تمرکز روی رانندگی در جاده به این سوزوکی اجازه میدهد تا قابلیتهای بلوک جدید 999 سیسی K5 خود را معرفی کند. اگرچه هنوز هیچ عدد و رقمی درباره خروجی پیشرانه این موتورسیکلت منتشر نشده است، ولی اگر GSX-S1000GT را بهعنوان مدل راهنما در نظر بگیریم، انتظار داریم این محصول نیز چیزی حدود 152 اسببخار در 11 هزار دور دقیقه و 106 نیوتنمتر گشتاور در 9250 دور در دقیقه فراهم کند.
بیشک خاصترین جلوه فنی این محصول سیستم تعلیق نیمه فعال الکترونیکی سوزوکی (SAES) آن است که در چهار حالت حرکتی کنترلشده تنظیم شده است؛ یعنی حالتهای H (سخت)، M (متوسط)، S (ملایم) و U (حالت سفارشی). این حالتهای رانندگی به طور خودکار، وضعیت حرکت موتورسیکلت را مطابق با شرایط سواری تنظیم میکنند.
همچنین برای اولینبار است که شرکت از سیستم تثبیتکننده تطبیقی جاده موسوم به SRAS در این کلاس از موتورسیکلتهای خود استفاده میکند. سیستمی که به طور یکپارچه روی تنظیم حرکت روی سطوح مختلف مانند سنگفرش و یا جادههای ناهموار نظارت میکند و درحقیقت ضربهها را بهتر و دقیقتر جذب میکند.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
source