حمایت مالی شد
گرایش های بزرگ در استراتژی نیروی کار، فرهنگ و فناوری.
در ارتباط با Genesys
روندهای عمده ای مانند تأثیر کووید-19 بر تسریع تجارت دیجیتال، کار از راه دور و ترکیبی، و تغییر انتظارات کارکنان که منجر به "استعفای بزرگ" می شود، تأثیرات عمیقی بر استراتژی های نیروی کار در مراکز تماس در سراسر جهان دارد. در واقع، به‌عنوان صنعتی که به حجم بالایی از کارمندان، اغلب در موقعیت‌های دستمزد ساعتی نیاز دارد، و با نقش‌هایی که به طور فزاینده‌ای توسط فناوری فعال می‌شوند، می‌توان بحث کرد که تجربه مشتری (CX) راه حلی برای درک بسیاری از روندهای مخرب در سطح جهانی است. نیروی کار
این گزارش با عنوان «تجربه مشتری و آینده کاری» به بررسی نحوه ارزیابی مجدد نیروی کار و فرآیندهای CX سازمان‌ها در سراسر جهان در دوران پس از همه‌گیری می‌پردازد. بر اساس نظرسنجی از 800 مدیر اجرایی و مجموعه ای از مصاحبه های کارشناسان، این گزارش شامل یافته های کلیدی زیر است:
دانلود گزارش کامل.
این محتوا توسط Insights، بازوی محتوای سفارشی MIT Technology Review تولید شده است. این توسط هیات تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.
پیشنهادهای ویژه، داستان های برتر، رویدادهای آینده و موارد دیگر را کشف کنید.
از اینکه ایمیل خود را ثبت کردید، متشکریم!
به نظر می رسد مشکلی پیش آمده است.
ما در ذخیره تنظیمات برگزیده شما با مشکل روبرو هستیم. سعی کنید این صفحه را بازخوانی کنید و یک بار دیگر آنها را به روز کنید. اگر همچنان این پیام را دریافت می‌کنید، با فهرستی از خبرنامه‌هایی که می‌خواهید دریافت کنید، با ما از طریق customer-service@technologyreview.com تماس بگیرید.
گزارش‌های عمیق ما نشان می‌دهد که در حال حاضر چه خبر است تا شما را برای اتفاقات بعدی آماده کند.
اشتراک در برای حمایت از روزنامه نگاری ما
© 2022 بررسی فناوری MIT

source

توسط techkhabari