برای بازنویسی مجدد این مقاله، از نمایه من دیدن کنید، سپس داستان‌های ذخیره شده را مشاهده کنید .
برای بازنویسی مجدد این مقاله، از نمایه من دیدن کنید، سپس داستان‌های ذخیره شده را مشاهده کنید .

برای بازنویسی مجدد این مقاله، از نمایه من دیدن کنید، سپس داستان‌های ذخیره شده را مشاهده کنید .
برای بازنویسی مجدد این مقاله، از نمایه من دیدن کنید، سپس داستان‌های ذخیره شده را مشاهده کنید .
مانیتور یک ستون هفتگی است که به همه چیزهایی که در دنیای فرهنگی WIRED اتفاق می‌افتد، از فیلم‌ها تا میم‌ها، تلویزیون تا توییتر اختصاص دارد.
اوایل این هفته، نتفلیکس یک کار عجیب انجام داد: آمار بینندگان را منتشر کرد. برای روشن، جریان غول این انجام داده است قبل از اضافه کردن یک چرخ فلک 10 به صفحه نمایش خود را در اینجا، حذف یک قطعه در مورد محبوبیت از چیزهایی که غریبه وجود دارد، اما این اعداد متفاوت بود. این اعداد خاص بودند. برخلاف معیارهای قبلی نتفلیکس، که هر چیزی را که حداقل به مدت دو دقیقه تماشا شده بود به عنوان «نما» حساب می‌کرد، آمار منتشر شده در روز سه‌شنبه، نمایش‌ها و فیلم‌ها را بر اساس کل ساعت‌های تماشا رتبه‌بندی کرد – و جهانی بودند. در حالی که نتفلیکس قبلاً در مورد بیننده های خود نگران بود، به نظر می رسید که این بازه وسیعی از صندوق آماری باشد. "'مزخرف.' لیسانس.' "گیلاس چیده شده." "بازرسی نشده." پابلو پرز د روسو، رئیس استراتژی، برنامه‌ریزی و تحلیل محتوای نتفلیکس در یک پست وبلاگی نوشت: ما در طول سال‌ها بازخوردهای زیادی در مورد معیارها داشته‌ایم. بنابراین تابستان امسال به تابلوی نقاشی برگشتیم. حرکت جسورانه و جسورانه به نظر می رسید.



همانطور که تاد اسپنگلر در Variety اشاره کرد ، این نیز "یک انعطاف" بود. این سرویس استریم اکنون حدود 213 میلیون مشترک دارد و می خواهد جهان بداند که ساعت ها محتوا را می بلعد. پیش از این، نتفلیکس از رمز و راز محبوبیت فیلم‌ها و نمایش‌هایش فاصله زیادی گرفته است – به نظر می‌رسد همه در مورد Bird Box صحبت می‌کنند، اما واقعاً چه کسی همه آن را تماشا کرده است؟ فاش نکردن جزئیات این امکان را به شرکت داد تا خود را کنار بگذارد. اما اکنون که اعداد و ارقامی برای نشان دادن بیننده استثنایی دارد، ادعای حق نمایی دارد.
این کمی شفافیت داده نیز در زمانی به دست می‌آید که نتفلیکس باید تمام توانایی‌هایی را که می‌تواند نشان دهد. پس از سال‌ها استفاده از محتوای اصلی برای استریم محتوا، شروع به از دست دادن نکات جالب -اگر نه چشم‌های واقعی- به خدمات جدیدتری مانند HBO Max و Disney+ کرده است . اگر راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید پرشور به شما یادآوری می‌کند که Red Notice بزرگترین معامله در جهان در حال حاضر است، انجام این کار به نفع شرکت است. اتفاقاً این یک شوخی نیست. طبق اعداد و ارقام نتفلیکس، این کمدی اکشن با بازی راک، رایان رینولدز و گال گدوت در هفته اول اکرانش به مدت 148.72 میلیون ساعت در سطح جهانی تماشا شد.
اما واقعا به چه معناست؟ گفتنش سخته Red Notice یک ساعت و 57 دقیقه طول می کشد، بنابراین می تواند به این معنی باشد که نزدیک به 78 میلیون خانوار آن را در تمام طول آن تماشا کرده اند، یا 149 میلیون مشترک حدود نیمی از آن را تماشا کرده اند، یا 300 میلیون نفر حدود 30 دقیقه آن را تماشا کرده اند، یا … . اما واقعاً موضوع این نیست. نکته این است که اکنون شما تعجب می کنید که آیا مردم این تعداد ساعت Dune یا Ted Lasso یا چیز دیگری را در یک سرویس پخش رقیب تماشا کرده اند. انتشار اعداد روشی است که نتفلیکس نشان می دهد که پخش کننده چقدر در مکالمه فرهنگ پاپ مرتبط است. همچنین عملاً یک جرأت برای سایر سرویس‌ها است که شماره خود را نیز منتشر کنند.
در نهایت، این شفافیت در استریمینگ خوب است، در صورتی که به هیچ دلیل دیگری به افرادی که تمام فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را که مردم هر روز تماشا می‌کنند، خلق می‌کنند، اعتبار لازم را نمی‌دهد. همچنین یک لنز، هر چند تا حدی مبهم، در مورد آنچه از نظر فرهنگی در جهان اتفاق می افتد ارائه می دهد. این واقعیت که مردم به سمت فیلمی با نام‌های خیمه شب بازی مانند The Rock، Gadot و Reynolds هجوم می‌آورند، ممکن است به نوعی بی‌معنی باشد، اما میلیون‌ها نفر در صف نمایشی « بی‌رحمانه و وحشتناک » مانند تایگر کینگ در بحبوحه کووید جهانی هستند. -19 قرنطینه ممکن است چیزی در مورد روان جمعی جهان بگوید. اگر اعداد هفته آینده نتفلیکس نشان دهند که Tiger King 2 به خوبی نسخه قبلی خود که یک سال و نیم پس از انتشار یک سال و نیم پس از شیوع بیماری همه گیر منتشر شد، حتی بیشتر از این هم می توان گفت.
وجود داده ها نیز مستحق بررسی است. نتفلیکس قول داده است که معیارهای آن توسط شرکت حسابداری مستقل EY مورد ارزیابی قرار گیرد و گزارش آن در سال آینده ارائه شود. در این میان، بینندگان باید آنچه را که شرکت می‌گوید به‌عنوان ارزش اسمی دریافت کنند. این بدان معنا نیست که اعداد اشتباه یا متورم هستند، فقط 10 عنوان برتر در هر پلتفرم استریم احتمالاً توسط افراد زیادی مشاهده می شود و ارتقای وضعیت آنها فقط تسلط آنها را تقویت می کند – و باعث می شود افراد بیشتری روی آنها کلیک کنند. تبدیل به یک پیشگویی خودساز می شود. حرکت واقعاً جسورانه این است که نتفلیکس 10 رتبه آخر خود را فاش کند.


© 2021 Condé Nast. تمامی حقوق محفوظ است. استفاده از این سایت به منزله پذیرش ماست توافقنامه کاربر و خط مشی رازداری و بیانیه کوکی و حقوق حریم خصوصی کالیفرنیا شما. Wired ممکن است بخشی از فروش را از محصولاتی که از طریق سایت ما به عنوان بخشی از شراکت های وابسته ما با خرده فروشان خریداری می شوند، به دست آورد. مطالب موجود در این سایت را نمی توان تکثیر کرد، توزیع کرد، انتقال داد، ذخیره کرد یا از آن استفاده کرد، مگر با اجازه قبلی کتبی Condé Nast. انتخاب های تبلیغاتی

source

توسط techkhabari