید بر روی یکی از شانه‌ها بیندازید و ممکن است فشار زیادی به گردن و شانه‌تان وارد شود.

کوله پشتی لپ تاپ از بخش‌های مختلف تشکیل شده که گنجایش و ظرفیت خوبی دارد. بنابراین می‌توان در تمام بخش‌های لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود را قرار دهید. به عنوان مثال شما باید در بخش‌های مختلف کوله پشتی لپ ‌تاپ شارژر، موس، فلش و دیگر تجهیزات را جای دهید. پس می‌توان نتیجه گرفت استفاده از کوله پشتی لپ‌ تاپ بسیار ضروری است.

انواع کوله پشتی لپ‌تاپ

کوله پشتی‌ها انواع مختلفی دارند و این تنوع به دلیل وجود موارد مختلف است. به عنوان مثال جنس و اندازه دو عاملی هستند که می‌توانند باعث تنوع کوله پشتی لپ ‌تاپ شوند. تنوع طرح و جنس پارچه کوله پشتی‌ لپ تاپ زیاد است و این تنوع باعث می‌شود که متناسب با شرایط و موقعیت خود برای خرید کوله پشتی لپ‌ تاپ با جنس دلخواه اقدام کنید. تقسیم بندی انواع کوله پشتی لپ‌ تاپ بر اساس اندازه به شرح زیر است:

  • کوله پشتی لپ تاپ سرفیس
  • کوله پشتی لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی
  • کوله پشتی لپ تاپ ۱۷ اینچی

انواع کوله پشتی لپ ‌تاپ نیز در رنگ‌، مدل‌ و طراحی جیب‌ به صورت متنوعی در فروشگاه‌ها ارائه می‌شود.

مهمترین ویژگی‌های یک کوله لپ تاپ خوب چیست؟

قبل از اینکه برای خرید کوله پشتی لپ ‌تاپ اقدام کنید باید با مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا باشید تا بتوانید خریدی درست را تجربه کنید. کوله پشتی لپ ‌تاپ قیمت کمی ندارد که شما بخواهید هر روز یک مدل و یک طرح خریداری کنید. از این رو باید با ویژگی‌های آن آشنا شوید تا خریدی عاقلانه و هوشمندانه داشته باید و پس از گذشت مدت کوتاهی پشیمان نشوید. در ادامه به ویژگی‌هایی که موقع خرید کوله پشتی لپ تاپ باید مد نظر قرار دهید اشاره شده است:

استحکام جنس کوله پشتی لپ تاپ

موقع خرید دقت داشته باشید که کوله پشتی که انتخاب می‌کنید از استحکام بالایی برخوردار باشد. در واقع بندهای کوله پشتی لپ تاپ باید توانایی حمل و تحمل وزن سنگین کوله و لپ تاپی که در آن قرار خواهد گرفت را داشته باشد و در مستحکم‌ترین حالت ممکن طراحی شده باشد. استحکام به معنی ضخامت نیست در واقع لایه‌های کوله پشتی لپ‌تاپ باید علاوه بر استحکام دارای لایه تنفسی باشد که هوا به درون آن ورود و خروج کند.

وجود بندهای پهن و ضد تعریق

کوله پشتی را برای لپ ‌تاپ خود انتخاب کنید که بندهای پهن و عریضی داشته باشد که به درستی بر روی شانه‌ها و دوش قرار گیرد. همچنین توجه داشته باشید که این بندها به خاصیت ضد تعریق مجهز باشند تا در صورت حمل لپ ‌تاپ در طولانی مدت شانه‌ها و قسمتی که بند قرار گرفته عرق نکند.

وجود پدهای پشت کوله پشتی

اگر توجه کرده باشید کوله پشتی‌های لپ ‌تاپ طوری طراحی شده‌اند که در قسمتی که در تماس با بدن شما قرار دارد پدهایی تعبیه شده است. این پدها باید عرق گیر بوده و همچنین باعث ورود و خروج هوا به داخل کوله شوند،

کوله پشتی لپ تاپ باید ارگونومیک باشد

زمانی که از ارگونومیک بودن کوله پشتی لپ ‌تاپ سخن می‌گوییم به این دلیل است که بتواند وزن موجود در کوله پشتی را به طور مساوی تقسیم کند تا شما دچار دردهای مختلف گردن و کمر و شانه نشوید.

توجه به رنگ‌های کوله پشتی لپ‌تاپ

کوله پشتی‌های لپ تاپ در رنگ‌های مختلف و متنوعی در فروشگاه‌ها تولید و عرضه شده که شما متناسب با سلیقه و رنگ مورد علاقه خود می‌توانید جهت خرید اقدام کنید. اما توصیه ما این است که رنگ‌های تیره را انتخاب کنید؛ زیرا کوله پشتی‌ها در معرض فضای بیرون قرار دارند و هر لحظه ممکن است چرک و کثیف شوند. گذشته از این موضوع شستن کوله پشتی‌ها به خاطر وجود پرده‌های مختلف کار ساده‌ای نیست.

به وزن کوله پشتی دقت کنید

کوله پشتی‌هایی را انتخاب کنید که وزن سبکی دارند، چرا که شما قرار است در این کوله پشتی‌ها لپ تاپ قرار دهید و لپ‌تاپ به تنهایی وزن سنگینی دارد. با انتخاب کوله پشتی سبک دیگر آسیبی به گردن و کمر شما وارد نخواهد شد.

کوله پشتی متناسب با استایل خود خریداری کنید

کوله پشتی‌های لپ تاپی که تولید و به فروشگاه‌ها عرضه شده در سبک و استایل‌های مختلف وجود دارند که شما می‌توانید با هر سبک و استایلی این کوله پشتی‌ها را ست کرده و خریداری کنید.

طراحی جیب‌ها و زیپ‌های کوله پشتی چطور روی کاربری کولر تاثیر می‌گذارد؟

هرچه تعداد جیب‌ها و محفظه‌های مختلف و مخفی کوله پشتی بیشتر باشد کاربری آن بیشتر خواهد بود. در واقع علاوه بر لپ ‌تاپ شما قرار است لوازم و تجهیزات دیگری هم درون کوله پشتی خود قرار دهید به همین خاطر مهم است که از جیب‌ها و زیپ‌های متنوع ساخته شده باشد.

توجه داشته باشید که طراحی جیب‌ها به صورت کوچک و بزرگ و در محفظه‌های داخلی و خارجی کوله قرار گرفته باشد و همچنین زیپ‌های کوله پشتی لپ ‌تاپ بهتر است از جنس آهنی و مستحکم باشد در این صورت شکسته یا پوسیده نخواهد شد و عمر و دوام بالاتری نسبت به جنس‌های دیگر خواهد داشت.

اندازه و جنس کوله لپ ‌تاپ

مهمترین عاملی که به هنگام خرید کوله پشتی لپ‌ تاپ باید مورد بررسی قرار گیرد جنس آن است. همه لوازم و دستگاه‌های الکترونیکی از جمله لپ ‌تاپ بسیار حساس هستند و نباید در برابر باران و رطوبت و حتی برف قرار گیرند. کوله پشتی لپ ‌تاپی که انتخاب می‌کنید باید جنسی مقاوم در برابر آب و باران داشته باشد و همچنین رطوبت را از خود عبور ندهد. از این رو لپ تاپ شما در شرایط بارانی و برفی صحیح و سالم باقی خواهد ماند.

اندازه عامل مهم دیگری است که به هنگام انتخاب و خرید کوله پشتی لپ ‌تاپ باید به آن توجه کنید. در نظر داشته باشید که سایز لپ تاپ متناسب با سایز کوله پشتی باشد و هیچگونه اختلاف سایزی با هم نداشته باشند. به عنوان مثال برای لپ ‌تاپ بزرگ نباید کوله پشتی با سایز کوچک خریداری کنید.

پیشنهاداتی برای خرید کوله پشتی لپ‌تاپ

فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر با ارائه بهترین کیف‌ها و کوله پشتی‌ها برای لپ‌تاپ جزو معروف‌ترین فروشگاه‌هاست که محصولات خود را با کیفیت بالا و مرغوبیت فوق العاده برای مشتریان ارائه نموده است. با وجود خرید آنلاین انتخاب و خرید برای مشتریان راحت‌تر شده علاوه بر آن مشتریان می‌توانند محصولات بسیار زیادی را در مقایسه با یکدیگر قرار دهند تا متناسب با سایز لپ تاپ بهترین کوله پشتی با جنس مرغوب و اندازه معین و سایر ویژگی‌های گفته شده را بیابند. چند مورد از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین کوله پشتی لپ‌تاپ را به شما معرفی می‌کنیم:

کوله پشتی آلپ

کوله پشتی لپ تاپ با مدل آلپ در فروشگاه تنسر موجود است که جنس آن از پلی استر ضد آب بوده و با وزن ۱۲۹۰ گرم با بیشترین جایگاه‌های مخفی و وجود جیب و زیپ‌های مختلف خدمت شما ارائه می‌شود. این کوله مجهز به کش نگهدارنده است که می‌تواند لپ‌تاپ را محکم نگه دارد و از ایجاد ضربه و آسیب به آن جلوگیری کند. خرید کوله پشتی آلپ در انواع رنگ‌های مشکی، طوسی، قهوه‌ای، سرمه‌ای می باشد.

کوله پشتی روما

خرید کوله پشتی لپ تاپ روما یکی دیگر انتخاب های مناسب در محصولات فروشگاه تنسر است که برای لپ تاپ با سایز ۱۵.۶ اینچ تولید شده، این کوله پشتی از جنس پارچه وارداتی است و قابلیت مخفی کردن بندها در آن وجود دارد. این مدل از کوله پشتی لپ ‌تاپ مجهز به حباب جهت محافظت از لپ‌ تاپ است و همچنین در رنگ‌های مختلف برای انواع سلیقه‌ها تولید و روانه بازار شده این رنگ‌ها شامل صورتی، طوسی، آبی، قهوه‌ای، مشکی، سرمه‌ای، سبز، قرمز و غیره می‌شود.

کوله پشتی راکی

یکی از کوله پشتی‌های پرطرفدار و پرفروش فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر، کوله پشتی راکی است. این مدل کوله پشتی دارای وزن ۱۰۸۰ گرم با بیشترین محفظه و جیب یکی از جادارترین کوله پشتی‌ها محسوب می‌شود. این کوله پشتی برای لپ‌تاپ‌ها با سایز ۱۵.۶ اینچ تهیه شده و در انواع رنگ‌های زرشکی، مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای به فروش می‌رسد. جنس آن از پلی استر وارداتی و چرم مصنوعی است که جذابیت فوق العاده‌ای ایجاد کرده و در میان خانم‌ها و آقایان طرفداران ویژه خود را به دست آورده است.

کوله پشتی نووا

محبوب‌ترین کوله پشتی در فروشگاه تنسر خرید کوله پشتی نووا است که با کمترین وزن و با پارچه وارداتی تولید شده است. وزن آن ۸۷۰ گرم بوده، جهت لپ‌تاپ‌های سایز ۱۷ تولید شده، بسیار جادار و با کیفیت، با قابلیت‌های ضد آب خدمت مشتریان ارائه می‌شود. این کوله پشتی برای انواع سلیقه‌ها در رنگ‌های آبی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، مشکی، طوسی، بنفش و زرشکی به فروش می‌رسد.

جهت اطلاع از مشخصات انواع کوله پشتی‌های لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت هر یک از آنها به فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر مراجعه نمایید.

جمع‌بندی

دستگاه‌های دیجیتال مثل لپ ‌تاپ بسیار حساس، با اهمیت و گران قیمت هستند بنابراین باید همواره مراقب آنها باشید. یکی از بهترین راه‌های مراقبت از لپ تاپ خرید کیف یا کوله پشتی برای آن است. با خرید یک کوله پشتی لپ ‌تاپ با کیفیت و جنس خوب خیالتان از بابت حمل و جابجایی لپ ‌تاپ بدون هیچگونه آسیب و ضربه راحت خواهد بود. کوله پشتی لپ تاپ ویژگی‌ها و مزایای خاصی دارد که در این مطلب با آن‌ها آشنا شدید و می‌دانید که هنگام خرید آن چه مواردی را باید مورد توجه قرار دهید.

با مراجعه به فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین کوله پشتی لپ‌تاپ را با جنس مرغوب و قیمت مناسب خریداری کنید.

source

توسط