صفحه اصلی – رپورتاژ آگهی – تمدید گارانتی چیست و چه مزایایی دارد؟
ما در نمایندگی ال جی در تهران با طراحی و اجرای ضمانتنامه محصولات ال جی (گلدیران)، ارائه خدمات برتر و جلب رضایت مشتریان گلدیران را جزو اصول اساسی خطمشی گلدیران قرار دادهایم.
معمولا داشتن ضمانت برای مشتریان از ضروریات محسوب میشود چون شامل اطلاعاتی در مورد شرایط تولیدکننده پس از فروش محصول است. این اطلاعات معمولاً مواردی مانند تعمیرگاههای مجاز برای تعمیر محصول پس از خرابی و مشاوره برای تهیه قطعات خاص را پوشش میدهد. برخی از ضمانتنامهها همچنین شامل این مورد میشوند که شرکت میتواند چه کالاهایی را تحت چه شرایطی تعمیر کند. ضمانتنامهها باید شامل بازه زمانی مربوط به مدت زمانی باشند که مشتری در آن بازه بتواند از پیشنهادات موجود در گارانتی استفاده یا از شرکت مشتریان گلدیران مشاوره دریافت کند. آگاهی از خدمات پس از فروش ال جی بهویژه برای مشتریانی که اقلام گرانقیمتی مانند یخچال یا تلویزیون LG خریداری کردهاند، حیاتی است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت مشتریان گلدیران به شماره تلفن 02184733 تماس حاصل فرمایید.
گارانتی محصول، تضمینی است در چارچوب پارامترهای یک توافقنامه قانونی که اگر محصولی معیوب باشد، بتوان آن را بدون صرف هزینه یا با کمترین حد هزینه برای خریدار، تعمیر کرد. گارانتی در واقع، ضمانت مستند تولیدکننده محصول یا ارائهدهنده خدمات است که کیفیت آن را به مشتری وعده داده است. ضمانتنامهها تا زمانی که گارانتی در شرایط آن قید شده باشد، برای مدت زمان معینی، خدمات پس از فروش، پشتیبانی، تعمیرات و اصلاح مشکلات را به مشتریان تضمین میدهند. نمونههای زیادی از ضمانتنامهها، بسته به نوع محصولی که مصرفکننده خریداری میکند، وجود دارد. ما در نمایندگی ال جی در تهران، معتبرترین گارانتی محصولات ال جی (گلدیران) را به مشتریان ارائه میکنیم که شامل خدمات پس از فروش ال جی، تعمیرات و مشاوره آنلاین و حضوری است.
اکثر مشتریان ما در نمایندگی ال جی در تهران (گلدیران)، محصولاتی را که دارای گارانتی هستند، ترجیح میدهند چون در صورت خرابی محصول میتوانند از خدمات پس از فروش گلدیران بهرهمند شوند. فروشندگان یا بازرگانانی که ضمانتنامه معتبر ارائه میدهند در واقع به مشتری نشان میدهند که از عملکرد و کیفیت محصول خود اطمینان دارند و تا حد امکان، پاسخگوی نیازهای مشتری پس از فروش محصول خواهند بود. این اطمینان، خیال مشتری را راحت میکند و باعث میشود در خرید خود احساس امنیت داشتهباشد. همچنین، رابطه خوبی بین مشتری و فروشنده ایجاد میکند، چون مشتری از اینکه فروشنده برای توضیح و ارائه خدمات پس از فروش، زمان و مهارت کافی را صرف کرده است، رضایت دارد. البته توجه داشتهباشید که اگرچه ضمانتنامهها نشانه تعهد فروشندگان است، اما همیشه به این معنا نیستند که محصول یا برند، مطابق با تقاضای مشتری عمل کند. بههمین دلیل، بررسی دقیق شرایط و چارچوب زمانی گارانتی محصول بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت گلدیران به آدرس https://cs.goldiran.ir/ مراجعه کنید.
معمولا یکی از دغدغههای خریداران ما در نمایندگی ال جی در تهران، فهرست خدمات پس از فروش ال جی (گلدیران) و هزینه تعمیرات احتمالی محصولات است. در این موارد ما به مدت زمان گارانتی اشاره میکنیم و به سوالات مشتریان در خصوص خدمات پس از فروش حضوری و آنلاین پاسخ میدهیم. البته واضح است که هرچه بیشتر از لوازم خانگی استفاده کنید، در معرض خطر تعمیرات بیشتری قرار خواهید گرفت اما داشتن گارانتی باعث صرفهجویی در هزینه درازمدت میشود. در هرصورت، مهمترین جنبه و هدف گارانتی محصولات LG، آرامش خاطر مشتریان گلدیران است. این آرامش خاطر، به مالکان اطمینان میدهد که هرگونه تعمیرات مورد نیاز تحت پوشش خدمات پس از فروش گلدیران قرار خواهد گرفت.
گارانتی، نوعی قرارداد خدماتی است که به تعمیر وسایل یا سیستمهای معیوب کمک میکند و اغلب پیچیدهتر از آن چیزی است که بهنظر میرسد. در واقع، گارانتی محصولات ال جی، تعهدی است که در آن شرکت مشتریان گلدیران متعهد میشود در صورت نقص، خرابی یا شکستن دستگاه یا سیستم تحت پوشش، سرویس خاصی را ارائه دهد. اما چگونه بفهمیم که دستگاه هنوز تحت گارانتی است یا نه؟
مهم نیست که لوازم خانگی شما از چه برندی هستند یا چقدر از آنها مراقبت میکنید، چون در هرحال، ممکن است زمانی خراب شوند. بهیاد داشتهباشید که اگر زمانی که دستگاه شما تحت گارانتی است، خودتان اقدام به تعمیر آن کنید، ممکن است گارانتی آن باطل شود و نتوانید از گارانتی دستگاه برای پوشش هزینه تعمیرات بعدی استفاده کنید. ما در نمایندگی ال جی در تهران به مشتریانمان توصیه میکنیم برای اطلاع از اعتبار گارانتی، موارد زیر را مدنظر قرار دهند:
نتیجهگیری
ما در نمایندگی ال جی در تهران، خود را موظف میدانیم که اطلاعات دقیق مرتبط با خدمات پس از فروش ال جی و پشتیبانی در زمینه تعمیر محصولات و پاسخگویی به مشتریان را در اختیار کاربران گلدیران قرار دهیم. در این زمینه، توجه به مزایای تمدید گارانتی، داشتن ضمانتنامه معتبر و روش اطلاع از اعتبار گارانتی، بسیار مهم و ضروری است. شما میتوانید درصورت نیاز به خدمات پس از فروش گلدیران با شماره تماس 02184733 ارتباط برقرار کنید و یا وارد وبسایت گلدیران به آدرس https://cs.goldiran.ir/ شوید و اطلاعات موردنیازتان را دریافت نمایید.
اگر از جمله افرادی هستید که به تنوع رنگ در منزل خود علاقه دارید احتمالاً از…
درست قبل از نمایشگاه ایفا (IFA) 2022، ال جی از یک مانیتور گیمینگ پرچمدار جدید و یک…
کمپانی ال جی که در ساخت لوازم خانگی پیشرو محسوب می شود، تلویزیونی را ساخته که…
کمپانی کرهای LG پیشرو در ساخت تلویزیونهای اولد و عرضه آنها به بازار است….
به گفته محققان بیمار HIV که از پیوند سلولهای بنیادی کمک گرفته بود، حالا چهار سال پس…
یک دستگاه پوشیدنی هوشمند که توسط پژوهشگران آمریکایی ابداع شده است، میزان…
همراه اول تندیس سیمین جشنواره ملی «صنعت سلامت محور» را دریافت کرد و بابت…
نسخهی جدید بینگ که صرفاً برای دسکتاپ در دسترس بود، هماکنون روی گوشیهای…
مایکروسافت فرصت یافته تا در دفاع از خرید یکی از شرکتهای بزرگ سازنده…
یک گردنبند جدید هوشمند، به زودی برای ترک کردن، به کمک سیگاریها میآید.
ما در نمایندگی ال جی در تهران با طراحی و اجرای ضمانتنامه محصولات ال جی…
هرچند شاید عجیب به نظر برسد اما اگر شما هم از کسانی هستید که تا به حال به این…
به گفته محققان بیمار HIV که از پیوند سلولهای بنیادی کمک گرفته بود، حالا چهار…
گردهمایی سالانه نمایندگان برترمانیتور توسط شرکت بهین تکنولوژی در 29 بهمن …
بازیکن آماتوری که این کار را انجام داده، با کمک یک نرمافزار آسیبپذیری هوش…
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به پایگاه خبری کلیک است. انتشار مطالب با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت ۱۴۰۰