خودروسازی زامیاد طی بخشنامه‌ای قیمت جدید محصولات خود را همراه با افزایش قابل توجه اعلام کرد.
این قیمت‌ها ویژه آذرماه بوده و برای حواله‌های سه ماهه سوم سال اعمال خواهد شد:
طبق تجربه‌های قبلی، محصولات تجاری همواره سردمدار موج جدید افزایش قیمت خودروها در کارخانه بوده‌اند. با توجه به وضعیت تورم در فضای اقتصادی کشور و همچنین افزایش آرام نرخ دلار نیمایی، بعد از زامیاد بایستی منتظر اعلام افزایش قیمت در سایر خودروسازان دولتی باشیم.
DoctoR
میدونستید تاپ اسپید کارون ۹۰ کیلومتره؟😂
DoctoR
https://carnewschina.com/2022/11/08/baw-calorie-8300-usd-pickup-truck-production-started-in-china/
این رو قبلا گذاشتم ولی دوباره بذارم بی لطف نیست
AHMADREZA
به نسبت قیمتش خوبه اما چرخهاش خیلی کوچیکه به نسبت ابعادش باعث شده نمای بغلش زشت بشه
البته من بیشتر تبلیغات پایینش برام جذاب بود 😀
علیhosseini
مگه قرار نبود توقف تولید بشه نیسان؟ازچند سال پیش؟!سازمان استاندارد تیبا پراید سمند و ۴۰۵ که ازاین امکانات بیشتری داشتن توقف تولید کرد ولی اینو نه حداقل ۲تاایربگ داشتن این که هیچی؟!
NAVID۰۰۹۸
هنوز منتظر ارزانی و واردات هستید ؟؟؟!
اگر نیستید که هیچی !
اگر هستید یه زیرانداز بندازید زیر پاتون علف سبز شد کمر درد نگیرید !
هنوز تا عید چند ماهی مونده ، پس این قیمت‌ها هم هنوز ارزان به حساب میاد !
علیhosseini
سلام،ببخشید پیش بینیتون چیه؟
NAVID۰۰۹۸
پیش‌بینی چیه دیگه !!!
تا حالا شده چیزی ارزون بشه یا حتی برای مدتی کوتاه ثابت بمونه !
ایران میشه محصول مشترک کوبا افغانستان کره‌شمالی که همه زیر پرچم چین دولا راست میشیم !
علی جردن
بجای برقی کردن خودروهای شخصی (که ۹۰٪ جهت لذت بردن از سواری هندلینگ) توسط اشخاص خریداری می شن، قانون منع فروش خودروهای عمومی بنزینی (تاکسی-انواع کامیونت و کامیون-انواع وانت- موتورسیکلت-اتوبوس و مینی بوس- ون) تمام برقی بشن قول می دم ۵۰درصد هوا تمیزتر ازین می شه تو یکسال
AMANTE
۴۴۳ میلیون تومن برای ماشینی که زیر ساخت اش برای دهه ۸۰ میلادی هست.
تقریبا با دلار امروز ۱۳۰۰۰ هزار دلار میشه که در بازار جهانی فقط وانت های دست دوم میتونی بخری ولی در بازار چین میتونی وانت صفر با کلی امکانات قابل قبول بخری که چند تا شون هم ایران حضور دارن ولی میلیاردی قیمت دارن.
علیhosseini
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت عوامل سایت پدال بخصوص آقای اشتری.
آقای اشتری اگه میشه از تاریخچه نیسان آبی رو از ابتدا تا الآن که پادراپلاس شده لطفا بصورت یک مقاله کارکنید،چون هرچی گشتم چیزی پیدانکردم تو اینترنت،مثلا تو نسل سوم جونیور یک پیشرانه ۶ سیلندر ارائه شده که در هیچ سایتی بنده مشخصات این انجینو پیدانکردم یا در شرکت زامیاد نسخه ای از نیسان تولید شده بود که ۳.۸ تن قابلیت بارگیری داشته که اصلا نام و مشخصاتشو ندیدم ولی خب الآن توان حملش ۲تن و ۹۰ کیلو هست یا حتی نسخه های مختلف نیسان ابی توسط زامیاد که تااخر دهه هفتاد مثلا موتوراش ساخت نیسان بودن یا شوکا دودیفرانسیل یا حتی نسخه های دوکابین و دودیفرانسیل این وانت ها نسخه های خاصی که درکشور درواقع تیونینگ کردن و رفتار راننده ها بااین فسیل که چگونه ان را تقویت میکنند و اضافه بار میزنن،اگه بشه یک مقاله واقعا جامع در مورد این فسیل شرکت زامیاد نوشته بشه خوب هست از ۳ نسل اول جونیور تا شوکا،،پادرا،پادراپلاس و کارون و پادراپلاس،البته اگر کمی صبرکنید تا نسخه لانگ و ۶ چرخ پادرا معرفی بشه و زامیاد صحرا و موتورهای جدید زامیاد هم معرفی بشه بعد تاریخچه رو بگید بهتره.درواقع تاریخچه تمام وانت های زامیاد.احتمالا تااخر سال معرفی بشن
علیhosseini
مثلا میگن پادراپلاس همون نیسان ابی هست فقط اتاق جلوش فرق میکنه بقیش همون نیسان ابی است پس چرا بعضیا میگن فاصله محوری و اندازه اتاقش از نیسان بیشتره؟!
علی hosseini
یا مثلا میگن که نیسان دیزلی موتورش توربو هست ایا واقuا توربودیزل هست یا خیر چون بعضیا میگن هست بعضیا میگن نیست
حسن
اینکه قیمتش فضایی هست. شکی درش نیست. ولی شما یه وانت بیار که بتونه ۲ تن رو حمل کنه با این قیمت . من جایزه میدم. تو پست نیسان جونیور همه تاکید کردن که اگر کیفیت اتاقش بهبود پیدا کنه . جهت حمل بار بدک نیست. ولی نه واسه لایی کشیدن و ….
حسام
همون پادرا پلاس جایگزین مناسبی برای نیسان وانت هست چون فقط اتاق تغییر کرده با آغاز تولید پادرا پلاس اگر نیسان آبی از خط تولید خارج میشد و این با همون قیمت قبلی جایگزین میشد بازار موفق و خوبی داشت ولی خب متاسفانه ایران خودرو به دلیل عدم وجود رقیب سوده ترین راه حل رو دنبال می کنه
یوسف
واقعا آشغال های زامیاد این قیمت نمیارزن…..حیف پول که میدن جای این آشغال
aMiRsHaYaN
وای شهرداری محلمون یه کارون خریده هر سری میبینم می‌خوام بالا بیارم
حتی این قالپاق های تصویرم ندارن..
یعنی رینگ نیسان آبی رسما
Ali
شرکت های ایران خودرو و سایپا باعث بدبختی مملکت وملت هستن باید تعطیل بشن .این چه وضعش هست هرروز قیمت ها رو افزایش میدن با خودروهای بونجول ولی بی کیفیتشون باید بساتشون از این مملکت جمع بشه .پدر ملت رو درآوردن.حداکثر قیمت ماشین های این دو شرکت در مقایسه با کیفیت خودرو های خارجی حدودا ۱۰۰الی ۱۵۰میلیون هست .خودتان قضاوت کنید
چرا کسی اینها رو کنترل نمی کنه. بیشترین نارضایتی ملت از همین دوشرکت خودرو ساز هست .به داد ملت برسید .
احسان
پدال جان سر شبی میایم دوتا مقاله علمی بخونیم تورو خدا اگه داخلی ها و چینی هارم پوشش میدی لااقل این زامیاد رو برای ماها ارفاق قائل شو….حالم بد میشه اصلا اسمش رو میشنوم؛ممنون
(Saeed (peugeot
اولا نیسان خودروی جدا ناپذیر حمل و نقل ایران هستش ….. مثل کامیون بنز تک ( نارنجی ها ) که مهندسان ایران خودرو دیزل میگن تولید میشه ؛ چون جایگزینی نیست براش ، که با اون قیمت ، و اون اصطحلاک و دوام ، تو معدن و جاده کار کنه ؛ با این شرایط ایران و قیمت ارز بنز آکسور که یک راننده نمیتونه با قیمت فضایی بخره ببره تو معدن ؛ یه چیزیش هم خراب شه کلی مکافات ….
نیسان هم دقیقا همینه ، پادرا پلاس شده ،چون هم قشنگ تره ؛ هم راحت تره ، هم اینکه فک کنم تو تصادف بهتر از نیسان آبی باشه با اون فرمان تو سینه راننده ، ولی موتور و شاسی همون نیسان هست ، فقط ای کاش این موتور و یه مقدار ارتقا بدن ، هرچند خیلی الان باهاش سرعتی هم میرن ؛
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط techkhabari