گوگل قصد دارد با هدف شخص سازی بهینه تبلیغات قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید گوگل با نام My Ad Center به کاربر اجازه می دهد تا نمایش تبلیغات را بر اساس موضوع و برند مدیریت کند. این شرکت در مراسم روز گذشته […]
گوگل قصد دارد با هدف شخص سازی بهینه تبلیغات قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد.
به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید گوگل با نام My Ad Center به کاربر اجازه می دهد تا نمایش تبلیغات را بر اساس موضوع و برند مدیریت کند. این شرکت در مراسم روز گذشته از عرضه عمومی قابلیت My Ad Center تا پایان سال جاری میلادی به کاربران خبر داد. این ویژگی با امکان شخصی سازی نمایش تبلیغات برای کاربر به وی کمک می‌کند تا تنها تبلیغات مورد نیاز خود را مشاهده کند. به این ترتیب در بخش جستجوی گوگل و بخش دیسکاور و یوتیوب امکان مشاهده تبلیغات متفرقه وجود نخواهد داشت.
به گفته گوگل این بخش به صورت مجزا طراحی شده تا کاربر بتواند راحت تر روی تبلیغات ارائه شده کنترل داشته باشد قابلیت My Ad Center با طراحی نوین انجام گرفته و حتی کاربر امکان غیرفعال سازی آن از طریق انتخاب گزینه Personalized ads در گوشه بالا سمت راست نیز خواهد داشت. در پایین نیز گزینه Customize به سه بخش مجزا تقسیم شده است که هر کدام میتواند با توجه به علائم مثبت و منفی روی آنها میزان نمایش تبلیغات را کم یا زیاد کند.
در این قابلیت گزینه Home هم وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا تبلیغات های قبلی مشاهده شده را مجددا بازبینی کند. در این بخش حریم شخصی مجزا نیز وجود دارد و در بخش Privacy کلیه داده های شخصی مانند سن، تحصیلات و غیره قابل ویرایش یا غیر فعال کردن خواهد بود. در قسمت جستجو نیز منو تبلیغ وجود دارد که به صورت مستقیم امکان دسترسی به برند و موضوع همچنین افزایش و کاهش میزان نمایش تبلیغات در این زمینه را امکان پذیر می کند.
 از دیگر گزینه های مدیریت نمایش تبلیغات می توان به گزینه های لایک، بلاک و ریپورت اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند ببینند چه کسی برای تبلیغات هزینه کرده و موضوع های دسته بندی آن را به صورت جداگانه مشاهده کنند. به گفته گوگل این قابلیت تا پایان سال جاری میلادی به طور عمومی عرضه خواهد شد.


آژانس خبری فناوری Technology news agency (به اختصار تکنا Techna) سال 1389 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام تکنولوژی نیوز (tech-news.ir) تاسیس شد و از بهمن 1392 فعالیتهای خود را بطور جدی آغاز کرد. تکنا در طی این سالها توانست بیش از 10 هزار مقاله اختصاصی در حوزه علم و فناوری تالیف و ترجمه کند. تکنولوژی نیوز در سال 1398 به «آژانس خبری فناوری تکنا» تغییر نام داد. تکنا آژانس خبری مستقل و غیرانتفاعی میباشد و متعلق به هیچ یک از نهادها و دستگاه های دولتی نیست. رسالت ما انعکاس دستاوردها و رخدادهای داخلی و بین المللی حوزه علم و فناوری مانند رویدادهای زیست محیطی، نجوم، پزشکی، اختراعات، کشفیات، اخبار گجتها و… تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

source

توسط techkhabari