در طول یک دهه اخیر مرز بین دنیای بازی‌های ویدئویی و آثار سینمایی به نازکی یک تار مو تبدیل شده. بطوری که بازی‌های بسیاری با اقتباس از دنیای سینما برای موبایل و سایر پلتفرم‌ها ساخته شده‌اند که The Walking Dead: All-Stars یکی از جدیدترین آن‌هاست. دنیای سینمایی The Walking Dead یکی از محبوب‌ترین سریال‌هایی است که براساس زامبی‌ها و اتفاقات آن پیش می‌رود. ما تاکنون بازی‌های بسیاری از دنیای سینمایی مردگان متحرک داشته‌ایم که واقعا دوست داشتنی بودند. حال نوبت به بازی The Walking Dead: All-Stars رسیده تا خودش را نشان دهد و پتانسیل‌هایش را به تصویر بکشد.

The Walking Dead: All-Stars توسط استودیوی کره‌ای Com2uS Holdings ساخته شده. استودیویی که پیش‌تر سابقه ساخت عناوین دیگری از فرنچایز مردگان متحرک مانند The Walking Dead: Survivors و The Walking Dead: Road to Survival را نیز در کارنامه‌اش ثبت کرده است. این استودیو یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای موبایلی است و به همین دلیل؛ می‌توان از آی‌پی جدید آن‌ها انتظارات بسیار بالایی داشت. همچنین بازی موبایلی The Walking Dead: All-Stars در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و صفت یک بازی استراتژیک – نقش آفرینی را به دنبال می‌کشید.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Viking Rise؛ یکی از بهترین عناوین استراتژیک موبایلیشاهکاری دیگر از سازندگان بازی Lord Mobiles
معرفی بازی Viking Rise؛ یکی از بهترین عناوین استراتژیک موبایلی

استودیوی Com2uS Holdings؛ برخلاف بسیاری از بازی‌سازهای موبایلی؛ اهمیت ویژه‌ای به بخش داستانی بازی‌هایش قائل است. به همین دلیل می‌توان انتظار رو به رو شدن با داستانی جذاب را در بازی The Walking Dead: All-Stars داشت. داستان این بازی اگرچه وفادار به سریال The Walking Dead است، اما با این‌حال تفاوت‌هایی با آن دارد که باعث شده‌اند تا تجربه کلی این بازی رضایت بخش و دوست داشتنی باشد. همچنین حضور کاراکترهای مختلف از دنیای مردگان متحرک در The Walking Dead: All-Stars؛ باعث شده است تا این بازی جذابیتش را حفظ کند.

در بخش گیم‌پلی باید گفت که The Walking Dead: All-Stars موفق شده تا نمایشی خوب را به مخاطب ارائه کند. گیم‌پلی این بازی مجموعه‌ای از اتفاقات مختلف است که حس اکشن بازی را حفظ کرده‌اند. هسته اصلی این بازی در جمع‌کردن هیروها و ارتقای آن‌هاست. The Walking Dead: All-Stars یک بازی آنلاین است و شما باید در دنیای این بازی آنلاین؛ با سایر پلیرها رقابت کنید. البته باید توجه نیز داشته باشید که در دنیای این بازی موبایلی هیچ چیزی قابل‌ پیش‌بینی نیست و شما باید خودتان را برای رو به رو شدن با هرچیزی آماده کنید.

source

توسط