Ring Nation می‌خواهد شما را با محتوای خنده‌دار جذب کند—و شما را مجبور به خرید دوربین Ring برای ساختن خودتان کند.
یک ژانر ویدیویی در اطراف TikTok، فیس بوک، Nextdoor و برنامه های اجتماعی بی شمار دیگری که احتمالاً دیده اید، یا حداقل از آن عبور کرده اید، شناور است. مشخصه آن‌ها کوتاه بودن، قاب‌بندی چشم ماهی و اغلب لوگوی برجسته‌شان است که معمولاً «Ring.com» می‌خواند.
این فیلم از مشتریان Ring گرفته شده است، که دستگاه‌های دوربین این شرکت را برای محافظت از خانه‌های خود نصب می‌کنند، مراقب تحویل‌ها هستند، و می‌بینند یا با آن‌هایی که در درب خانه هستند، تعامل دارند.
هشتگ #RingDoorbell تنها در TikTok 2.5 میلیارد بازدید دارد. عکس‌های حلقه‌ای به مقوله شهرت ویروسی خودشان تبدیل شده‌اند، و با اولین نمایش ماه آینده Ring Nation ، ویدیوهایی مانند این به زودی پتانسیل دسترسی به مخاطبان بیشتری را خواهند داشت.
در عین حال، این نمایش تصویر Ring را پاک خواهد کرد – شرکتی که در طول تقریباً یک دهه گذشته، به طور مداوم به دلیل رویکرد اغلب سهل‌انگیزش نسبت به داده‌های مشتریان ، و به‌ویژه به دلیل اجازه دادن به مجریان قانون برای دسترسی به ویدیوهای کاربران بدون رضایت مورد انتقاد قرار گرفته است. .
بر اساس بیانیه مطبوعاتی که نمایش را اعلام کرد، هفته گذشته اعلام شد، Ring Nation تصویری دقیق خواهد ساخت که شامل حیوانات بامزه، پیشنهاد ازدواج و تعاملات محله ای دلگرم کننده است. و شاید برای تمایز تجربه تماشا از تماشای هر فهرست پخش تصادفی ویدیوهای Ring به صورت آنلاین، توسط کمدین واندا سایکس روایت شود. این از استودیوهای MGM – که همراه با خود Ring، متعلق به آمازون است – و توسط Big Fish، استودیوی پشتیبان On Patrol: Live (که قبلاً با نام LivePD شناخته می‌شد، یک واقعیت نمایشی بحث‌برانگیز که مرز بین پلیس را نیز محو کرده است) تهیه می‌شود. اقدام، و گاهی خشونت، و سرگرمی).
اما دانیلز نماینده رینگ در ایمیلی به بررسی فناوری MIT گفت: «مشتریان ما همیشه ویدیوهایی را با ما به اشتراک می‌گذارند که نشان می‌دهد چگونه محصولات و خدمات Ring آنها به ارتباط آنها با جوامع خود کمک می‌کند و از آنچه برای آنها مهم‌تر است محافظت می‌کند.
متیو گواریگلیا، تحلیلگر سیاست در بنیاد Electronic Frontier که بر حفظ حریم خصوصی تمرکز دارد، می‌گوید: این ویدیوها احتمالاً ویدیوهای بیشتری تولید خواهند کرد. او توضیح می‌دهد که این برنامه تلویزیونی برای بینندگان نشان می‌دهد که چگونه «لحظه‌های کوچک خنده‌دار زیادی وجود دارد که وقتی در دوربین شکار می‌شوند، قیمتی ندارند». او می افزاید، اما این "تنها هدف نهایی را گسترش می دهد"، که "در همه جا و همیشه تحت نظارت بودن است."
و البته، برای شکار آن لحظات در دوربین Ring با زیبایی‌شناسی قابل تشخیص آن – خوب، ابتدا به یک دوربین Ring نیاز دارید. هنگامی که چیزی به یک ژانر تبدیل می شود که برای جذب بازدیدکنندگان ثابت شده است، دیگران موفقیت آنچه را که آنلاین یا (بعد از 26 سپتامبر) در تلویزیون می بینند تقلید می کنند. ویروس‌پذیری اینترنت اینگونه عمل می‌کند، و اساساً Ring Nation را به یک کمپین بازاریابی ویروسی گسترده تبدیل می‌کند که ویدیوهای بیشتری را در یک حلقه بی‌پایان تولید می‌کند – که هر ویدیو به عنوان بازاریابی کم‌هزینه برای خود محصول عمل می‌کند.
Ring Nation دور از اولین باری است که این شرکت مستقر در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، برای تبدیل ویدیوهای نظارتی به سرگرمی آزمایش کرده است.
اولین چنین ویدیویی در سال 2015 در کانال یوتیوب این شرکت ظاهر شد، تنها یک سال پس از ایجاد آن کانال. در این کلیپ کوتاه 19 ثانیه ای، مادری نوزاد چهار ماهه را جلوی دوربین رینگ در آغوش می گیرد و دست نوزاد را طوری هدایت می کند که به نظر می رسد کودک با مشت برخورد می کند. عنوان آن، «خداحافظ بابا! کودک 4 ماهه هر روز صبح قبل از مهد کودک خداحافظی می کند. (البته خیلی بامزه است.)
سپس، در سال 2018، سالی که آمازون شرکت را تصاحب کرد، Ring بخش جدیدی به نام Ring TV را به وب‌سایت خود اضافه کرد، ویترینی از ویدیوهای با دقت انتخاب شده از دوربین‌های مشتریان. از بسیاری جهات، محتوای Ring TV سلف Ring Nation بود. مانند برنامه تلویزیونی آینده، Ring TV عمدتاً حیوانات خنده‌دار، بچه‌های بامزه و تعاملات دل‌گرم محله را نشان می‌دهد.
صاحبان حلقه‌های فردی نیز بدون دخالت مستقیم آمازون، رسانه‌های ویروسی خود را ایجاد می‌کنند و آن را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی آپلود می‌کنند، جایی که این نوع ویدیوها تعداد زیادی بازدید دارند. به عنوان مثال، در یک ویدیو با 3.3 میلیون بازدید، یک نوجوان چهره‌های خنده‌داری را در دوربین حلقه بیرون از خانه پدرش می‌سازد. یکی دیگر از ویدیوهای محبوب (3 میلیون بازدید) راننده آمازون را نشان می دهد که در حیاطی می زند و سعی می کند از پا گذاشتن روی گل های صاحب خانه جلوگیری کند. بسیاری دیگر به مردم نشان می دهند که صاحبان دوربین آنها را مشکوک می دانند – اغلب افراد رنگین پوست. یکی از نمونه‌های آن – ویدئویی با 4 میلیون بازدید – نشان می‌دهد که یک صاحب خانه سفیدپوست در را پاسخ می‌دهد تا دو مرد را پیدا کند که انگلیسی محدودی صحبت می‌کنند و برای خاموش کردن آتش‌سوزی ماشین در خیابان کمک می‌خواهند. (در ابتدا، صاحب حلقه آنها را باور نمی کند، اما سپس نظر خود را تغییر می دهد و بینندگان خود را از طریق زیرنویس در جریان نگه می دارد.)
مشارکت با مجری قانون، دوربین های هوشمند را به بازماندگان خشونت خانگی می دهد. اما واقعا به چه کسی کمک می کند؟
در همین حال، در اوایل سال جاری، برخی از کاربران رینگ چالش TikTok را آغاز کردند و یادداشت هایی را برای رانندگان تحویل آمازون گذاشتند و از آنها درخواست کردند که رقص های پرطرفدار جلوی دوربین انجام دهند. این فیلم که به ندرت فردی را که در حال اجرای یک رقص است شناسایی می‌کند، سپس در رسانه‌های اجتماعی آپلود شد و حساب‌های صاحبان حلقه را افزایش داد و تقاضای بیشتری برای رانندگان رقصنده بیشتری ایجاد کرد.
در حالی که این لحظات ممکن است سرگرم کننده و خوش خیم به نظر برسند، کارشناسانی مانند پاملا راتلج، روانشناس رسانه ای، استفاده از آن ها را "دیدگاه" می نامند، که برای حذف فیلم ها از زمینه هایی که در آنها وجود دارد، طراحی شده است: عادی سازی دوربین های نظارتی و دسترسی آسان اجرای قانون به فیلم های حلقه. . او می‌گوید که این «آزادی‌های مدنی را زیر پا می‌گذارد… با تغییر شکل فعالیت‌ها به‌عنوان عادی و سرگرم‌کننده».
یکی از اصلی‌ترین آزادی‌هایی که رینگ تهدید می‌کند و به طور کلی افزایش فناوری‌های نظارتی، حفظ حریم خصوصی و رضایت است. این مالک دوربین Ring است که با خط‌مشی‌های حفظ حریم خصوصی Ring موافقت می‌کند و نحوه و نحوه اشتراک‌گذاری ویدئو را با آپلود آن در برنامه Neighbors یا سایر شبکه‌های اجتماعی، در دسترس قرار دادن آن در اختیار پلیس یا ارسال آن به رسانه‌های خبری انتخاب می‌کند. اما این فقط صاحبان دوربین نیستند که دستگاه ها عکس می گیرند. بسیاری از دوربین ها به سمت مکان های عمومی نشانه می روند، به این معنی که هر رهگذری به طور بالقوه می تواند ضبط شود، و گزارش های اخیر نشان داده است که چگونه دستگاه های Ring می توانند صدا را از فاصله 20 فوتی دریافت کنند.
به گفته دانیلز، نماینده رینگ، این نوع فیلم‌هایی که بدون رضایت ضبط شده‌اند، وارد نمایش نمی‌شوند. او به MIT Technology Review گفت: «همانند هر کاری که انجام می‌دهیم، حریم خصوصی برای نمایش بسیار مهم است و ما مجوزهای هر ویدیو را از طرف مالک و هر کسی که در ویدیو قابل شناسایی است یا از شرکت‌هایی که حقوق کلیپ‌ها را دارند، تضمین می‌کنیم».
در حالی که این مطمئناً گامی به سوی حفظ حریم خصوصی در نمایش است، و در این بخش خاص از محتوا، برای بقیه ما که ناخواسته در زندگی روزمره خود از دوربین های Ring عبور می کنیم، کار چندانی انجام نمی دهد.
به گفته شرکت هوش تجاری Strategy Analytics، Ring در سال 2021 1.7 میلیون دستگاه فروخت که تقریباً برابر با مجموع چهار رقیب بعدی خود است. به عبارت دیگر، با موفقیت بر بازاری که ایجاد کرده است تسلط یافته است – حتی در حالی که نتایج مربوط به ایمنی مشکوک بوده است. گزارش قبلی بررسی فناوری MIT نشان می‌دهد که شواهدی مبنی بر اینکه آیا دوربین‌های Ring واقعاً جرم و جنایت را در یک محله کاهش می‌دهند، ضعیف هستند.
تسلط آن بر بازار، در نتیجه تلاش‌های رینگ، از سال 2016، برای مشارکت با سازمان‌های مجری قانون، حاصل شد.
در نقاط مختلف، این شرکت دوربین‌های رایگان را به افسران فردی و همچنین کل بخش‌ها ارائه می‌کرد که اغلب در ازای تبلیغ Ring در حوزه قضایی افسران بود. برای مدتی، آنها همچنین به شرکای پلیس یک پورتال ویژه برای دسترسی به ویدیوهای جامعه ارائه کردند – تنها پس از گزارش رسانه های متعدد در مورد این روند که با اعتراض عمومی همراه شد، متوقف شد. با این حال این مشکل پلیس رینگ را متوقف نکرد. در اوایل تابستان امسال، در پاسخ به درخواست سال 2019 برای اطلاعات از سناتور اد مارکی، این شرکت پذیرفت که حداقل 11 بار در سال جاری محتوای ویدئویی را بدون رضایت مالک ویدئو به مجریان قانون تحویل داده است.
کریس گیلیارد، محقق مدعو در مرکز شورنستین مدرسه کندی هاروارد و منتقد سرسخت فناوری‌های نظارتی، می‌گوید: «هر کاری که آمازون انجام می‌دهد، رشد، گسترش و دسترسی را در اولویت قرار می‌دهد. از این نظر، " ملت حلقه به بهترین وجه در امتداد یک پیوستار قرار دارد … این ابتکار جدید به نظر تلاشی برای تقویت پذیرش اجتماعی از حلقه است."
بنابراین، اکنون، گیلیارد توضیح می دهد، جای تعجب نیست که این شرکت به یک استراتژی جدید برای عادی سازی بیشتر نظارت روی آورده است.
این جنبه‌های تاریک‌تر فناوری نظارت، بخشی از روایت Ring Nation را تشکیل نمی‌دهند. به هر حال، همانطور که جیمی سیمینوف، بنیانگذار رینگ، در بیانیه مطبوعاتی بیان کرد ، آنها دقیقاً با مأموریت نمایش برای ارائه "راهی جدید سرگرم کننده برای لذت بردن از زمان با یکدیگر به دوستان و خانواده" مطابقت ندارند.
درعوض، در یک چرخه خودتقویت‌کننده، نمایش به‌طور قابل‌توجهی مخاطبان ویدیوهای Ring، مجموعه سازندگان بالقوه ویدیو Ring، و سپس (و مهم‌تر از همه) تعداد دوربین‌های Ring را در طبیعت افزایش می‌دهد. و بسیاری از این مشتریان جدید احتمالاً دو بار در مورد اینکه دوربین Ring جدید آنها واقعاً چه می کند فکر نمی کنند.
گواریگلیا از بنیاد Electronic Frontier توضیح می‌دهد: «حلقه به خود می‌بالد که به‌طور باورنکردنی در دسترس است، [اما] هنوز هم یک چیز فنی است». اما اگر اقوام غیرتکنولوژیک خود را تمام روز جلوی تلویزیون پارک کنید و خنده‌دارترین ویدیوهای خانگی را از دوربین‌های Ring ببینند، Ring ممکن است به مخاطبانی سرایت کند که شاید آمازون زمان کمتری برای ورود به آن داشته باشد.
به عبارت دیگر، اگر شرکت راه خود را داشته باشد، Ring Nation ، برنامه تلویزیونی، ما را یک قدم به یک کشور Ring، IRL نزدیک‌تر می‌کند.
Wallpaper Engine به پناهگاهی برای کاربران چینی مبتکر تبدیل شده است که از آن برای قاچاق محتوای بزرگسالان به عنوان کاغذ دیواری دسکتاپ استفاده می کنند. اما چقدر می تواند دوام بیاورد؟
در معیارهای کلیدی، یک تجربه VR پاسخی غیرقابل تشخیص را از افرادی که دوزهای متوسط LSD یا قارچ جادویی مصرف کرده بودند، ایجاد کرد.
شرکت ها در حال حاضر سیستم هایی را در اختیار دارند که برای ارزیابی تأثیرات عمیق تر آنها بر بافت اجتماعی مورد نیاز است.
معلمانی که در مقابل فعالان محافظه‌کار ایستادگی می‌کنند مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و به آنها «آرایشگر» می‌گویند و آنها را به اهداف بالقوه‌ای برای خشونت در دنیای واقعی تبدیل می‌کنند.
پیشنهادهای ویژه، داستان های برتر، رویدادهای آینده و موارد دیگر را کشف کنید.
از اینکه ایمیل خود را ثبت کردید، متشکریم!
به نظر می رسد مشکلی پیش آمده است.
ما در ذخیره تنظیمات برگزیده شما با مشکل روبرو هستیم. سعی کنید این صفحه را بازخوانی کنید و یک بار دیگر آنها را به روز کنید. اگر همچنان این پیام را دریافت می‌کنید، با فهرستی از خبرنامه‌هایی که می‌خواهید دریافت کنید، از طریق customer-service@technologyreview.com با ما تماس بگیرید.
گزارش‌های عمیق ما نشان می‌دهد که در حال حاضر چه خبر است تا شما را برای اتفاقات بعدی آماده کند.
اشتراک در برای حمایت از روزنامه نگاری ما
© 2022 بررسی فناوری MIT

source

توسط techkhabari