حمایت مالی شد
مایک دارگان، مدیر ارشد دیجیتال و اطلاعات UBS می‌گوید سرمایه‌گذاری استراتژیک در افراد، پلتفرم‌ها و فرآیندها منجر به خدمات دیجیتالی عالی می‌شود.
در ارتباط با UBS

از آنجایی که تجارت، خرید و بانکداری بیشتر به صورت آنلاین و از هر کجا انجام می شود، مشتریان به طور فزاینده ای انتظار خدمات دیجیتالی با کیفیت بالا را دارند که نیاز به مراجعه به فروشگاه یا بانک فیزیکی را برطرف می کند.
مایک دارگان، مدیر ارشد گروه دیجیتال و اطلاعات UBS می‌گوید: «مردم از خانه کار می‌کردند، از خانه خرید می‌کردند، از خانه بانکداری می‌کردند، و بیش از هر زمان دیگری از فناوری و دیجیتال آگاه هستند. و اگر به صنعت خدمات مالی نگاه کنید، اکوسیستم دائماً در حال تکامل است، بنابراین هر روز رقابتی‌تر، بازتر، متصل‌تر و مستقل‌تر از موقعیت مکانی می‌شود.»
بانک‌هایی مانند UBS در حال تجربه یک دگرگونی فرهنگی هستند که خود فناوری را به یک پیشنهاد تجاری تبدیل می‌کند. از آنجایی که فناوری اغلب اولین یا تنها رسانه ای است که مشتریان از طریق آن با یک کسب و کار مواجه می شوند، کیفیت تجربه مشتری دیجیتالی کلید ارزشی است که ارائه می دهد. دارگان توضیح می‌دهد که برای تبدیل کردن اولین تجربه دیجیتال به یک متمایزکننده برای یک کسب‌وکار، نیاز به سرمایه‌گذاری استراتژیک و اساسی در فناوری در سراسر سازمان است.
سرمایه گذاری در فناوری به معنای تمرکز هدفمند بر افراد و پلتفرم های پشت تجارب مواجهه با مشتری است، نه فقط ایجاد ویژگی ماه. نقشه راه دارگان با برتری مهندسی آغاز می شود – جذب و حفظ مهندسانی که می خواهند جهت صنعت را شکل دهند.
علاوه بر ارائه فرهنگ فراگیر و فرصت‌هایی برای حل مشکلات مهم دنیای واقعی، شرکت‌هایی که به دنبال بهترین مهندسان هستند، باید پلتفرم‌ها و ابزارهای پیشرفته را برای ایجاد یک تجربه توسعه‌دهنده پیشرو در صنعت فراهم کنند. برای فعال کردن این امر – و همچنین تصور مجدد آنچه که می‌تواند به مشتریان ارائه دهد – UBS سال‌ها سرمایه‌گذاری در به‌روزرسانی سیستم‌های قدیمی به فناوری جدید انجام داده است، با تمرکز بر زیرساخت‌هایی که امکان راه‌اندازی برنامه‌های بومی ابری را در یک پلتفرم بومی ابری فراهم می‌کند.
فرآیندهای داخلی شرکت، اگرچه برای مشتریان نامرئی است، اما سرعت و کیفیت نوآوری دیجیتال را هدایت می کند. در UBS، تمرکز فرآیند شامل آموزش روش‌های چابک است – آموزش کارکنان از تمام حوزه‌های تجاری چگونه از الزامات نوظهور به نتایج با کیفیت بالا در سریع‌ترین زمان ممکن و تکراری برسند.
سرمایه‌گذاری‌های درازمدت کمتر آشکار در آینده فناوری نیز ممکن است از نظر تجاری و تجربه مشتری سودآوری داشته باشد. در حوزه پایداری، UBS با بنیاد نرم‌افزار سبز برای ایجاد استانداردهای نرم‌افزاری و بهترین شیوه‌ها برای کاهش انتشار کربن شریک شده است و هدف خود را صفر کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای در سراسر عملیات خود تا سال 2050 تعیین کرده است.
دارگان می‌گوید: «جهان سریع‌تر، دیجیتال‌تر و بیشتر از گذشته مبتنی بر داده‌ها است، بنابراین مشتریان واقعاً خدماتی را درخواست می‌کنند که ابتدا، در هر زمان و هر مکان، دیجیتالی هستند و مبتنی بر فناوری‌های درجه یک هستند. در واقع، من می‌توانم بگویم فناوری واقعاً همان چیزی است که مشتریان ما هر روز ما را تجربه می‌کنند.»
این قسمت از Business Lab با همکاری UBS تولید شده است.

لورل روما: از بررسی فناوری MIT، من لورل روما هستم و این آزمایشگاه تجاری است، نمایشی که به رهبران کسب‌وکار کمک می‌کند تا فناوری‌های جدیدی را که از آزمایشگاه بیرون می‌آیند و وارد بازار می‌شوند درک کنند. موضوع ما خدمات دیجیتال اول در امور مالی و بانکی است. امروزه هر شرکتی از جمله بانک ها باید یک شرکت فناوری باشد. صنعت مالی به طور مداوم در حال تحول است و مشتریان به طور فزاینده ای خواستار خدمات دیجیتال اول هستند. برای برآوردن این نیازها، اولویت ها به سرمایه گذاری در فناوری، تمرکز بر استخدام و حفظ بهترین استعدادهای فنی تغییر کرده است.

دو کلمه برای شما، برتری مهندسی.

مهمان امروز من مایک دارگان، مدیر ارشد دیجیتال و اطلاعات گروه UBS و یکی از اعضای هیئت اجرایی گروه است. مایک تیم را در زمینه فناوری، املاک و عملیات رهبری می کند.

این پادکست توسط UBS حمایت می شود.
خوش اومدی مایک
مایک دارگان: خیلی ممنون. خیلی خوب است که اینجا هستم.
لورل: بنابراین، UBS بر روی ایجاد تمایز فناوری متمرکز شده است، و به نظر می رسد تحولی در فناوری فرهنگی در داخل شرکت در حال وقوع است. چقدر برای IT مهم است که به معنای واقعی کلمه روی میز بنشیند؟
مایک: اول اینکه اینجا بودن خیلی خوب است، انجام این کار عالی است. من فکر می کنم، اگر یک قدم به عقب برداریم، فناوری واقعاً در استراتژی ما نقش اساسی دارد، این یکی از پنج الزام استراتژیک ما است. البته این یک توانمندساز است، اما ما می‌خواهیم فراتر از آن حرکت کنیم و آن را به یک تمایز تبدیل کنیم. این بدان معناست که فناوری بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار ما است، بنابراین، اگر دوست دارید، یک عامل کلیدی برای ایجاد ارزش است. و برای انجام این کار، باید مطمئن شوید که فناوری آن صندلی را روی میز دارد، بخشی از استراتژی، بخشی از گفتگو، درگیر موضوعات است.
علاوه بر این، می‌توانم بگویم که جهان سریع‌تر، دیجیتال‌تر و بیشتر از گذشته مبتنی بر داده‌ها است، بنابراین مشتریان واقعاً خدماتی را درخواست می‌کنند که ابتدا، در هر زمان و هر مکان، دیجیتالی هستند و مبتنی بر فناوری‌های درجه یک هستند. در واقع، من می‌توانم بگویم فناوری واقعاً همان چیزی است که مشتریان ما هر روز ما را تجربه می‌کنند. در هر صورت، کووید این روند را تسریع کرد. مردم از خانه کار می‌کردند، از خانه خرید می‌کردند، از خانه بانکداری می‌کردند و بیش از هر زمان دیگری به فناوری و دیجیتال تسلط دارند. و اگر به صنعت خدمات مالی نگاه کنید، اکوسیستم دائما در حال تکامل است، بنابراین هر روز رقابتی تر، بازتر، متصل تر و مستقل تر از موقعیت مکانی می شود.
لورل: آن اولویت های فعلی برای شما و تیمتان در سال جاری چیست؟
مایک: اول، ما واقعاً در حال تسریع سرمایه گذاری استراتژیک خود در فناوری هستیم. پس چگونه می‌توانیم فناوری را به یک متمایزکننده تبدیل کنیم؟ با چیزی که ما آن را ارتقاء سطح فناوری می نامیم. این چیزی است که ما روی آن تمرکز کرده ایم. اکنون، فناوری زوایای مختلفی دارد. این که آیا ما به پلتفرم‌هایی فکر می‌کنیم که مشتریان و ایده‌ها را به هم متصل می‌کنند، دوم، ابزارهایی که کارایی و اثربخشی کارکنان و مشاوران خود را بهبود می‌بخشند، یا سوم، در واقع جنبه فرهنگ است، پس چگونه مسئولیت‌پذیری را تقویت کنیم؟ چگونه برتری مهندسی را هدایت کنیم؟
ارتقاء سطح دارای پنج حوزه اصلی تمرکز است. اول، Agile@UBS، دوم، به مقدمه شما، برتری مهندسی، سوم، QBR و نقشه راه دیجیتال، چهارم، اتوماسیون، و در نهایت، فناوری مدرن. بنابراین اجازه دهید هر کدام را به سرعت لمس کنم.
اول، چابک، چگونه ما به یک مدل چابک برای سازمان تحویل حرکت می کنیم. در آغاز ماه آوریل، 10000 همکار به مدل چابک متحد ما، Agile@UBS رفتند، که واقعاً به ما کمک می‌کند سرعت ایده‌ای به نتیجه را افزایش دهیم. تا پایان سال جاری، بنابراین تا پایان سال 2022، انتظار داریم بیش از 20000 کارمند در آن مدل کار کنند. ما یک کتاب بازی، یک آکادمی چابک ایجاد کرده ایم و در حال تبدیل افراد به مدل هستیم.
تعالی مهندسی چیزی است که من واقعاً در مورد آن هیجان زده هستم. برای اینکه واقعاً در ایجاد فناوری متمایزکننده موفق شویم، باید بهترین مهندسان را حفظ کرده و جذب کنیم. بنابراین، ما می‌خواهیم واقعاً بهترین فرهنگ مهندسی را در صنعت ایجاد کنیم و پلتفرم پیشرفته‌ای را برای مهندسین خود فراهم کنیم. ما می خواهیم مهندسان کمتر، اما بهتر و مولدتری داشته باشیم.
بعد QBR و نقشه راه دیجیتال. ما سبد سرمایه گذاری فناوری خود را به روشی بسیار استراتژیک و انعطاف پذیرتر مدیریت می کنیم، بنابراین به صورت فصلی به آن نگاه می کنیم. قبلاً، در سال اول، برخی از پروژه‌های بزرگ را متوقف کرده‌ایم، و QBR واقعاً به‌عنوان انجمنی عمل کرده است تا، در صورت تمایل، درباره مهم‌ترین اهدافی که با استراتژی ما همسو هستند و اطمینان حاصل می‌کنیم که نتایج مکرر و ارزشمندتری ارائه می‌کنیم، توافق کنیم. .
اتوماسیون – فکر می کنم اتوماسیون باید هر کاری باشد که انجام می دهیم، هر چیزی که به آن فکر می کنیم. اگر بخواهید باید در DNA ما و DNA شرکت جاسازی شود. این با روشی که ما فناوری‌های جدید را در سراسر بانک توسعه و توسعه می‌دهیم شروع می‌شود. بنابراین، هر کاری که باید انجام دهیم، خودکار می‌شود، و اگر دوست دارید، هر کاری را که می‌توان تکرار کرد، باید خودکار کنیم. موضوعی که به آن مربوط می شود این است که ما یک مرکز تخصصی داده و تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی جدید معرفی می کنیم، بنابراین ADA و ADA دانشمندان داده و کارشناسان تجزیه و تحلیل را از سرتاسر شرکت گرد هم می آورند تا مطمئن شوند که رویکردی منسجم و گسترده برای شرکت داریم. این موضوعات
و در نهایت، فناوری مدرن، و فناوری مدرن تقریباً بی‌سابقه است، اما بانک آینده این کار را می‌کند، یا از یک دارایی فناوری مدرن ناب استفاده خواهد کرد. باید برای برنامه‌ها مبتنی بر ابر باشد تا انعطاف‌پذیرتر باشیم، بهترین خدمات در کلاس را داشته باشیم. بنابراین، در سال 2021، ما حدود 1000 برنامه را به ابر منتقل کردیم و بیش از 500 برنامه قدیمی را از کار انداختیم. اگر فکر کنم زمانی که من به UBS پیوستم 90٪ مین فریم بودیم، اکنون بیش از 50٪ ابر هستیم.
لورل: و شما چند وقت پیش به UBS پیوستید؟
مایک: من در سال 2016 پیوستم، بنابراین در پنج، شش سال گذشته، ما در آن سفر بوده ایم. بنابراین، واقعاً یک ادامه است، اما با تمرکز و سرعت بیشتر.
لورل: این سرعت بسیار بالایی است. و فقط برای شفاف سازی، QBR ها بررسی های تجاری فصلی هستند.
مایک: آره دقیقا.
لورل: بنابراین، این سرعت بازبینی مداوم سبد فناوری داخلی شما واقعاً به شما کمک می کند تا در مسیر خود بمانید؟
مایک: بنابراین، بخشی از آن اطمینان حاصل می کند که ما روی چیزهای درست تمرکز کرده ایم، چیزهای درست را مرور می کنیم. QBR در هر یک از بخش های تجاری انجام می شود، در GEB نیز انجام می شود. ما مرتباً آنچه را که انجام می‌دهیم، مرور می‌کنیم، نقاط عطف را مرور می‌کنیم، در حال بررسی نتایج هستیم. و فقط مطمئن می‌شود که ما چابک زندگی می‌کنیم و چابک نفس می‌کشیم، زیرا این یکی از ورودی‌هایی است که چگونه به طور کلی چابک رانندگی می‌کنیم.
لورل: بنابراین، با توجه به اینکه چابکی یکی از کلیدهای موفقیت آتی UBS است، نمونه‌های دقیقی از این موضوع چیست و چگونه چابکی به‌طور خاص به پیشروی کمک می‌کند؟
مایک: من می‌توانم بگویم چابک راهی است که ما باید به هر حال کار کنیم. اگر چابک را به دور از برخی از اصطلاحات و غیره و غیره ساده کنید، واقعاً از نیاز به نتیجه می‌رسد تا جایی که ممکن است سریع و تکراری، اما با کیفیت ثابت. بنابراین، من فکر می‌کنم کار چابک به ما امکان می‌دهد تا محصولات را سریع‌تر ایجاد کنیم، و در صورت تمایل، تجربه‌ای مبتنی بر داده و سلف‌سرویس برای مشتریان ایجاد کنیم.
به نظر شما، من فکر می‌کنم دو مثال وجود دارد که احتمالاً می‌توانم به آن اشاره کنم که در آن واقعاً شاهد زنده شدن این موضوع هستید. در پلتفرم بانک سرمایه گذاری ETD، آزمایش را به طور قابل توجهی ساده کرده و زمان تحویل را کاهش داده ایم. آزمایش دستی ما را از ارائه پیشرفت‌های مناسب به پلتفرم کند می‌کرد. با رویکرد چابک، یک غلاف با افراد از تعدادی رشته‌های مختلف، بیش از 3000 تست را خودکار کرد و زمان آزمایش را از 12 روز به تنها یک روز کاهش داد. بنابراین، یک تفاوت بزرگ و بزرگ.
همه برای، در سمت ثروت ما، بنابراین DII، که بینش سرمایه گذاری مستقیم است، این جایی است که ما مستقیماً روی آن کار می کنیم و با بازخورد مشتری کار می کنیم. یک غلاف چابک محتوای سرمایه‌گذاری ما را با پیوند دادن مستقیم آن تحقیقات از دفتر سرمایه‌گذاری اصلی با ایده‌های معاملاتی ارتقا داد، بنابراین ما در پلتفرم تجارت الکترونیکی خود اجرا شدیم. اکنون، این بدان معنی بود که تجربه مشتریان بسیار بهتر بود، بنابراین محتوا به راحتی قابل دسترسی بود، به موقع تر بود، آنها اعلان ها را در هر کانال ارتباطی ترجیحی خود دریافت می کردند. و در واقع، تنها در APAC، شاهد افزایش 10 درصدی در تجارت آنلاین مشتریان و در نتیجه درآمد معاملات آنلاین بودیم. موفقیت بزرگی است، و سپس، واقعاً، با چابکی، سریع‌تر، سریع‌تر، بهتر است.
لورل: مطمئناً قابل اندازه گیری نیز هست.
مایک: دقیقا.
لورل: شما به تاکید شدید بر پرورش فرهنگ مهندسی و فرهنگ تعالی اشاره کردید. برای پیشبرد این هدف چه می‌کنید و تیم‌های فناوری چگونه پاسخ می‌دهند؟
مایک: بدون شک فرهنگ ما در اولویت است و باید باشد. از بسیاری جهات، بانکداری فناوری است، اما فناوری مردم است. بنابراین اول از همه، ما یک فرهنگ عالی داریم. من به این که چه کسی هستیم، چه کسی UBS است و چگونه کار می کنیم افتخار می کنم. اما با این وجود، من فکر می‌کنم چند کار وجود دارد که باید انجام دهیم تا فرهنگ خود را تکامل دهیم، به طوری که یکی، مردم بتوانند رشد و توسعه پیدا کنند، دو، روش‌های جدید کار را تجربه کنند، سه، آنها راحت باشند که هستند، و در واقع، مهمتر از همه، آنها هر روز از کاری که انجام می دهند و با چه کسی کار می کنند، انگیزه و الهام می گیرند. من فکر می‌کنم این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که ما واقعاً بهترین، فراگیرترین فرهنگ مهندسی را که قابل تصور است، امکان‌پذیر، ایجاد و پرورش دهیم و اطمینان حاصل کنیم که مهندسان ما از یک محیط پلت‌فرم پویا پیشرفته برخوردار هستند. ما می خواهیم مهندسان UBS را به عنوان مکانی بشناسند که در آن واقعاً می توانند روی لبه های فناوری کار کنند، به شکل گیری چهره کل صنعت کمک کنند و در واقع حرفه ای داشته باشند که جنبه های مختلف دارد و مشکلات مناسب را حل کند، بنابراین مشکلات دنیای واقعی برای مردم دنیای واقعی
حالا، من فکر می کنم، چگونه به نظر می رسد؟ من فکر می‌کنم مهندسان ما تغییرات را پذیرفته‌اند و در عین حال از چالشی که به همراه دارد آگاه هستند. تغییر می تواند دشوار باشد، اما نتایج واقعاً می توانند جالب و شگفت انگیز باشند. این یک تغییر در فرهنگ و طرز فکر است، یک شبه اتفاق نمی افتد. مردم عادت دارند به روش های خاصی کار کنند و باید یاد بگیرند که به شیوه ای متفاوت کار کنند و چابک تر باشند و از ابزارهای جدید استفاده کنند. این کار زمان بر است، چالش برانگیز است، اما در واقع، ما در حال حاضر شاهد نکات اثباتی واقعاً مثبتی از انتشار DevCloud هستیم، کاری که با چابک انجام می دهیم. اما این یک انتقال است، این یک تغییر برای ما، برای سازمان، برای نحوه کار ما است، بنابراین برخی از جنبه ها دشوار خواهد بود، اما با هدف درست است.
لورل: و شما قبلاً اشاره کردید که آکادمی چابک بخشی از آن است و 20000 کارمند دارد که این کار را انجام می دهند. اکنون، برخی از تیم‌های فناوری ممکن است چابکی را درک کنند، اما نه لزوماً همه، همینطور است که آکادمی چابک فقط بر روی تیم‌های فناوری متمرکز شده است، یا اینکه واقعاً برای همه در شرکت این است که بفهمند چگونه فناوری باعث می‌شود شرکت کارهای مختلف انجام دهد، و برای یک دلیل؟
مایک: سوال خوبی است. Agile فقط برای فناوری نیست، و 20000 نفر اساساً کل سازمان تغییر در UBS هستند، بنابراین هم فناوری و هم افرادی در تجارت و عملکردهایی هستند که با تغییر مرتبط هستند. و باید هر دو طرف باشد. شما صاحبان محصول دارید، دیگران دارید، تیم‌های فناوری دارید، مهندسان را دارید، آزمایش‌کنندگان را دارید، و غیره، و این باید پایان به انتها باشد. خارج از فناوری می توان چابک را در آغوش گرفت. اگر تعریف فوق العاده ساده ای داشته باشید، چگونه می توانید در سریع ترین زمان ممکن از یک نیاز به نتیجه بروید؟ که چابک است. چگونه استند آپ های مناسب را انجام می دهید؟ چگونه افراد را در غلاف‌ها، خدمه‌ها، جریان‌ها، و غیره مناسب قرار می‌دهید؟ اما لازم نیست چابک باشد، می تواند استخدام باشد، می تواند مجموعه ای از چیزهای مختلف باشد.
لورل: شما فرهنگ مهندسی عالی را با بازگشت سرمایه گذاری قابل توجهی برای سرمایه گذاری در فناوری برابر دانسته اید، اما چگونه به مشتریان شما کمک می کند؟ چگونه به تجربه مشتری و مشتری کمک می کند؟
مایک : در نهایت، هر کاری که انجام می‌دهیم برای بهتر کردن UBS، ایجاد تجربه مشتری بهتر و پشتیبانی از این نیازها، باید بهترین مهندسان را جذب و حفظ کنیم، و مطمئن شویم که آنها، همانطور که گفتم، بهترین تجربه توسعه دهندگان در کلاس، و همچنین ساخت برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر بر روی یک پلت فرم بومی ابری. اگر مثالی بزنید که ممکن است در برخی موارد مرتبط با مشتری نباشد، می‌توانیم محاسبات ابری را در نظر بگیریم. من به برخی از آمارها اشاره کردم، اما فکر می‌کنم این یک عامل برای رشد فناوری ما برای چندین سال بوده است. من فکر می‌کنم این واقعاً فرصتی است که یک بار در زندگی برای تجدید قوا به دارایی‌مان می‌شود. چابکی بیشتری می‌دهد، ما را وادار می‌کند تا در واقع دوباره تصور کنیم، تا از یکی از کلمات مربوط به هدفمان استفاده کنیم، اینکه چگونه برنامه کاربردی خود را برای مشتری خود بسازیم.
پس اگر آن را تمدید کنم. دو سال پیش، DevCloud، UBS DevCloud را راه‌اندازی کردیم، که در واقع یک اکوسیستم باز است که بر روی ابر عمومی ساخته شده است، که در آن همه مهندسان نرم‌افزار ما می‌توانند تجربه یکپارچه از برنامه‌نویس، آزمایش، و استقرار راه‌حل‌ها را در حین اجرا داشته باشند. این امر زمان ورود به بازار را تسریع می‌کند، همچنین هزینه را کاهش می‌دهد، که آشکارا بر مشتریان تأثیر می‌گذارد. با DevCloud، ما همچنین می‌توانیم به طور مداوم برنامه‌های خود را بهبود ببخشیم، بنابراین آنها هرگز 10 ساله نخواهند شد، اما در عوض همچنان مرتبط هستند.
اکنون، بزرگترین مزیت انتقال به ابر این است که کارهایی که قبلاً مثلاً پنج روز طول می‌کشید، اکنون فقط یک روز طول می‌کشد، که به افزایش بهره‌وری مهندسان ما کمک می‌کند و آن را به مکانی عالی برای کار تبدیل می‌کند. ما در اینجا یک عبارتی داریم که بسیار زیاد استفاده می کنیم، یعنی "همه مهندسان، همه توسعه دهندگان با سرعت یکسان منتظر می مانند." بنابراین، هر کاری که بتوانیم برای کاهش زمان انتظار آنها انجام دهیم، ارزش افزوده است. اگر ما بهترین استعدادهای مهندسی را داشته باشیم، اگر بهترین پلتفرم‌ها را داشته باشیم، می‌توانیم بهترین تجربه را برای مشتریان خود از نظر نحوه تعامل و تعامل با ما ایجاد کنیم.
لورل: شما به رایانش ابری اشاره کردید، و برای ایجاد یک جدول زمانی قطعی تر در اینجا، در اواخر سال 2018 UBS برنامه ای را برای موثرتر و کارآمدتر کردن شرکت از طریق رایانش ابری اعلام کرد. سپس از فوریه 2021، با 50 درصد از محاسبات در ابر خصوصی و عمومی، بسیار جلوتر از آن برنامه بود. بنابراین بدیهی است که یک انتقال بزرگ، فقط در سال 2016، در مورد مین‌فریم‌ها اتفاق افتاده است، اما این تغییر به سمت ابر چه چیزی به شرکت اجازه داده است؟
مایک: استراتژی ما در پایان سال 2018 این بود که طی چهار سال آینده به سمت یک راه اندازی ابری حرکت کنیم که یک سوم، یک سوم و یک سوم بود. بنابراین، یک سوم بر روی ابر خصوصی، سومی در ابر عمومی و سومی در پردازنده مرکزی میزبانی می شود. و ما اهداف فوق‌العاده روشنی می‌خواستیم، تلاش برای انتقال و تغییر سازمان، و اینکه چگونه پیشرفت می‌کنیم و معنی آن چیست. ما از برنامه کاری که می خواهیم انجام دهیم جلوتر هستیم. همچنین می‌توانم بگویم پیشرفت ما در فضای ابری ما را برای غیرقابل‌پیش‌بینی‌ها آماده کرده است، و ما شاهد بودیم که از طریق کووید، آن را از طریق افزایش حجم مشاهده کرده‌ایم، که در حجم بالا به دلیل برخی از موقعیت‌های جهان اتفاق افتاد. ما در مواجهه با حجم معاملات بالا به ظرفیت بیشتری نیاز داریم و با ابر، کشش انفجاری دارید، زیرا می توانید برای ظرفیت اضافی فوران کنید. در همان زمان، ما همیشه می‌توانستیم اطمینان حاصل کنیم که برنامه‌های کاربردی حیاتی تجاری پایدار هستند و در واقع، در دسترس بودن ما بالای 99.999٪ است. بنابراین، پنج 9 در دسترس بودن، و این واقعا ما را در میان رهبران صنعت مالی قرار می دهد.
همچنین، از آنجایی که ما کارمندان مبتنی بر ابر خود را راه اندازی کرده بودیم، که ما آن را A3 می نامیم، در هر زمان، هر مکان، از هر دستگاهی که اکنون فضای کاری است، ما به 95 درصد از کارمندان خود اجازه دادیم از خانه کار کنند. بنابراین، ما شاهد ورود بیش از 60000 کاربر به طور همزمان بودیم که افزایش بسیار زیادی در استفاده از ابزارهای comms داشت، بنابراین 3 میلیون تماس اسکایپ در هفته. ابر در نهایت ما را انعطاف پذیرتر، پایدارتر، شفاف تر می کند، من فکر می کنم تسهیل ما با سایر اکوسیستم ها بسیار آسان تر است. همه اینها برای مشتریان ما عالی است. این چیزی است که من مدام تکرار می کنم، حتی قطعه ای که به نظر می رسد مرتبط با مشتری نیست به این معنی است که ما می توانیم سریعتر به نیازهای آنها پاسخ دهیم و در واقع امنیت را حفظ کنیم.
لورل: بخشی از این ابتکار عمل در سراسر شرکت برای تفکر استراتژیک تر در مورد آن سرمایه گذاری های فناوری، UBS اخیراً به عنوان یک عضو راهبر به بنیاد نرم افزار سبز پیوسته است، تا حدی برای حمایت از فشار این شرکت برای انتشار خالص گازهای گلخانه ای صفر در تمام عملیات هایش. 2050. بنابراین پیوستن به بنیاد نرم افزار سبز چگونه بر انتخاب هایی که هنگام ساخت و استقرار نرم افزار انجام می دهید تأثیر می گذارد؟
مایک: بله، منظورم این است که در سطح استراتژیک، UBS کاملاً متعهد به پایداری است، و من فکر می‌کنم به عنوان یک فرد، و همچنین به عنوان یک عضو GEB، به طور کلی یک اولویت است. ما هزاران برنامه کاربردی در سراسر تجارت جهانی خود داریم، و من فکر می کنم یکی از گام های بزرگ ما در تکامل ما فقط تسریع تحول دیجیتال نیست، بلکه چگونه آن را به روش صحیح انجام دهیم؟ بنابراین چگونه از آن اصول توسعه سبزتر به عنوان بخش بزرگی، بخشی جدایی ناپذیر از رویکرد خود در آینده استفاده کنیم؟
ما پیشرفت‌هایی در کاهش انتشار کربن خود داشته‌ایم، و این می‌تواند حرکت از مراکز داده اولیه به ابر، یا کاهش یا در واقع حذف منابع غیرفعال و تشنه انرژی باشد. در حال حاضر، ما همچنین بیشتر و بیشتر به دنبال این هستیم که آیا می توانیم از برنامه های کاربردی آگاه از کربن استفاده کنیم و سپس کاربران می توانند گزینه هایی با کمترین میزان انتشار را انتخاب کنند. بنیاد نرم‌افزار سبز یک گروه واقعاً جالب است، همکاری با آنها برای به اشتراک گذاشتن بهترین تجربیات و دانش با سایر اعضا بخشی از این سفر برای ادامه کاهش انتشار کربن است. من فکر می‌کنم ما با دیگران واقعاً می‌توانیم به اینجا پیش برویم.
لورل: UBS روی چه فناوری هایی سرمایه گذاری می کند، و چه زمانی به دنبال خرید یک راه حل یا فناوری خارج از جعبه هستید تا خودتان آن را بسازید؟
مایک: فکر می‌کنم پاسخ درستی در اینجا وجود ندارد، فکر می‌کنم ما باید هم بسازیم و هم بخریم، و بنابراین ما در حال سرمایه‌گذاری استراتژیک در استارت‌آپ‌های فناوری انتخابی هستیم. پس دوباره اجازه دهید یک قدم سریع به عقب بردارم. حدود دو سال پیش، بنابراین در اکتبر 2020، ما یک وسیله سرمایه گذاری استراتژیک 200 میلیونی به نام UBS Next را راه اندازی کردیم. بنابراین به طور موثر، یک شرکت VC داخلی. اکنون، این شرکت با فین‌تک‌ها و سایر شرکت‌های فناوری در مراحل اولیه شریک است، اما سهام آن را نیز به دست می‌آورد. واقعاً سه اولویت کلیدی دارد. چگونه کسب و کارهای موجود را کاتالیز کنیم؟ چگونه کسب و کارهای موجود را به چالش بکشیم؟ و چگونه می‌توانیم برخی از دارایی‌های فناوری خود را به طور کلی افزایش دهیم؟ اکنون، بدیهی است که ما به دنبال بازدهی در این مورد هستیم، اما اگر بتوانیم راه‌های جدید و مؤثری برای تعامل با مشتریان و ارائه خدمات خود پیدا کنیم، فکر می‌کنم این واقعاً جالب است.
اگر مثالی از سرمایه گذاری بزنم، ما در Trust & Will در ایالات متحده سهم گرفتیم. در واقع، این پلتفرم به دیجیتالی شدن بیشتر کمک می کند و در صورت تمایل، جنبه مهمی از مدیریت ثروت، که برنامه ریزی املاک است، شخصی سازی می کند. اگر جدول زمانی سریع را در این مورد انجام دهم، آن را در سال 2020 تنظیم کنیم، با Anthemis که یک صندوق VC است، یک همکاری استراتژیک خواهیم داشت، که فکر می کنم یکی از بهترین ها در سرمایه گذاری فین تک است. در سال 2021، ما در ConsenSys، که یک شرکت مهندسی نرم‌افزار در فناوری دفتر کل توزیع‌شده DLT است، سهامی را به خود اختصاص دادیم. در سال 2021 نیز، ما سهامی در Endous گرفتیم که در سنگاپور مستقر است و مشاوره سرمایه گذاری دیجیتال را انجام می دهد. و سپس در اوایل سال جاری، اعتماد و اراده. بنابراین، فکر می‌کنم بسیار ساده است، استراتژی فناوری ما فقط در صورتی کار می‌کند که هم بسازیم و هم بخریم.
لورل : عالی از اینکه امروز در آزمایشگاه کسب و کار به ما ملحق شدید بسیار سپاسگزاریم، مایک.
مایک : خیلی ممنون. انجام این کار عالی بود، من مشتاقانه منتظر انجام کار بعدی هستم.
لورل : این مایک دارگان، مدیر ارشد اطلاعات و دیجیتال UBS بود که از کمبریج، ماساچوست، خانه MIT و MIT Technology Review، مشرف به رودخانه چارلز، با او صحبت کردم. برای این قسمت از Business Lab تمام شد. من میزبان شما هستم، لورل روما، من مدیر Insights، بخش انتشارات سفارشی MIT Technology Review هستم. ما در سال 1899 در مؤسسه فناوری ماساچوست تأسیس شدیم، و شما می توانید ما را به صورت چاپی، وب و رویدادهای هر ساله در سراسر جهان بیابید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ما و نمایش، لطفاً وب سایت ما را در technologyreview.com بررسی کنید.
این نمایش در هر جایی که پادکست های خود را دریافت کنید در دسترس است. اگر از این قسمت لذت بردید، امیدواریم لحظاتی را به امتیاز دهی و مرور ما اختصاص دهید. Business Lab محصولی از MIT Technology Review است. این قسمت توسط Collective Next تهیه شده است. متشکرم که گوش دادید.
این محتوا توسط Insights، بازوی محتوای سفارشی MIT Technology Review تولید شده است. این توسط هیات تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.
Wallpaper Engine به پناهگاهی برای کاربران چینی مبتکر تبدیل شده است که از آن برای قاچاق محتوای بزرگسالان به عنوان کاغذ دیواری دسکتاپ استفاده می کنند. اما چقدر می تواند دوام بیاورد؟
در معیارهای کلیدی، یک تجربه VR پاسخی غیرقابل تشخیص را از افرادی که دوزهای متوسط LSD یا قارچ جادویی مصرف کرده بودند، به همراه داشت.
شرکت ها در حال حاضر سیستم هایی را در اختیار دارند که برای ارزیابی تأثیرات عمیق تر آنها بر بافت اجتماعی مورد نیاز است.
معلمانی که در مقابل فعالان محافظه‌کار ایستادگی می‌کنند مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و به آنها «آرایشگر» می‌گویند و آنها را به اهداف بالقوه‌ای برای خشونت در دنیای واقعی تبدیل می‌کنند.
پیشنهادهای ویژه، داستان های برتر، رویدادهای آینده و موارد دیگر را کشف کنید.
از اینکه ایمیل خود را ثبت کردید، متشکریم!
به نظر می رسد مشکلی پیش آمده است.
ما در ذخیره تنظیمات برگزیده شما با مشکل روبرو هستیم. سعی کنید این صفحه را بازخوانی کنید و یک بار دیگر آنها را به روز کنید. اگر همچنان این پیام را دریافت می‌کنید، با فهرستی از خبرنامه‌هایی که می‌خواهید دریافت کنید، با ما از طریق customer-service@technologyreview.com تماس بگیرید.
گزارش‌های عمیق ما نشان می‌دهد که در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد تا شما را برای اتفاقات بعدی آماده کند.
اشتراک در برای حمایت از روزنامه نگاری ما
© 2022 بررسی فناوری MIT

source

توسط techkhabari