حمایت مالی شد
موسسات مالی بر روی فناوری‌های دیجیتال و ابر تمرکز می‌کنند تا در میان رقابت شدید، تقاضای در حال تغییر مصرف‌کننده را برآورده کنند.
در ارتباط با UBS
از زمانی که اولین دستگاه خودپرداز در سال 1967 نصب شد و صرافی نزدک نیویورک در سال 1971 تجارت دیجیتال را آغاز کرد، صنعت خدمات مالی پیشرو در نوآوری های تکنولوژیکی بوده است. اما برای دهه‌ها، فناوری به عنوان یک کار پشتیبان باقی ماند و به معامله‌گران و مدیرانی که این کار را انجام می‌دادند، خدمات رسانی می‌کرد.
با این حال، امروزه فناوری به بالای فهرست اولویت‌های مؤسسات مالی تبدیل شده است، زیرا مشتریان تجارب دیجیتالی یکپارچه را می‌خواهند و قانون‌گذاران نیاز به دسترسی مداوم به داده‌های صنعت دارند. رهبران فناوری و تیم‌های آنها که می‌توانند این انتظارات را برآورده کنند، به برخی از پرتقاضاترین کارمندان برای بیمه‌گران، بانک‌ها و مدیران دارایی تبدیل شده‌اند.
مایک دارگان، مدیر ارشد گروه دیجیتال و اطلاعات و عضو هیئت اجرایی UBS می‌گوید: «تکنولوژی اکنون [درباره] نحوه تجربه مشتریان ما از بانک است، چه از طریق یک برنامه یا خدمات دیجیتال باشد. "به عنوان یک نتیجه طبیعی، فناوری اکنون بخشی جدایی ناپذیر از تجارت ما است – این یک صندلی پشت میز است و بخشی از استراتژی شرکت ما است."
پشتوانه گذار بخش خدمات مالی به صنعت داده و خدمات "بر اساس تقاضا" – که در آن شرکت ها در صورت نیاز به ارائه دهندگان متخصص برای ذخیره سازی و زیرساخت ها پرداخت می کنند – رایانش ابری است. این متخصصان اغلب بازوهای خدمات ابری مایکروسافت، گوگل و آمازون هستند. فقط چنین شرکت‌های فناوری، با شبکه‌های جهانی مراکز داده غول‌پیکر، ظرفیت محاسباتی کافی برای پاسخگویی به تقاضاهای روزافزون صنعت مالی دارند.
اسکات گاتری، معاون اجرایی Microsoft Cloud + AI می‌گوید: «اگر به تمام الزامات جدید بانک‌های مرکزی، دولت‌ها یا حتی سرمایه‌گذاران نگاه کنید، شرکت‌های خدمات مالی ظرفیت ذخیره‌سازی داده‌ها برای پاسخگویی به نیازها را ندارند. گروه.
زمانی که بانک ها در دهه 1970 فناوری را پذیرفتند، زیرساخت های خود را توسعه دادند و اغلب سرورها را در مراکز داده خود نصب کردند. سیستم سنتی زمانی که تقاضای محاسباتی نسبتاً یکنواخت بود به خوبی کار می کرد. اما در دوره‌های نوسان شدید بازار که تقاضا برای توان محاسباتی افزایش می‌یابد، بانک‌ها باید اطمینان حاصل می‌کردند که ظرفیت مازاد همچنان در حال رشد است، حتی اگر در بیشتر مواقع اضافی بود.
دارگان با اشاره به این ایده که اگر تقاضای یک بانک برای قدرت محاسباتی از سطح نرمال خود فراتر رود، شرکای ابری آن می‌توانند فوراً ظرفیت اضافی را فراهم کنند و فقط برای مدت زمانی که هست شارژ کنند، می‌گوید: «ما اغلب در مورد ماهیت قابل انعطاف و انفجاری ابر صحبت می‌کنیم. استفاده می شود. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه می شود، بلکه انتشار کربن را نیز کاهش می دهد زیرا ظرفیت اضافی برای کل صنعت در سطح ارائه دهندگان خدمات ابری جمع می شود، نه اینکه توسط هر شرکت حفظ شود. قابلیت اطمینان و زمان به کار نیز بهبود می یابد، زیرا ارائه دهندگان ابری دارگان می‌گوید که UBS به بیش از 99.999% یا ششمین سیگما در سراسر دارایی خود دست می‌یابد که تا حدی ناشی از انتقال به ابر است.
ارائه دهندگان فضای ابری فقط فضای ذخیره سازی و زیرساخت ارائه نمی دهند، بلکه پلتفرم ها و ابزارهایی را نیز ارائه می دهند که از طریق آنها می توان برنامه ها و خدمات را توسعه داد. از زمانی که Dargan در سال 2016 به UBS پیوست، تیم‌های فناوری آن از استفاده از 50 ابزار توسعه مختلف به تنها یک سرویس مبتنی بر ابر که راه‌اندازی کردند، به نام UBS DevCloud تغییر مکان دادند. مهندسان نرم‌افزار UBS از طریق این اکوسیستم باز، که بر روی ابر عمومی ساخته شده است، تجربه‌ای بی‌نظیر برای توسعه، آزمایش و انتشار کد در یک ابزار واحد دارند که به آنها امکان می‌دهد محصولات را به سرعت راه‌اندازی کنند و اغلب آنها را به‌روزرسانی کنند.
Cloud همچنین به شرکت‌های خدمات مالی اجازه می‌دهد تا با بهترین برنامه‌های مصرف‌کننده در کلاس خود مطابقت داشته باشند و خدمات استثنایی برای مشتری ایجاد کنند. بهترین برنامه‌های مصرف‌کننده در کلاسی که شما هر روز استفاده می‌کنید دقیقاً می‌دانند روی چه چیزی کلیک می‌کنید و روی چه چیزی کلیک نمی‌کنید و دقیقاً موتورهای توصیه آن‌ها چه کار می‌کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند ویژگی های خود را به سرعت بهبود بخشند. درگان می‌گوید: استفاده از همین روش در صنعت ما می‌تواند برای مشتریان ما تغییر کند. گاتری می‌گوید، چنین تمایلی برای بهبود خدمات مشتری، اغلب در میان رقابت رقبای دیجیتالی استارت‌آپ، یکی از محرک‌های اصلی در پذیرش خدمات مالی از رایانش ابری بود. شرکت‌های خدمات مالی که می‌خواهند خدمات دیجیتالی تلفن همراه یا آنلاین را به مصرف‌کنندگان [ارائه کنند] منبع اولیه انتقال به ابر بود.
برای صنعتی که پیشگام کاربرد گسترده محاسبات از طریق زیرساخت های داخلی بود، تغییر نسل شرکت های خدمات مالی به فضای ابری یک تغییر نسلی قابل توجه است. که طبیعتاً به درجه ای از احتیاط منجر می شود.
گاتری می‌گوید: «Finance اغلب پیچیده‌ترین تیم‌های زیرساختی را در بین هر صنعت دارد، بنابراین واکنش [به انتقال به فضای ابری] اغلب این بود که «مطمئن هستم که شرکت‌های اولیه ما باید بهتر از ابر باشد».
برای جلب اعتماد، گذار تدریجی است. وقتی مایکروسافت به مشتری در انتقال ابر کمک می‌کند، گاتری می‌گوید که این شرکت بخش اولیه پروژه را صرف ساختن «نرده‌های محافظ» می‌کند تا اطمینان حاصل شود که امنیت وجود دارد و کد فقط در دامنه‌های خاص قابل استقرار است. او می‌گوید: «اگر از قبل برای درست کردن آن وقت صرف کنید، پس از آن می‌توانید هر روز سریع‌تر پیش بروید.
در سال 2016، زمانی که دارگان به UBS پیوست، بین یک دهم تا یک پنجم خدمات آن در فضای ابری بود. او و تیمش با انتقال بیش از 1000 برنامه، این میزان را به نصف افزایش داده‌اند. او می گوید که هدف انتقال دو سوم برنامه ها به فضای ابری است.
یک رویکرد مرحله‌ای مشابه را می‌توان برای اتخاذ روش‌های چابک کار به کار برد، که در آن محصولات اسکلت به سرعت سرتاسر ساخته می‌شوند، سپس برای کاربران منتشر می‌شوند تا بازخوردی را کسب کنند که از توسعه آینده خبر می‌دهد. دسترسی به ابزارهای توسعه‌دهنده مبتنی بر ابر – مجموعه‌ای از شیوه‌هایی که توسعه نرم‌افزار و عملیات فناوری اطلاعات را با هم ترکیب می‌کند – و آزمایش‌های خودکار چنین روش‌هایی را برای شرکت‌های مالی بزرگ ممکن می‌سازد که به طور سنتی هر ویژگی را از قبل مشخص می‌کردند و چرخه‌های انتشار چند ساله را برنامه‌ریزی می‌کردند. . UBS 13000 پرسنل خود را به یک روش چابک یکپارچه برای کار سوق داده است و یک کتاب راهنما، آکادمی و مربیگری داخلی برای کمک به کارکنان در این انتقال ایجاد کرده است.
مانند گاتری، دارگان انتقال تدریجی را با تأکید بر آموزش و آمادگی کافی برای روش های جدید کار توصیه می کند. او می گوید: «تحول دیجیتال باید یک تحول باشد. "این یک انفجار بزرگ نیست."
پذیرش سریع و گسترده خدمات ابری و اهمیت فزاینده فناوری، تقاضا برای نقش‌های فناوری کاملاً جدید، از مهندسان ابر تا متخصصان مهاجرت را ایجاد می‌کند. نتیجه، به گفته دارگان، «جنگی برای استعدادها» است نه فقط بین شرکت‌های خدمات مالی، بلکه هر صنعت دیگری. رقابت بسیار شدید است، زیرا تعداد کمی از نامزدها تجربه لازم را دارند. گاتری موافق است. او می گوید: «پیدا کردن فردی با 10 سال تجربه زیرساخت های ابری امکان پذیر نیست، زیرا برخی از این مناطق حتی 10 سال پیش وجود نداشتند.
برای رسیدگی به شکاف‌های استعداد، هم ارائه‌دهندگان خدمات ابری و هم شرکت‌های خدمات مالی، به‌جای تکیه بر استخدام خارجی، ابتکارات آموزشی داخلی را توسعه داده‌اند. چارچوب مهندسین ممتاز UBS به فن‌آوران اجازه می‌دهد تا با تسلط بر مهارت‌ها، از «گواهی‌نامه» به «همکار» پیشرفت کنند. به گفته دارگان، چنین اعتبارنامه‌هایی ممکن است بیشتر از تبلیغات یا فرصت‌های مدیریت خط ارزش داشته باشند، زیرا نشان می‌دهند که دارنده مهارت‌های کمیاب و بسیار قابل فروش را کسب کرده است.
یکی دیگر از ابزارهای کلیدی جذب و نگهداری ممکن است سرعت انتقال ابر باشد، زیرا مهندسان با تجربه ابری به دنبال فرصت‌هایی برای کار در محیط‌های پیچیده هستند که می‌توانند به سرعت کد را توسعه و منتشر کنند.
انتظارات مشتری برای تجارب دیجیتالی یکپارچه و عزم فین تک ها برای ایجاد بخشی از پای درآمد خدمات مالی احتمالاً پذیرش فناوری و ابزارها و خدمات مبتنی بر ابر را تسریع می کند. برای موفقیت، شرکت ها باید راهی برای توسعه سریع محصولات در فضای ابری، صرفه جویی در هزینه های زیرساخت و جذب بهترین مهندسان با شیوه های کاری پیشرفته بیابند. همه اینها بدون کنار گذاشتن زیرساخت ها، تیم ها و روش هایی که آنها را در وهله اول به پیشگامان دیجیتال تبدیل کرد.
این محتوا توسط Insights، بازوی محتوای سفارشی MIT Technology Review تولید شده است. این توسط هیات تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.
Wallpaper Engine به پناهگاهی برای کاربران چینی مبتکر تبدیل شده است که از آن برای قاچاق محتوای بزرگسالان به عنوان کاغذ دیواری دسکتاپ استفاده می کنند. اما چقدر می تواند دوام بیاورد؟
Renewal Bio با برنامه هایی برای ایجاد جنین های مصنوعی واقع گرایانه که در شیشه ها رشد می کنند، در سفری به افق علم و اخلاق است.
در معیارهای کلیدی، یک تجربه VR پاسخی غیرقابل تشخیص را از افرادی که دوزهای متوسط LSD یا قارچ جادویی مصرف کرده بودند، به همراه داشت.
پایان دادن به همه گیری کووید ممکن است به واکسنی نیاز داشته باشد که در برابر هر گونه سویه جدید محافظت کند. محققان ممکن است راهبردی پیدا کرده باشند که کارساز باشد.
پیشنهادهای ویژه، داستان های برتر، رویدادهای آینده و موارد دیگر را کشف کنید.
از اینکه ایمیل خود را ثبت کردید، متشکریم!
به نظر می رسد مشکلی پیش آمده است.
ما در ذخیره تنظیمات برگزیده شما با مشکل روبرو هستیم. سعی کنید این صفحه را بازخوانی کنید و یک بار دیگر آنها را به روز کنید. اگر همچنان این پیام را دریافت می‌کنید، با فهرستی از خبرنامه‌هایی که می‌خواهید دریافت کنید، با ما از طریق customer-service@technologyreview.com تماس بگیرید.
گزارش‌های عمیق ما نشان می‌دهد که در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد تا شما را برای اتفاقات بعدی آماده کند.
اشتراک در برای حمایت از روزنامه نگاری ما
© 2022 بررسی فناوری MIT

source

توسط techkhabari